Is ie de kadavers die nog op zolder lagen aan het begraven?quote:
Misschien is het wel een constructie a la het Achterhuis, en staat er op zolder een boekenkast met daarachter een geheime ruimte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Is ie de kadavers die nog op zolder lagen aan het begraven?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
Heb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
Heb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
IHeb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
Wat hele spectaculaire filmpjes! Zijn echt zeker de moeite waard..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Voordat ik de overige 5 pagina's ook bij lees, staat daar wel wat interessants in?
Normaal maak je andere dingen met hem mee hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee, vorige week is ook echt de eerste keer dat ik zo iets had meegemaakt. Terwijl ik er vaak heb geslapen (met zijn tweeën)
Wauw een flikkerende waas. Epic!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat hele spectaculaire filmpjes! Zijn echt zeker de moeite waard..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Normaal maak je andere dingen met hem mee hè!
Leef jij ook nog mien jonge!quote:
Een beetje. VBLforum is het toverwoord!quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje. VBLforum is het toverwoord!
quote:
misschien is t dekbed daarom zo gelig, die vriend van TS heeft dat gewoon al geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef fyah het volgende:
ik hoorde dat het spoken lokt als je op het bed pist.....
Neeh! Heel ONZ is al naar dit topic verplaatst.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Blinker het volgende:
Moet deze niet worden verplaatst naar => ONZ?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Blinker het volgende:
Moet deze niet worden verplaatst naar => ONZ?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neeh! Heel ONZ is al naar dit topic verplaatst.
Oke Meneer Bastard.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef Bastard het volgende:
En nogmaals .. SC tot een minimum svp.
Nee. Corrupt in de zin van.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe bedoel je corrupt? Heeft het spook je omgekocht?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:48 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee. Corrupt in de zin van.
Ik heb een file van 15gb aan film die ik niet kan openen.
Vraag dat maar aan hem/het/haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
!! Komt dat door het spook?
Ben al aan het googlen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef Blinker het volgende:
Is er geen enkele manier om die video te recoveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |