vrij kansloze bijdrage.quote:Op zondag 15 november 2009 04:18 schreef koffiegast het volgende:
Dell ? Geoptimaliseerd voor gamen?
Moet dan toch wel ff grinniken... of het is een highend systeem dat voor belachelijk veel geld weggaat als je vergelijkt met wat je zelf in elkaar kan flatsen en honderden euro's bespaart, of het is een apart systeem met rare keuzes voor als men wilt gamen. Dell heeft al moeite om normale PC's met normale specificaties af te leveren voor mensen die enkel willen emailen en documenten schrijven.. 1,5TB schijven.. 3gb memory... etc. Oo
MW2 Ontopic:
Gecheckt of het waard was 40 sterren voor spec ops te halen (ik wil sniper/evasion/stealth missies vandaar), maar dat bleek dus niet het gevalwtb more pripyat missies
Het spel is ontzettend lineair. Verwacht in ieder geval geen free roaming. Je wordt geforceerd van A naar B te lopen. Eerlijk is eerlijk, dat kennen we van de call of duty serie, dus dat mag niet als een verrassing komenquote:Op zondag 15 november 2009 15:23 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik lees in reviews dat het weer meer van hetzelfde is. Kan iemand dat bevestigen? Na het spelen van vier CoD delen (1, 2, MW1 en WaW) heb ik het namelijk een beetje gehad met de opbouw van het spel (singleplayer, mp kan me nooit echt bekoren) met de onzichtbare checkpoint grenzen waar na er geen vijanden meer worden gereproduceerd. Als het weer zo lineair is als de vorige delen dan ga ik liever mijn geld ergens anders aan besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Voor de mensen die geen Vegas gespeeld hebben?quote:Op zondag 15 november 2009 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Er zou sowieso in elke shooter een 'wall hug'-optie moeten komen zoals in Rainbow Six: Vegas. Ik houd ervan om vijanden te verrassen voor de pleuris uitbreekt.
Die checkpoint grenzen zijn er grotendeels uit. Het zijn nog altijd heel veel vijanden, maar op een gegeven moment houdt het wel op. De eerste paar missies speelde ik zoals ik de oudere CoD speelde. Granaten gooien naar de vijanden, rushen en alles kapot schieten. Dat werkte nu opeens niet meer. Terwijl het wel werkte als ik wat rustiger aan deed, wat vijanden neer schoot en rustig naar voren ging.quote:Op zondag 15 november 2009 15:23 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik lees in reviews dat het weer meer van hetzelfde is. Kan iemand dat bevestigen? Na het spelen van vier CoD delen (1, 2, MW1 en WaW) heb ik het namelijk een beetje gehad met de opbouw van het spel (singleplayer, mp kan me nooit echt bekoren) met de onzichtbare checkpoint grenzen waar na er geen vijanden meer worden gereproduceerd. Als het weer zo lineair is als de vorige delen dan ga ik liever mijn geld ergens anders aan besteden.
quote:So it seems that IW and it's developers have taken a wonderful hiatus from their 'success' of Modern Warfare 2, and while they're enjoying their cold Corona's on the beach - they've left a bomb unattended. So I say instead of trying to put out the flames and reason with developers and executives - we burn this to the ground. Bring your kerosene, your oil, your gas, hell - your napalm if you know how to make it, and with that your lighters, matches, and for the sake of Dramatis personæ - bring your torches. IW.NET? Deliberately lag yourself before going in game, start a few torrents - hell use it to download a game you might enjoy more. Ranks and statistics? Forget it... http://airbornegaming.com/dave/EAMW2.zip download this handy little app - hit Easy Upgrade while the game is open and voila - Instant Level 70 Prestige 10. 100% unlocked - while everyone complains you 'cheated', you can enjoy having everything unlocked. Download the console unlocker, find EVERY possible command that can break the system. http://www.ultimate-filez.com/files/MW2Unleashed.zip GO NUTS.
We're PC Gamers, and we made this industry what it is today, without us nothing would of ever innovated to the stage it's at now. We were the catalyst that sparked IW's fame - and if necessary, let's be the catalyst to defame them into the shambles they were. It's obvious to me at this stage that nothing we can say or protest will get attention other than showing people how bad the system is. You're going to have those people in games who will tell you to 'STFU' while the rest of us are rubber banding around the map - while he confidently tells you "EVERYTHING IS FINE. I'M NOT LAGGING!"
No one ever achieved anything by taking two steps back, and one step forward. Progress for the sake of progress is detrimental. If it ain't broke don't fix it. K.I.S.S. - Keep it Simple Stupid. I can think of plenty of phrases to explain how the situation should of been handled.
To hell with attempting to reason with the industry, it's time we as the community, the consumer, the paying customer, do something about our situation. Blow it to hell and highwater. Make things unstable, rock the boat, DO SOMETHING. Boycotts are great, but do little if we all ended up buying the game anyways. If you are unsatisfied with the product, ACT! I rally you all here now, as a collective group of GAMERS! Pro, noob, elitist - if your playing games with a keyboard and mouse you need to support a movement. En masse we have to start doing something about our situation - we're GAMERS, but we can also be REVOLUTIONARIES, INNOVATORS, DEVELOPERS, and A WHOLE SLEW OF THINGS important to this INDUSTRY. What ever happened to 'The customer is always right'? Was it not a saying every industry needed to strive to live by? We have to be the future here, because it is obvious with the current state of affairs we've been silent far too long.
Sure, this is a piece of software - but I'm upset not at this game solely, but what this means for future games. This was a testing of the waters, if you think Activision / IW are the only ones doing this - think again. Remember that oft-remembered game DOOM, created by id Software, and founded by John Carmack. DOOM4, and RAGE are no longer supporting dedicated servers either.
If this post gets deleted, and I am banned... repost it - save it - keep this message going.
op veteran gehaald? Hoe?! Die enemy snipers weten altijd waar je zit, hoe stil je ook blijft zitten in het hoge gras!quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Proximo het volgende:
Die special Ops in Chernobyl van de Charlie ops op Veteran
Je moet ze 1 voor 1 pakken. (als je geraakt wordt hidden totdat je weer op volle sterkte bent)quote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
op veteran gehaald? Hoe?! Die enemy snipers weten altijd waar je zit, hoe stil je ook blijft zitten in het hoge gras!
Inderdaad, heel goed timen, af en toe opspringen, meteen down en (als je niet geraakt bent) of je de flits van de kogel ziet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je moet ze 1 voor 1 pakken. (als je geraakt wordt hidden totdat je weer op volle sterkte bent)
Ik heb 't via control center maar dat het niet werkt in mw2 zou ik eigenlijk niet weten, hoe kom je daarbij ? textures blijven scherp tot sint juttemis volgens mij. (bij andere spellen werkt het wel namelijk)quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
Cod6 heeft geen AF functie, iig heb ik niet gezien. Catalyst Control Center AF werkt niet bij het spel. Al je het een op ander manier aan de praat hebt gekregen hoor ik het graag.
Neen, je bent wel volledig rood, dus 1 schampschot killt je alquote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef koffiegast het volgende:
Dus op veteran hidden ga je ook niet 1 shot = dood? Deed eerst hardened en daar was 1 shot genoeg voor bijna dood, dus leek me logisch dat veteran dat was... zo niet...klinkt het gewoon als hardened dat veteran ;d
strax maar ff veteran hale dan
Granaat, semtex, c4 in het midden?quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Dibble het volgende:
Riot shieldstijden HQ 4 man met shield opeengestapeld in een klein kamertje. 0% kans om ze allemaal uit te schakelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hooahquote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef Frankii het volgende:
Net de Single Player uitgespeeld op Veteran, in 6 uur en 56 minutenWat me vooral opviel is hoevaak 'Hooah' gezegd wordt, waar de fuck slaat dat op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |