Sowieso weet je niet of die andere Europese hits in de VS wel hits zijn geweest, overigens wat is een hit? Top 40? Top 100?.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef schaap001 het volgende:
Wordt misschien ook als one-hit wonder beschouwd, aangezien elke andere single niet eens in de buurt van het succes komt? Je weet het niet met die yanken...![]()
En daarmee maak je de 5 vol.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef ranja het volgende:
8 Bow wow wow - I want Candy
6 Toni Basil - Hey Mickey
... en nu ik er over nadenk: Europe is Zweeds en er stond meer 1 europese notering in.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Sowieso weet je niet of die andere Europese hits in de VS wel hits zijn geweest, overigens wat is een hit? Top 40? Top 100?.
Sorry Gehenna, je was warm. Maar ik moet het punt aan Bukgeit geven: het is specifiek het laatste nummer dat hij ooit zong.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef bukgeit het volgende:
Het was het laatste nummer dat hij ooit zong? Of was dat My Way?
En boven Mark E. Smith. Hoe durft ie?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:33 schreef schaap001 het volgende:
zie ook dezejezelf boven Elvis plaatsen
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend geizien in een -verder niet zo'n beste- documentaire over de laatste dagen van Elvis. In twee afzonderlijke interviews bevestigen deze twee aanwezig personen dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Dit is een novum voor mij, maar wel leuk
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef bukgeit het volgende:
Lydia 'ranja' Lunch
Ja, dan deed Jan Rot het beter met zijn "24 Jan Rot fans can't be wrong'quote:Op donderdag 12 november 2009 13:33 schreef schaap001 het volgende:
zie ook dezejezelf boven Elvis plaatsen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |