Eeh.. wut? Google zegt mortal kombat, bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!
Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Tennisracket heeft een mooie stem, ik snap dat spook wel
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Tennisracket heeft een mooie stem, ik snap dat spook wel
Wat een domme filmtitel zegquote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef ko_On het volgende:
Vind dit toch wel heel interessant. Zie de film al voor me. ' The Painting - To move, or not to move.. that's the question?'
Dat ruik je wel. Alhoewel in een studentenhuis...quote:Op donderdag 12 november 2009 00:03 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat de maker van de kindertekening inmiddels dood is (en misschien op zolder ligt).
Dit vind ik nou waardeloosquote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
NIEUW op FOK! Leif ghosthunting!
Van onze medewerker Tennisracket:
Een kameraad van mij beweert nu al een jaar lang dat het spookt op de kamer waar hij slaapt. Hij woont op zichzelf en heeft een huisgenoot die schijnbaar voor korte periode ook lastig is gevallen. Maar bij hem ging het in verloop van tijd weg. Op de kamer van die vriend van mij schijnt het alleen maar erger te worden. Ik als echte fokker geloofde het dus niet en ben de uitdaging maar aan gegaan. Ben in mijn ééntje vannacht daar wezen slapen.
Aldus user Tennisracket. Hoe het verder verliep kunt u hier lezen:
Het spookt in één kamer
quote:Op donderdag 12 november 2009 04:06 schreef Bommenlegger het volgende:
* Bommenlegger wacht op de grote anti-climax die zeker gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |