Lutserquote:Op donderdag 12 november 2009 15:11 schreef hayder het volgende:
multiplayer kan je alleen spelen als je legale hebt?![]()
was ook al bij de vorige versie zo hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 15:11 schreef hayder het volgende:
multiplayer kan je alleen spelen als je legale hebt?![]()
Cracked servers deden het wel gewoon standaard. Alleen nu is daar door het P2P systeem een stokje voor gestoken...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef x-tremed het volgende:
[..]
was ook al bij de vorige versie zo hoorkan maar 1 uniek serialnumber tegelijk online spelen
oftewel als je gekraakte versie hebt zoals 5000 anderen kan er maar 1 ingelogd zijn daarmee
terwijl de custom servers juist leuker waren, custom maps, zombie mode etcquote:Op donderdag 12 november 2009 15:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Cracked servers deden het wel gewoon standaard. Alleen nu is daar door het P2P systeem een stokje voor gestoken...
Custom heeft daarentegen geen reet te maken met legaal of illegaalquote:Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef x-tremed het volgende:
[..]
terwijl de custom servers juist leuker waren, custom maps, zombie mode etc
Kan je ACOG en demper doen?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
De perk Bling is btw wel sweety!!! Kan je 2 attachments op je wapen mikken..
Nu loop ik dus met een M4A1 met red dot sight en grenade launcher.. Sweety![]()
Heb al meerdere wapens unlocked, maar level altijd die wapens per stuk. Dus zodra ik met de "fatsoenlijk haalbare" challenges klaar ben, pak ik de volgende.
Die met 75 headshots enzo duurt bij mij altijd best lang, dus die skip ik
ACOGquote:Op donderdag 12 november 2009 15:41 schreef Fingon het volgende:
[..]
Kan je ACOG en demper doen?
Totally ownage
De ACOG in deze game is 10x beter dan die van CoD4
Ik zou niet weten waarom niet.. Al kan je natuurlijk geen 2 scope's er op doen uiteraard..quote:Op donderdag 12 november 2009 15:41 schreef Fingon het volgende:
[..]
Kan je ACOG en demper doen?
Totally ownage
De ACOG in deze game is 10x beter dan die van CoD4
Hardcore TD kan je wel kiezen toch? Of ik zag er in ieder geval een hardcore mode tussenstaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik mis de "hardcore" servers![]()
Ze hebben niet goed hun werk gedaan als ik meer plezier beleef aan COD 4.
Klopt, maar hardcore FFA is er dan weer niet. Ook 3d box game is apart. Dat is gewoon 1 v 1 alleen dan vanuit de 3e persoon. Snap de meerwaarde daar niet helemaal van..quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Hardcore TD kan je wel kiezen toch? Of ik zag er in ieder geval een hardcore mode tussenstaan.
http://store.steampowered.com/stats/quote:Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Waar heb je dit lijstje vandaan?
Want als ik kijk bij bijvoorbeeld www.xfire.com zie ik daar nog steeds WoW op 1 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |