verlicht, denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:06 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe wil ik nu over enge donkere dijkjes naar huis fietsen?![]()
Veldmuis?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is moeilijk na trainen, en ik vind het eng
Groetjes,
Veldmuis
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
of kan ik er beter slapuuh van maken?
Dat weet je toch, dat land ligt vol met onverlichte dijkjes....quote:
Waar is die Veldmuis eigenlijk? Al tijden niet meer gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:26 schreef eQuaL het volgende:
Noobs die Veldmuis misbruiken om cool over te komen
Dat dijkje waar ik over heen moest dus ook. Althans, gisternacht.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat weet je toch, dat land ligt vol met onverlichte dijkjes....
Verklein woordenquote:Op donderdag 12 november 2009 01:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is moeilijk na trainen, en ik vind het eng
Groetjes,
Veldmuis
Voor jou hetzelfde als hierboven.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat dijkje waar ik over heen moest dus ook. Althans, gisternacht.
HET WAS TOCH EEN DIJKJE, EN GEEN DIJK WAT MOET IK DAN ZEGGEN, EEN KLEINE DIJK?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde als hierboven.
Oke nu je weet dat je in het vervolg gewoon "een kleine dijk" zegt kan je iets aan je caps-lock knop doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HET WAS TOCH EEN DIJKJE, EN GEEN DIJK WAT MOET IK DAN ZEGGEN, EEN KLEINE DIJK?
NEE IK HOUD GEEN REKENING MET JOU
GA MAAR LEKKER DEUD
OKE
MOOI
DOEI
Oke sorry.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Oke nu je weet dat je in het vervolg gewoon "een kleine dijk" zegt kan je iets aan je caps-lock knop doen.
Oh en doodsverwensing? Niet aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |