quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Tennisracket gaat over een paar maanden bij een vriend wonen. Hij krijgt een kamer waar die vriend van hem nu in slaapt. Die vriend van TR zegt al een jaar lang rare dingen mee te maken wanneer hij 's nachts alleen op die kamer is. TR heeft wel eens met die vriend op deze kamer geslapen, maar nooit wat gemerkt. Een korte tijd geleden sliep TR alleen in de betreffende kamer en werd meerdere keren wakker met het gevoel dat er aan hem getrokken werd en dat zijn keel zachtjes bijna dicht werd geknepen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef Echo99 het volgende:
tvpoltergeist
Een kleine samenvatting van het vorige topic zou tof zijn
Ik denk dat hij het topic kwijt is, kan de laatste poster in het vorige topic een link zetten naar deze?quote:
1 2 | http://www.youtube.com/watch?v=fhBuYfJ8Fcw |
t spookje wil een speelkameraadje. Hij/zij trekt je ziel uit je lichaam.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef tennisracket het volgende:
Zodra ik er weer ben/slaap. (Hoogst waarschijnlijk morgen)
Tevens had ik niet het gevoel dat er iemand fysiek aan mij trok, maar psychisch.
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Plums het volgende:
[..]
t spookje wil een speelkameraadje. Hij/zij trekt je ziel uit je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |