Die moeders noemen ''wij normale mensen'' KUT HOERquote:Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Pien85 het volgende:
3 kindjes maar, en een moeder die dacht een hele hand snoep uit de trommel te kunnen pakken...
quote:
Alle lichten uit en op de plee gaan zitten de rest van de avondquote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik had meer gehoopt op handige tips voor wanneer mijn snoep op is.
nah, die liep meteen weg na het zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heb je dan ook maar meteen laten geven ?
Hmm dat wordt dus een droog avondjequote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef L.no het volgende:
[..]
nah, die liep meteen weg na het zingen.
dus.
Jup.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat wordt dus een droog avondje?
zeker een negertjequote:Op woensdag 11 november 2009 20:08 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik had er een bij die produceerde meer volume als de andere 22 bij mekaar.
Tering
nee het was een klein blond meiske beschilderd als lieveheersbeestjequote:
gadverdammequote:Op woensdag 11 november 2009 20:13 schreef klappernoot2000 het volgende:
Had er ook een kleintje met 5 cm lange snotbel, die kreeg een schuimpje (heb ik altijd voor de heel kleintjes liggen) waarop hij het schuimpje inclusief groene saus in zijn giecheltje propte.
Eet smakelijk..
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik hoorde Marokkanen hier "kanker hoer" roepen naar mensen die snoep gaven
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef trovey het volgende:
0, ondanks mijn uitnodiging aan de buren om langs te komen met de kinderen
Allemaal gefritzeld door de overbuurmanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef trovey het volgende:
0, ondanks mijn uitnodiging aan de buren om langs te komen met de kinderen
op den duur word je daar zo "verzadigd" van..quote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Geen kind gezien, dus eet zelf de milky way's op
Ingeval van een MILF had ik gevraagd of ze Viva-lezeres was...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Pien85 het volgende:
3 kindjes maar, en een moeder die dacht een hele hand snoep uit de trommel te kunnen pakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
Nee hoor, ze zijn gewoon te lui om de bovenverdieping van de huizen hier te lopen...moeten ze met die snoepzak de trap op ....maar het kan ook zijn dat die kinderen me niet mogen omdat ik ze wel eens terechtwijs als ze hier gillend en schreeuwend over de galerij rennenquote:
Ik zal morgen eens even de internetversie van de krant hier nakijken naar verdwenen kinderen tijdens Sint Maarten lopenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Allemaal gefritzeld door de overbuurman
HAHAHAHAHHAHAHA WHAHAHAHAHAHAHAHAHHA OMFG!!!! WAT EEN FUCKING GENIALE GRAP!quote:Op donderdag 12 november 2009 00:11 schreef Catch22- het volgende:
5 hier, maar nu wordt de kelder een beetje krap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Sony100 het volgende:
15 maar? ik had er 0maarja ze weten wat hier vorig jaar is gebeurd dan zal ik ook niet langs komen
HAHAHAHAHHAHAHA WHAHAHAHAHAHAHAHAHHA OMFG!!!! WAT EEN FUCKING GENIALE GRAP!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik hoorde Marokkanen hier "kanker hoer" roepen naar mensen die snoep gaven
Ga zelf lopen en uitdelen danquote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Renesite het volgende:
Sint Maarten was kei rustig vandaag!!! Maar 15 kindjes of zo die bedelen.
Nou zit ik met keiveul snoep over!
Ge moet ze niet slaon, ge moet ze skuppe.quote:Op zondag 15 november 2009 00:28 schreef Agiath het volgende:
De enige kinderen die hier aan de deur kwamen zijn die kutmarokaantjes die om lege statiegeldflessen bedelen, om van dat statiegeld energydrank te gaan halen
Maar die zijn er elke week.
Gouda toevallig?quote:Op zondag 15 november 2009 00:28 schreef Agiath het volgende:
De enige kinderen die hier aan de deur kwamen zijn die kutmarokaantjes die om lege statiegeldflessen bedelen, om van dat statiegeld energydrank te gaan halen
Maar die zijn er elke week.
Nee Delftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |