abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74710101
Wat een game, zojuist gespeeld op 1920x1080 op allerhoogste grafische settings. Tering, echt wel ouderwets genieten. Ik haal hem later dit jaar voor de Xbox 360 maar voor de PC is die het ook echt wel waard voor het bedrag van 32,50. Heerlijk!
pi_74710154
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef emokid het volgende:
Wat een game, zojuist gespeeld op 1920x1080 op allerhoogste grafische settings. Tering, echt wel ouderwets genieten. Ik haal hem later dit jaar voor de Xbox 360 maar voor de PC is die het ook echt wel waard voor het bedrag van 32,50. Heerlijk!
Met wat voor systeem?
pi_74710415
Vrijdagnacht e-mail gekrege dat ie verzonden was, kom net thuis en niks
Hoopte dr zo op.
Naja maandag dan.
Is de lag met matchmaking zo erg als films op youtube claime?
  zondag 15 november 2009 @ 00:21:33 #254
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74710435
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:20 schreef Morenoo het volgende:
Vrijdagnacht e-mail gekrege dat ie verzonden was, kom net thuis en niks
Hoopte dr zo op.
Naja maandag dan.
Is de lag met matchmaking zo erg als films op youtube claime?
had ik ook hoor vorige week vrijdag had ik een e-mail dat ie verzonden was, maar int weekend doen ze niet he.. veel plezier ermee alvast

ik vind dat ze teveel zeuren, het duurt ff maar het valt wel mee
The Outside Agency
  zondag 15 november 2009 @ 00:25:20 #255
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_74710538
Tis gelukkig gelukt met de key. Heb het account van de verkoper overgenomen. Speel ook alles op het hoogst (1920x1080) en ziet er prima uit. Leuke SP tot nu toe
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_74710790
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef haakon het volgende:

[..]

had ik ook hoor vorige week vrijdag had ik een e-mail dat ie verzonden was, maar int weekend doen ze niet he.. veel plezier ermee alvast

ik vind dat ze teveel zeuren, het duurt ff maar het valt wel mee
Wat duurt even? Om een match te vinden?
pi_74710864
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef editoor het volgende:

[..]

Met wat voor systeem?
Een van Dell, op mijn broer zijn pc weliswaar. Ik heb er weinig verstand van verder maar hij is geoptimaliseerd voor gamen.

Multiplayer werkt ook goed trouwens, wel veel host migration problemen maar geen lag verder.
pi_74712875
Dell ? Geoptimaliseerd voor gamen?

Moet dan toch wel ff grinniken... of het is een highend systeem dat voor belachelijk veel geld weggaat als je vergelijkt met wat je zelf in elkaar kan flatsen en honderden euro's bespaart, of het is een apart systeem met rare keuzes voor als men wilt gamen. Dell heeft al moeite om normale PC's met normale specificaties af te leveren voor mensen die enkel willen emailen en documenten schrijven.. 1,5TB schijven.. 3gb memory... etc. Oo

MW2 Ontopic:
Gecheckt of het waard was 40 sterren voor spec ops te halen (ik wil sniper/evasion/stealth missies vandaar), maar dat bleek dus niet het geval wtb more pripyat missies
  zondag 15 november 2009 @ 05:06:18 #259
99295 perezoso
blankjoekel
pi_74712996
Kan je het bloed in je gezichtsveld ook uitschakelen ? vind 't zwaar irritant en ook niet realistisch.

Valt mij trouwens op dat dit spel heerlijk speelt met een budget kaart hd4650 (44,95), ziet er prachtig uit en nergens haperingen (zover) met 16x AF en 2x AA op 1024x768.
  zondag 15 november 2009 @ 12:32:13 #261
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74714807
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:34 schreef Morenoo het volgende:

[..]

Wat duurt even? Om een match te vinden?
ja, aantal players, maar is binnen halve minuut klaar.. kun je ook nog wat dingen instellen, opzich wel handig
ik vind het niet erg in elk geval
The Outside Agency
  zondag 15 november 2009 @ 13:47:38 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_74714900
Ik vind die 30 extra seconden wel handig eigenlijk. Kun je mooi even je perks en weapons aanpassen aan de map. Dat lukt in 30 seconden net niet.
pi_74714907
quote:
Op zondag 15 november 2009 04:18 schreef koffiegast het volgende:
Dell ? Geoptimaliseerd voor gamen?

Moet dan toch wel ff grinniken... of het is een highend systeem dat voor belachelijk veel geld weggaat als je vergelijkt met wat je zelf in elkaar kan flatsen en honderden euro's bespaart, of het is een apart systeem met rare keuzes voor als men wilt gamen. Dell heeft al moeite om normale PC's met normale specificaties af te leveren voor mensen die enkel willen emailen en documenten schrijven.. 1,5TB schijven.. 3gb memory... etc. Oo

MW2 Ontopic:
Gecheckt of het waard was 40 sterren voor spec ops te halen (ik wil sniper/evasion/stealth missies vandaar), maar dat bleek dus niet het geval wtb more pripyat missies
Gast, wat zit je te zeiken om niets? Hij doet het in ieder geval perfect en draai alle games hoog op de hoogste resolutie. Tweakers is verderop.
  zondag 15 november 2009 @ 14:15:48 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74715482
quote:
Op zondag 15 november 2009 05:06 schreef perezoso het volgende:
Kan je het bloed in je gezichtsveld ook uitschakelen ? vind 't zwaar irritant en ook niet realistisch.

Valt mij trouwens op dat dit spel heerlijk speelt met een budget kaart hd4650 (44,95), ziet er prachtig uit en nergens haperingen (zover) met 16x AF en 2x AA op 1024x768.
Cod6 heeft geen AF functie, iig heb ik niet gezien. Catalyst Control Center AF werkt niet bij het spel. Al je het een op ander manier aan de praat hebt gekregen hoor ik het graag.
*Hosselcopter*
  zondag 15 november 2009 @ 14:21:00 #265
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74715590
Ik heb trouwens steeds minder motivatie om online te gaan. Ok je levelt maar het is elke potje hetzelfde, alles is random. En als je toch met een groep vreemden het naar je zin hebt en je samen een paar potjes verder gaat krijg je opeens lobby disconnect waardoor het groepje uit elkaar valt.
Ook duurt het nu serieus TE lang voor je een match gejoined bent. GroundWar sowiezo uberlang. Je bent makkelijk een halve minuut of meer kwijt voordat je game gevonden is, dan dan moet ie nog pingen, op mensen wachten, autobalancen en aftellen. Iets wat normaal 2/3 sec zou duren duurt zo onwijs lang hier.
Er zijn ook lui die level 70 hebben en prestige. We werden met z'n allen gewned door die gast. Dat kan nooit in zo'n korte tijd. Wie bant zulke cheaters, IW?
*Hosselcopter*
pi_74715759
quote:
Op zondag 15 november 2009 13:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Gast, wat zit je te zeiken om niets? Hij doet het in ieder geval perfect en draai alle games hoog op de hoogste resolutie. Tweakers is verderop.
Hij heeft wel gelijk...
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:21 schreef Dibble het volgende:
Ik heb trouwens steeds minder motivatie om online te gaan. Ok je levelt maar het is elke potje hetzelfde, alles is random. En als je toch met een groep vreemden het naar je zin hebt en je samen een paar potjes verder gaat krijg je opeens lobby disconnect waardoor het groepje uit elkaar valt.
Ook duurt het nu serieus TE lang voor je een match gejoined bent. GroundWar sowiezo uberlang. Je bent makkelijk een halve minuut of meer kwijt voordat je game gevonden is, dan dan moet ie nog pingen, op mensen wachten, autobalancen en aftellen. Iets wat normaal 2/3 sec zou duren duurt zo onwijs lang hier.
Er zijn ook lui die level 70 hebben en prestige. We werden met z'n allen gewned door die gast. Dat kan nooit in zo'n korte tijd. Wie bant zulke cheaters, IW?
Ik ben nog geen enkel persoon tegen gekomen die lvl 70 is/was.
Every war is different, every war is the same.
pi_74716446
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:28 schreef dekkered het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk...
[..]

Dat was ook meteen in WaW zo vorig jaar.
Heelveel lvl 70's binnen een paar dagen. Kwam door alle dedicated servers die alles zó konden wijzigen dat iemand heel snel lvl 70 kon zijn door per kill 3000 punten te rekenen ofzo. Mede daarom is de ontwikkelaar van dedicated servers afgestapt omdat er keihard misbruik van wordt gemaakt.
pi_74716564
Mooi spel ja ...

Kan hem op mijn laptoppie maxed out spelen met AA off ...

1280*800 is helaas de max resolutie op mijn lappy , maar ziet er errug goed uit ...

jammer dat ie totaal geen gamepad-support heeft , want krijg al gauw kramp met die laptop-keyboard
pi_74716921
Ik lees in reviews dat het weer meer van hetzelfde is. Kan iemand dat bevestigen? Na het spelen van vier CoD delen (1, 2, MW1 en WaW) heb ik het namelijk een beetje gehad met de opbouw van het spel (singleplayer, mp kan me nooit echt bekoren) met de onzichtbare checkpoint grenzen waar na er geen vijanden meer worden gereproduceerd. Als het weer zo lineair is als de vorige delen dan ga ik liever mijn geld ergens anders aan besteden.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_74717287
Wat is jullie favo uitrusting in MP momenteel?

Ik vind de LMG's toch wel het prettigst, met name de HK MG4. En als sidearm de HK USP 45, die ik ook veelvuldig gebruik.
pi_74717770
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:28 schreef dekkered het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk...
[..]

http://www.mpcforum.com/showthread.php?t=244730
pi_74718066
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:23 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik lees in reviews dat het weer meer van hetzelfde is. Kan iemand dat bevestigen? Na het spelen van vier CoD delen (1, 2, MW1 en WaW) heb ik het namelijk een beetje gehad met de opbouw van het spel (singleplayer, mp kan me nooit echt bekoren) met de onzichtbare checkpoint grenzen waar na er geen vijanden meer worden gereproduceerd. Als het weer zo lineair is als de vorige delen dan ga ik liever mijn geld ergens anders aan besteden.
Sommige missies zijn iets minder lineair maar het is voornamelijk meer van hetzelfde, als je echter zin hebt in een verhaal waar echt alle grenzen doorbroken worden moet je het wel halen (Ik speelde het in 4 uur en 5 mints uit met filmpjes)
Beneath the gold, bitter steel
pi_74718171
Speel ook op het hoogst (2560x1600) maar moest hem terugzetten in MP want ik zie de radar anders niet. Dan moet ik te ver van de crosshair kijken en dan word ik geklopt.
hula
  zondag 15 november 2009 @ 17:00:38 #274
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_74718637
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:41 schreef JohnLocke het volgende:
Wat is jullie favo uitrusting in MP momenteel?

Ik vind de LMG's toch wel het prettigst, met name de HK MG4. En als sidearm de HK USP 45, die ik ook veelvuldig gebruik.
Vandaag even op een open map met de FAL geknald, dat is ook lekker hoor.

Maar SCAR silenced en Vector/P90 met rapid fire zijn ook wel top. Ik speel momenteel ook veel free for all.
  zondag 15 november 2009 @ 17:04:13 #275
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74718738
Je moet HQ doen, dat is pas Chaos. IEdereen komt op 1 punt bij elkaar en dan Boem! beide partijen weg
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')