quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Pollewoppie het volgende:
Thee Vee Pee
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
niet iedereen deelt dezelfde humor hé? ..quote:Op woensdag 11 november 2009 23:03 schreef rinzzz het volgende:
wow die filmpjes die hierboven staan zijn totaal niet grappig trouwens
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Zit dus ff ergens aan te werken.... Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
ik moest lachen
Die vrouwquote:Op woensdag 11 november 2009 22:45 schreef herenliefe het volgende:
Een grote baby![]()
nog iets van hem!![]()
Een dikke vrouw die kan klappen met haar benen![]()
Een vet kind die zingt .. oo wat schattig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef Cluijt het volgende:
Even langs de macdrive (o.i.d.)hotlinkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar lekker klikken http://www.jaggle.nl/images/uploads/20091112_foto.jpgquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:28 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gezicht van dat kind, echt geniaal
quote:A man in his 40's bought a new BMW and was out on the interstate for a nice evening drive. The top was down, the breeze was blowing through what was left of his hair and he decided to open her up. As the needle jumped up to 80 mph, he suddenly saw flashing red and
blue lights behind him.
"There's no way they can catch a BMW," he thought to himself and opened her up further. The needle hit 90, 100.... Then the reality of the situation hit him. "What the hell am I doing?" he thought and pulled over.
The cop came up to him, took his license without a word and examined it and the car.
"It's been a long day, this is the end of my shift and it's Friday the 13th. I don't feel like more paperwork, so if you can give me an excuse for your driving that I haven't heard before, you can go."
The guy thinks for a second and says, "Last week my wife ran off with a cop. I was afraid you were trying to give her back."
"Have a nice weekend," said the officer.
quote:
Ik wil die Chuck Norris taart met mijn verjaardagquote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat filmpje heb ik nu al een paar keer gezien en ik blijf me afvragen wat die gast in godsnaam bezieldequote:
Ik zie hem nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Mirel het volgende:
van: http://oddee.com/item_87522.aspx
[ afbeelding ]
Wat is de grap?
Ik denk dat de grap moet zijn dat zijn vrouw er al op staat maar nog niet dood isquote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Mirel het volgende:
van: http://oddee.com/item_87522.aspx
[ afbeelding ]
Wat is de grap?
Post dan op z'n minst een leuke fursuiter.quote:
Die is idd geweldigquote:
Deze is ook prachtig:quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:55 schreef MrWaagh het volgende:
[..]
Die is idd geweldig![]()
Die ''ooooooohhhhhhh!"s...prachtig
Hier de mash-up incl. Cartmanquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef TeleluvR het volgende:
Christopher Walken is een held!
''Am I missing something?''quote:
Dat dier staat doodsangsten uit omdat een stel van die jurken hem willen verkrachten.quote:
..quote:Op donderdag 19 november 2009 04:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat dier staat doodsangsten uit omdat een stel van die jurken hem willen verkrachten.
Godver, dan zou zelfs jij als een kerel schreeuwen.
quote:
hahahaquote:
Oh dus daarom heet dat beest dugTRIOquote:
Ik dacht, het is net of ik dubbel hoor. Bleek dat het nummer ook nog op deze pagina liep.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef ikke043 het volgende:
Superworm wil 'm hier
't is weer vasjteloavend
hoolah hiejah hooh![]()
vergeet niet lid te worden van de fanclub![]()
http://fannielsenkay.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |