Klaagbaak: de FAQ en de regeltjesquote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Kusjesquote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef HuHu het volgende:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Daar letten ze hier toch niet op, ik heb het ook al in een aantal topics gezegd. De meeste mensen lappen het gewoon aan hun laars om de FAQ te gaan lezen...quote:
was een grapje enzoquote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mits vrouw, accepteer ik alle kusjes.
Dus niet van jou.
Oprotte.
quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar letten ze hier toch niet op, ik heb het ook al in een aantal topics gezegd. De meeste mensen lappen het gewoon aan hun laars om de FAQ te gaan lezen...
Herhaling is de kunst van de indoctrinatie.quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar letten ze hier toch niet op, ik heb het ook al in een aantal topics gezegt. De meeste mensen lappen het gewoon aan hun laars om de FAQ te gaan lezen...
zo is het!quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Herhaling is de kunst van de indoctrinatie.
Jij hebt geen user-icon. Dat is net zo schandalig.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef rotskibo het volgende:
veldmuis heeft geen leven
* ook geen usericon heeft *quote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij hebt geen user-icon. Dat is net zo schandalig.
Klopt... het detecteert kutnewbie's en geeft dan een wit scherm. Dat is een vorm van zelfbescherming.quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef tijnzz het volgende:
[..]
dat usericon upload ding werkt niet bij mij, ik krijg een witscherm..![]()
lukt ook niet, zodra ik op usericon manager klik, gebeurt er niets.. ook een vorm van zelfbescherming?quote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... het detecteert kutnewbie's en geeft dan een wit scherm. Dat is een vorm van zelfbescherming.
Je kan wel een webicon instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |