O en ja, die nieuwe MSN is gay. Daarom lukt het niet om supesecks te hebben.quote:
Dit is KLB, wat verwacht je anders, topics met inhoud?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee, ruik je dat? The smell of a bullshit story.
eens, en:quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Je laten commanderen door een vrouwWaar zijn de echte mannen gebleven
Nee, ik verwacht minstens pizza met kaas en uien.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit is KLB, wat verwacht je anders, topics met inhoud?
DAN ZOU IK ALS IK JOU WAS NOG EEN KEERTJE BELLEN!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht minstens pizza met kaas en uien.
ik tekende het met mn muis, pikhoofdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ehm, inderdaad "mooi"Ben je met je achterlijke kop in groep 4 blijven hangen of zo?
dan ben je met je kop in groep 4 blijven hangen omdat je de R in SUPER vergeet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef flaykd het volgende:
[..]
ik tekende het met mn muis, pikhoofd
O ja, ik vergeet even dat als je met je muis iets gaat tekenen je niveau opeens weer teruggaat naar je achtste levensjaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef flaykd het volgende:
[..]
ik tekende het met mn muis, pikhoofd
Roze koeken!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef Echo99 het volgende:
Ik denk dat ze je wil. Misschien kan je dr overtuigen met een roze koek?
Okayquote:
Meerdere koeken is meerdere keren sex of niet ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee. Meerdere keren sex. Of bedoelde je 1 koek?
Dat stelt de andere partij tegenwoordig zelf in bij de nieuwe msnquote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Suusje-V het volgende:
Heb je nou serieus een fucking roze msn-achtergrond?
Jij gebruikt de oude versie nog.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef flaykd het volgende:
[..]
Dat stelt de andere partij tegenwoordig zelf in bij de nieuwe msn
Nee hoor. Ik heb ook de nieuwe msn en dat kun je toch echt zelf kiezen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef flaykd het volgende:
[..]
Dat stelt de andere partij tegenwoordig zelf in bij de nieuwe msn
Happen of niet happen? Dat is de vraag.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Saaaaab het volgende:
WHEHEHEHEHEHEH TS HEEFT NIET DOOR DAT IE 2 FOUTEN HEEFT GEMAAKT: SECKS IS MET EEN X!![]()
XECKS?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Saaaaab het volgende:
WHEHEHEHEHEHEH TS HEEFT NIET DOOR DAT IE 2 FOUTEN HEEFT GEMAAKT: SECKS IS MET EEN X!![]()
tuurlijk, hier heb je een mooie paint van een super saiyan penis. door mij uiteraardquote:Op woensdag 11 november 2009 21:07 schreef Plums het volgende:
Wat een stom wijf. Ik zou de effort al waarderen!
CHECK DIT TS
Your musical compatibility with flaykd is Very High
Is t niet tof? Krijg ik nu ook een paint?![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef flaykd het volgende:
[..]
tuurlijk, hier heb je een mooie paint van een super saiyan penis. door mij uiteraard![]()
[ afbeelding ]
shitquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef Plums het volgende:
[..]
tof!
Heb je nu serieus saiyEn naar saiyAn ge-edit?!Of zag ik dat nou verkeerd? Anders, echt: held
Verzin je eigen versier truc jongquote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef flaykd het volgende:
[..]
ik ook, wauw we zijn echt voor elkaar gemaakt! roze koek?
op msn zag hij er veeeel vetter uit !quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ehm, inderdaad "mooi"Ben je met je achterlijke kop in groep 4 blijven hangen of zo?
Niet zómaar een vrouw.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Je laten commanderen door een vrouwWaar zijn de echte mannen gebleven
Ja iddquote:Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef DjinN het volgende:
net als het topic niet verder verneukt kan worden....
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
Ja idd
TS helemaal flippen natuurlijk (mijn topic wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef griekjeee het volgende:
Vandaag geen superseks voor mij.
Wil je erover praten?quote:
Same here.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had wel zin in SUPESECKS. Maar helaas, het ging niet door, geen tijd. En bij jou?
Bij jou of bij mij?quote:
Doe maar lekker makkelijkquote:
Of jij.quote:
Als je superseks bedoelt dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat het SUPESECKS gaat worden.
Dan bedoel ik dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je superseks bedoelt dan hebben we een deal.
Oki.quote:
Komt goed.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef 8D het volgende:
Je kon trouwens je paint in msn weer naar het tekenvak slepen. Dan staat die daar meteen en hoefde je m alleen wat aan te passen
jij komt uit groningen!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil toch nog even ontopic reageren door de volgende mededeling mee te delen.
Ik vind je paint suf.
Onderbouwing?quote:
Ik heb niks tegen Griekjeee hoor. Alleen wel tegen topic kapers. Maar in dit topic vind ik het niet erg want TS is toch een klaploper.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef DjinN het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Griekjeee![]()
Hi 2NutZ![]()
![]()
![]()
quote:
Het was ook een erg hoogstaande discussie hè. Tevens doe je exact hetzelfde met je geslowchat ik had het tenminste nog over neuken.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een kutwijf, aldoor die topics kapen.
Volgens mij heb je geen aandacht te kort toch?
Ja, Griekjeee ja.
Ik wil toch nog even ontopic reageren door de volgende mededeling mee te delen.
Ik vind je paint suf.
Hoogstaand of niet. Erg storend!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was ook een erg hoogstaande discussie hè.
Lees mijn edit maar. Ik heb ook geen verantwoording aan jou af te leggen dus irriteer je maar een end raak. Toedels.quote:
Ach ja. je bent inderdaad aan niemand verantwoording verplicht. Desalniettemin is het geen zonde om eens rekening te houden met je medemens.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees mijn edit maar. Ik heb ook geen verantwoording aan jou af te leggen dus irriteer je maar een end raak. Toedels.
Je wilde gewoon dat ik aan jou voorstelde om superseks te hebben, geef nou maar toe.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ja. je bent inderdaad aan niemand verantwoording verplicht. Desalniettemin is het geen zonde om eens rekening te houden met je medemens.
Ik ken uw soort!
Toedels() jijzelf!
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je wilde gewoon dat ik aan jou voorstelde om superseks te hebben, geef nou maar toe.
hee, jou ken ikquote:Op woensdag 11 november 2009 22:26 schreef Luman het volgende:
[..]
Niet zómaar een vrouw.
Nee.
Het is Fershizzurfeerlu
hij stalkt je gewoon, net als ikquote:
scherpquote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef OmNomNom het volgende:
In de TT heb je het ook al verkeerd gespeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |