Of hol-schavers!!!! Die de kaas vernaggelen!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef AnusCocainus het volgende:
Nog erger als mensen die hun kaas schuin afsnijden dit. bah.
Dat zijn echt de ergste mensen die er zijn, dat zijn ook van die mensen die het aluminium deels op een nieuwe botervloot laten zitten, gadverdamme.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of hol-schavers!!!! Die de kaas vernaggelen!!!!
Mijn opa zei altijd: 'Wie een kaas schaaft als een schuit, vliegt bij mij er uit!'
of boter die 'overblijft' van hun brood weer afsmeren aan de rand van het botervlootje.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Dat zijn echt de ergste mensen die er zijn, dat zijn ook van die mensen die het aluminium deels op een nieuwe botervloot laten zitten, gadverdamme.
Ja toch, wat is dat nou voor quasi-aandachttrekkerij, ik wist wel dat het niet aan mij lag.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef hugecooll het volgende:
Gelijkwaardig aan merkwaardige msn namen, waarna je vraagt of er iets is en een soortgelijk antwoord krijgt
Precies, denk je een bammetje met jam te maken, zit er gewoon nog een vleugje pate bij.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
of boter die 'overblijft' van hun brood weer afsmeren aan de rand van het botervlootje.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
of boter die 'overblijft' van hun brood weer afsmeren aan de rand van het botervlootje.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef hugecooll het volgende:
Gelijkwaardig aan merkwaardige msn namen, waarna je vraagt of er iets is en een soortgelijk antwoord krijgt
Of! Mensen die een zak brood openmaken en dan het clipje wegtieften! Gore ego's zijn hetquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Dat zijn echt de ergste mensen die er zijn, dat zijn ook van die mensen die het aluminium deels op een nieuwe botervloot laten zitten, gadverdamme.
Bij brood is dat niet zo erg, stroopwafels daarentegen...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of! Mensen die een zak brood openmaken en dan het clipje wegtieften! Gore ego's zijn het
Dit soort mensen plaatsen daarna ook het brood in de koelkast, in de veronderstelling dat het zo langer vers blijft.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of! Mensen die een zak brood openmaken en dan het clipje wegtieften! Gore ego's zijn het
Heeft dat iets met de inhoud van het shirt te maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef jenniejj het volgende:
ik zucht aLTIJD VOORAL ALS MENSEN MIJ DRAKENSHIRT EN HEMA SHIRT BEWONDEREN
JA! Dat je alleen nog zo'n klein kutstuk over hebt waar je niets meer mee kanquote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of hol-schavers!!!! Die de kaas vernaggelen!!!!
Mijn opa zei altijd: 'Wie een kaas schaaft als een schuit, vliegt bij mij er uit!'
En dat zo hard wordt als een schoenzoolquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
JA! Dat je alleen nog zo'n klein kutstuk over hebt waar je niets meer mee kan
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
whahahahahaha.... Jij hebt breezers in je msnFAIL!!!! loser!!!! LOl~!~~!!~!~~!1`
PS: zitten er leuke blonde tussen?
Met van die vieze broodkruimels erinquote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
Jah! En dan zijn er nog mensen die het gele laagje eraf schrapen en het harde stuk vervolgens op gaan etenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En dat zo hard wordt als een schoenzool
PM me. Nu.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]![]()
Vast welstuk of 800 "contacten", daar zullen vast wel een aantal blondjes tussen zitten
Mja laatst ook ene in mijn lijstquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het dan leuk om expres tegen die mensen te gaan pratenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja laatst ook ene in mijn lijst
JA IK WIL MET NIEMAND PRATEN DUS SPREEK ME NIET AAN, op msn. Log dan niet in domme kut. Meteen maar verwijderd uit mn lijst.
Wat ben je ook een boefje hequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het dan leuk om expres tegen die mensen te gaan praten
Sssst! Niet verder vertellen hequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een boefje he
wheheehhe....quote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja laatst ook ene in mijn lijst
JA IK WIL MET NIEMAND PRATEN DUS SPREEK ME NIET AAN, op msn. Log dan niet in domme kut. Meteen maar verwijderd uit mn lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Een beetje het "Don't press this button" ideequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het dan leuk om expres tegen die mensen te gaan praten
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef Echo99 het volgende:
[..]
wheheehhe....BrunetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En buzzers versturen!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een beetje het "Don't press this button" idee
Zoiets, en dan gaan ze lopen te janken van "JA JE ZIET TOCH DAT IK ER NIET BEN ????!!"quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een beetje het "Don't press this button" idee
Dat doe jij ook altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zoiets, en dan gaan ze lopen te janken van "JA JE ZIET TOCH DAT IK ER NIET BEN ????!!"
En als je vervolgens zegt "hoezo ben je er niet ??? je praat nu toch tegen me" zijn ze uitgeluld![]()
Of mensen die tig keer online komen om te laten merken dat ze er zijn!![]()
![]()
Die tief ik altijd linea recta uit m'n lijst
heul nietquote:
Het allerergste is van die wijven die een nachtje bij je blijven slapen en dan na het ontbijt je lekkere roomboter in de koelkast zetten, zodat jij, als je 's middags lekker wil gaan lunchen, alleen nog van die keiharde roomboter hebt, die niet smeerbaar is, zodat je aangewezen bent op die vieze ranzige gore halvarine die je normaal alleen voor gasten in huis hebt.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |