oh bij mij staat het nou ook aanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef Maes het volgende:
Ik kijk tussen kunst en kitschHoe oubollig is dat?
No morequote:
Asbak laten staan. Goed voor het afkickenquote:
Oh bah nee, ik vind asbakken sowieso smerigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Asbak laten staan. Goed voor het afkicken
Goed hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond. 7.3 terug voor een tentamen
quote:
En was het lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Feli MM!
Blz. 30 en de eerste brute sex is al geweest!
Nou dat was ik van plan maar negeren is beter hoor ik hier.quote:
Zo gezelligquote:
Slaapkopquote:Op woensdag 11 november 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
En oh-oh, hoe was het?goed dat je stopt
pfft ik kan m'n ogen niet open houden...
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
We hebben nieuwe koekjes. die vind ze zo lekker dat ze de hele tijd voor de achterdeur zit te piepen om naar buiten te gaan. Naar buiten gaan en een plasje doen betekend een koekje. Best wel slim eigenlijk
Ik ben trots op je, ik weet hoe moeilijk het isquote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook blij dat ik weer de ballen heb om te kappen![]()
Ik heb allemaal slapende hondjes
Nee nog niet, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Uitgekookt sekreet.
Heb je al mail gehad eigenlijk?
Bye bye, lekker slapen straks!quote:
Saai hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga slapen ... ik zit hier rechtop te maffen bijna
Welterusten allemaal
Je bent verslaaaaaaafdquote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
Ik lees nog even verder
Mijn stiefdochter heeft dat ook. Gister nog met de fiets gevallen omdat ze haar ipod ophadquote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag is, soms als ik muziek luister of mijn gedachten compleet ergens anders zijn, merk ik dat ik tegen dingen aanloop omdat ik ze net raak, of moeite heb met in een rechte lijn te lopen
is dit normaal?
Of je SS heeft het te druk met lezen andere dingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef MrSubtle het volgende:
nog steeds geen berichtje van mijn SS ... mijn lijstje was te duidelijk
ik had wel altijd dat als ik aan het typen was ik wel eens de tekst van het liedje ging typen...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag is, soms als ik muziek luister of mijn gedachten compleet ergens anders ben, merk ik dat ik tegen dingen aanloop omdat ik ze net raak, of moeite heb met in een rechte lijn te lopen
is dit normaal?
ook typ ik soms hele andere woorden en zinnen dan dat ik wil, omdat mijn gedachten ergena anders zijn![]()
ja datte, en dan halverwege een zin gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had wel altijd dat als ik aan het typen was ik wel eens de tekst van het liedje ging typen...
Bye babequote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip onder mn dekbed op de bank en ga X-Files kijken want dr is niks op tv en ik heb geen brute sexboekjes om te lezen![]()
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. Vorige week was ik een nota aan het coderen en toen dacht ik die moet ik nog even aan Irene laten zien en toen schreef ik er ook Irene op ipv de cijfertjes die erop moesten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja datte, en dan halverwege een zin gewoon
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja datte, en dan halverwege een zin gewoon
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. Vorige week was ik een nota aan het coderen en toen dacht ik die moet ik nog even aan Irene laten zien en toen schreef ik er ook Irene op ipv de cijfertjes die erop moesten.
Suffiequote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...![]()
en het was geen lief smsje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |