1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
nee toch! 2 toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik tel scheef, we hebben vandaag in 5 slowchats getypt,
edit: GODMILJAAR
oh nee, dit is 5... en de telling klopt niet meer! eerste 3, 2, 1 en daarna nog een 321...quote:
Leuk DML! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bennik heel de avond weg. Kom ik terug... zijn er nog geen foto's en ik heb geen pm van Greys![]()
Maar de wintersport is geboekt
bootlegs op rontgenfoto'squote:Op woensdag 11 november 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, Uur van de wolf op ned 2 over The Beatles!
Ja, bizar he.. Toen had je nog geen internet om het illegaal vanaf te halen, dan moest het zo!quote:
Leukquote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=206
quote:
Ik heb net een lekkere mix voor mijn neus staan. 3/4 deel multivruchtensap en 1/4 deel melkquote:Op woensdag 11 november 2009 23:09 schreef Nonneke het volgende:
Ik denk dat ik nog thee ga zetten, nogmeer die een kopje thee willen ?
Ik nietquote:Op woensdag 11 november 2009 23:14 schreef Bamba het volgende:
Heb ik veel gemist? Ik heb wel veul adressen in m'n PM voor ons natte doos clubpje
. Ik begin vanavond in 'Vrouw om te zoenen'
Oeh spannend? Of zit het wel goed? Slaap lekker in ieder geval!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef Maes het volgende:
Ik moet naar bed, morgen een gesprek met p&o over mijn functie
Nice! Musequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=206
Veeg me op; ik schoot volquote:Alsjeblieft jongen, een cadeautje van een dierenvriend
Duhquote:Op woensdag 11 november 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal jaloers
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Dank je wel
Wat ben ik toch een watje
Goed... we hebben kauwstaven en we hebben een bench. MammaElisaB en ik hebben een bezoekje DHT gepland staan
checkquote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice! MuseTenminste, de wat oudere albums hou ik van, Origin of Symmetry en die daarop volgde, Absolution volgensmij?
ja, ik was 319 vergeten...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[319]
[320]
[sc] zonder nummer dus
[321]
[322]
[323] met deze erbij sechs
mensen die niet kunnen tellenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik was 319 vergeten...![]()
maar die na 320 had wel een nummer, dat is 3,2,1, dat vond ik juist zo grappig en nou telt ie niet mee...
Beetje afhankelijk van het schema van mijn baas / broer en DHT, maar wmb binnen een weekquote:
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal jaloers
Ow, dat is lekker... Zal ik de TT aanpassen?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef tombolafan het volgende:
ja, ik was 319 vergeten...![]()
maar die na 320 had wel een nummer, dat is 3,2,1, dat vond ik juist zo grappig en nou telt ie niet mee...
Ik lees hier helemaal nog niet zo lang mee, maar wat is een adoptiehond?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Veeg me op; ik schoot vol
Rocky, als je ook op FOK! leest: ze komen morgen binnen. Deze komen van drie dierenvrienden: de baas van de dierenwinkel leverde haar marge in, ik betaalde de rest en mammaElisaB vindt het een tof initiatief en besloot de helft te schokken. Verstopt in een pakje shag. Jij kauwen; ik roken. Wij allebei blij!
Ik ben zo blij met onze adoptiehond
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het schema van mijn baas / broer en DHT, maar wmb binnen een week
Mijn moeder en ik hebben een hond geadopteerd bij Dierenthuis (www.dierenthuis.nl). Zie ook mijn Ava! Hij heet Rocky en is helemaal da bomb!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik lees hier helemaal nog niet zo lang mee, maar wat is een adoptiehond?
quote:
Je hebt drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
ik kan wel tellen... ik had alleen 319 niet meegeteld omdat ik me niet realiseerde dat hij ook bij vandaag hoorde...
ik bedoelde ook degene die na 3, 2, 1, nog nummer 321 opentquote:Op woensdag 11 november 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kan wel tellen... ik had alleen 319 niet meegeteld omdat ik me niet realiseerde dat hij ook bij vandaag hoorde...
Zo gaaf!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben een hond geadopteerd bij Dierenthuis (www.dierenthuis.nl). Zie ook mijn Ava! Hij heet Rocky en is helemaal da bomb!
Wintersport geboekt!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bennik heel de avond weg. Kom ik terug... zijn er nog geen foto's en ik heb geen pm van Greys![]()
Maar de wintersport is geboekt
ah, en adopteren houdt dan dus in dat ie wel daar blijft? de ex van mn zusje heet rocky... lijkt wel op een bullterrier nu ik er over nadenk...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben een hond geadopteerd bij Dierenthuis (www.dierenthuis.nl). Zie ook mijn Ava! Hij heet Rocky en is helemaal da bomb!
Hebben we al een clublogo ?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wintersport geboekt!
En ik heb het vunzige Bouquetreeksje gelezen voor onze Natte Dozen Club
Yups, hij blijft gewoon daar; hij zou er niet eens weg willenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
ah, en adopteren houdt dan dus in dat ie wel daar blijft? de ex van mn zusje heet rocky... lijkt wel op een bullterrier nu ik er over nadenk...
truste !quote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
Nou mensjes, ik ga slapen, of iig een poging tot.Slaapze!
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hebben we al een clublogo ?![]()
oh...nee wacht... doe maar niet![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef Nonneke het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiiihihiquote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja werd dat het maarquote:
Heb je het echt al uitquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiiihihi
Ik heb even geteld en ik heb 76 krabbels gemaakt in het boekje!
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Nonneke het volgende:
ja werd dat het maar![]()
![]()
Kinderkoor 'de gouden nachtegaaltjes' zo maken ze ze toch nie meer he![]()
![]()
Zie ginds komt de stoomboot
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, hij blijft gewoon daar; hij zou er niet eens weg willen
oh, sorry...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bedoelde ook degene die na 3, 2, 1, nog nummer 321 opent
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 12 november 2009 00:02 schreef Nonneke het volgende:
Kom maar even op schoot zitten, dan doen we gewoon net alsof het al sinterklaas is
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Zou het wel goed doen in onze film
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:05 schreef Nonneke het volgende:
met alleen een mijter en pietenmutsje
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens naar bed!
Welterusten allemaal lievjens
Ow ja; en adopteer een hondje bij DHT; het is zo leuk
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
ìk sta voor alles open, echt waar
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik herken hier toch duidelijk een combo van drone en jazz fusion...![]()
artistiek ventje
Je hebt 10 soorten mensen. Mensen die binair kunnen tellen, en mensen die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen
quote:Op donderdag 12 november 2009 06:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt 10 soorten mensen. Mensen die binair kunnen tellen, en mensen die dat niet kunnen.
Is niet erg heurquote:
Nee, ben niet online geweest nee. Ik was vrij en andere dingen aan het doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:22 schreef MrSubtle het volgende:
Vervelende dienst gisteren trouwens? Had je niet online gezien?Je hebt toch niet stiekem een leven he?
Batavia stad is inderdaad een outlet. In Lelystad. Toch wel een boel grote zaken bij elkaar. Maar ik had het idee dat het allemaal een beetje mainstream was. Zelds de SuitSupply had niets naar mijn zin.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:27 schreef MrSubtle het volgende:
Batavia stad zegt me niets? Is dat een outlet of zo? Ik twijfel al een paar dagen tussen een paar overhemden... weet nog steeds niet welke ik ga kiezen. Hier vragen leverde op dat ik van iedereen verschillend advies kreeg
http://www.theartofcamouflage.com/Mercury+386/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=3618
http://www.theartofcamouflage.com/Mutton+386/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=3662
http://www.theartofcamouflage.com/Fourat+386/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=3217
Maar toffe avond gehad dinsdag?
Heeeel verschilend. Oh-oh vond het eerste hemd iets voor een clown en het middelste echt "te gay", Greys vond hemd 1 weer het leukst, ElisaB ging voor hemd 3, en zo waren er alleen maar uiteenlopende adviezenquote:Op donderdag 12 november 2009 07:31 schreef JJH het volgende:
Middelste hemd trouwens.
Wat probeerde die dames je dan aan te smeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |