O en ja, die nieuwe MSN is gay. Daarom lukt het niet om supesecks te hebben.quote:
Dit is KLB, wat verwacht je anders, topics met inhoud?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee, ruik je dat? The smell of a bullshit story.
eens, en:quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Je laten commanderen door een vrouwWaar zijn de echte mannen gebleven
Nee, ik verwacht minstens pizza met kaas en uien.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit is KLB, wat verwacht je anders, topics met inhoud?
DAN ZOU IK ALS IK JOU WAS NOG EEN KEERTJE BELLEN!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht minstens pizza met kaas en uien.
ik tekende het met mn muis, pikhoofdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ehm, inderdaad "mooi"Ben je met je achterlijke kop in groep 4 blijven hangen of zo?
dan ben je met je kop in groep 4 blijven hangen omdat je de R in SUPER vergeet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef flaykd het volgende:
[..]
ik tekende het met mn muis, pikhoofd
O ja, ik vergeet even dat als je met je muis iets gaat tekenen je niveau opeens weer teruggaat naar je achtste levensjaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef flaykd het volgende:
[..]
ik tekende het met mn muis, pikhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |