abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75064410
*Moeten brieven van de gemeente doorgestuurd worden naar curator of gewoon bezorgd bij gefailleerde/schuldenaar?
*Bij instraten post begin je dan met SMO en SMG??? of eerst attentiekaarten en herstelpost?
* Gerechterlijke brief met aanduiding NP bestaat uit: brief en akte, maar ook afhaalbericht?
En hoe zit dat bij R?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 november 2009 @ 19:45:57 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75066198
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:56 schreef Joppah het volgende:
*Moeten brieven van de gemeente doorgestuurd worden naar curator of gewoon bezorgd bij gefailleerde/schuldenaar?
Gewoon doorsturen
quote:
*Bij instraten post begin je dan met SMO en SMG??? of eerst attentiekaarten en herstelpost?
Eerst de blauwe bakken en daarna de post achter de rode kaart. Pas daarna begin je met de rest van de straten.

Vergeet niet de losse post die mogelijk in een andere kast voor je wijk ligt te wachten.
quote:
* Gerechterlijke brief met aanduiding NP bestaat uit: brief en akte, maar ook afhaalbericht?
afhaalbericht is dat witte formuliertje dat achter het gele zit.
quote:
En hoe zit dat bij R?
volgens mij ook
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75072852
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:56 schreef Joppah het volgende:
En hoe zit dat bij R?
Haha ik wist alleen het antwoord op de eerste. Van de rest ken ik de afkortingen niet.
pi_75072958
Neem je regenpak mee morgen.
pi_75073897
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gewoon doorsturen
[..]

Eerst de blauwe bakken en daarna de post achter de rode kaart. Pas daarna begin je met de rest van de straten.

Vergeet niet de losse post die mogelijk in een andere kast voor je wijk ligt te wachten.
[..]

afhaalbericht is dat witte formuliertje dat achter het gele zit.
[..]

volgens mij ook
dat is bij mij ook nog altijd een hele bak (zo'n lage grote). Twee eigenlijk, want ik heb 2 wijken..
Edit - die kaarten en herstelpost doe ik altijd als laatste, maar wat onzinnig dat dat uitmaakt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75074302
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is bij mij ook nog altijd een hele bak (zo'n lage grote). Twee eigenlijk, want ik heb 2 wijken..
Edit - die kaarten en herstelpost doe ik altijd als laatste, maar wat onzinnig dat dat uitmaakt
Ik kan altijd goed op mezelf schelden als ik vergeten ben de herstelpost te pakken
pi_75074498
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik kan altijd goed op mezelf schelden als ik vergeten ben de herstelpost te pakken
wij hebben zon vrouw rondlopen die komt altijd verhaal halen als je per ongeluk in t verkeerde vakkie hebt gegooid (ik vergeet altijd op de geprinte straat te kijken als het 'echte' adres niet in mijn wijk valt bijv). dus dan denk je er wel weer aan haha.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 november 2009 @ 23:43:41 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75074587
bij ons is er nooit zoveel herstelpost, omdat het tijdens het sorteren al heen en weer gegooid wordt. Kost niet erg veel tijd. Maar goed, dit is nog voor toekomst vbg.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75074659
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
bij ons is er nooit zoveel herstelpost, omdat het tijdens het sorteren al heen en weer gegooid wordt. Kost niet erg veel tijd. Maar goed, dit is nog voor toekomst vbg.
Hier met Toekomst vbg ook helemaal niet veel herstelpost hoor. Was ervoor juist heel veel.
pi_75075547
Zo, vandaag zaten de brievenbussen lekker vol. Soms vind ik het best nog een karwei om alle post netjes bij elkaar te laten komen, ik heb regelmatig het idee dat het zo naast de brievenbus op straat terecht kan komen, tot nu toe gelukkig nog niet gebeurd.

Het lijkt wel alsof sommige subcontractors een lesje achteruit rijden mogen gebruiken. Een paar weken geleden reed er eentje met behoorlijke vaart achteruit tegen een TNT busje. Vandaag stond ik netjes geparkeerd om de post uit te laden. Op een gegeven moment komt er dus een subcontractor aanrijden die mij toch echt niet over het hoofd kon zien aangezien 'ie vlak langs me reed. Vervolgens komt hij in volle vaart recht achteruit op mij af gereden. Op het moment dat ik zag dat het mis ging gaf ik een ram op m`n toeter waardoor hij op zijn rem trapte en het gelukkig alleen bij een kusje met de bumpers bleef zonder schade.
Tok.
  zaterdag 28 november 2009 @ 06:22:30 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75078590
Nu even douchen en zometeen m'n 1e werkdag
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75078666
Migraine.. Ziek gemeld en nu terug naar m'n bedje
pi_75078868
Beterschap

Dalijk de douche in en dan weer 't fietsje op. Hopelijk is er weinig post. *bidt*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75079035
Wat een hondeweer vandaag, gelukkig heb ik vrij, ben net m'n nest uit
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_75082738
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een hondeweer vandaag, gelukkig heb ik vrij, ben net m'n nest uit

Vandaag inderdaad goor weer. Moest precies in het tochtgat van het dorp lopen, ik denk dat er tot 6 keer toe een folder uit m'n handen is gewaaid. En keiveel post hier. Gelukkig wel vroeg klaar omdat ik vroeg begonnen ben.
pi_75083296
Bahbahbah, goor weer zeg. Maarrrr best weinig post en alweder geen HAH
En kerstontbijt over 2 weken.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:56:52 #242
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75084414
Wauw!

Mijn 1e werkdag was zo vet hey!
08.00 begon ik. Moest sorteren en uitzetten en dat ging super goed en snel. Had het snel onder de hand. Kreeg steeds complimenten. En zag ik de folders liggen en zei ik: Dat zijn de HAH's? Nou, toen was ik helemaal binnen! (Dankje FOK!ers )

Bezorgen liep ik 1 straat mee kijken. Daarna steeds een batch gelopen. En toen hele pakketten dat ging ook super! Alweer veel complimenten je gaat als een trein enz. En hij controleerde ook mijn; ''Ik heb je gecontroleerd, maar ik kan je niet op fouten betrappen! Lekker bezig..''

En ze deden ook expres post tussen mijn batch die in een andere woonplaats bezorgd moet worden om te kijken of je iniatief neemt en alert bent. Nou dat was ik. Dus dat was ook goed!

Was van 08.00 tot 13.30 bezig. Normaal is ie tot 15.00 bezig.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75084565
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Bahbahbah, goor weer zeg. Maarrrr best weinig post en alweder geen HAH
En kerstontbijt over 2 weken.
Jij boft Hier is altijd HAH

Vandaag was wel henig... Had meer verwacht aangezien vorige week zoooooooo rustig was.
Noot noot.
pi_75084582
^

Goed bezig Dionysiou!
Noot noot.
pi_75084826
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:56 schreef Dionysiou het volgende:
En zag ik de folders liggen en zei ik: Dat zijn de HAH's? Nou, toen was ik helemaal binnen! (Dankje FOK!ers )
Whahaha Ik spreek het in real life altijd wel voluit uit hoor
Leuk dat het zo goed ging!
pi_75084910
Waar liggen jullie folders eigenlijk? Bij ons is dat afgemeten per wijk en zit in de blauwe bak, maar kan me nog herinneren dat we het 2 jaar terug in de vakjes moesten doen. Boven het vakje stond dan hoeveel HAH je er in moest gooien.

Noot noot.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:19:50 #247
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75085042
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Waar liggen jullie folders eigenlijk? Bij ons is dat afgemeten per wijk en zit in de blauwe bak, maar kan me nog herinneren dat we het 2 jaar terug in de vakjes moesten doen. Boven het vakje stond dan hoeveel HAH je er in moest gooien.

Wij kijken per straat die we hebben wat we nodig hebben (is zo'n mooie draaiboek van) bijv 6 stuks. Pakken we 6 HAH's en gooien we die achter al het post en daarna bundelen we het samen met elastiek. En als we bezorgen pakken we post en als zeg maar geen sticker hebben pak je de HAH die achterop zit.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:21:01 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75085072
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
^

Goed bezig Dionysiou!
Dankje
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Whahaha Ik spreek het in real life altijd wel voluit uit hoor
Leuk dat het zo goed ging!

Haha ja, deed ik daarna ook hoor haha.
Zeker leuk! Wel een chaos in het begin zeg. Overal pakken, kisten, tassen, stoelen en dan ben je er voor de 1e keer haha
pi_75085189
Het was vandaag redelijk wat post. En gelukkig geen regen gehad, de bui trok lekker over
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_75085394
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:

De C1000-folders zitten altijd in de blauwe bakken ja, maar als het grote HAH is ligt er een klein stapeltje in de blauwe bakken met een briefje erbij van hoeveel extra HAH je moet pakken van de karren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')