quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n extreem-linkse pacifist was, beetje raar vermaak kies je dan uit.
Vooral dat. Je kan wel van zo enorm veel kanten beschoten worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef maniack28 het volgende:
Voorlopig alleen nog maar negatieve ervaring mbt multiplayer
- Slechte hosts
- Kutgezeik met NAT, hij stond net OPEN, router gerestart want stroom eraf en nu weer Strict
- Ik ben langer bezig een game zoeken dan met welk spel dan ook als ik met een groep vrienden wil samenspelen. Dit is absoluut geen vooruitgang!
- Chaotisch, maps met teveel prullaria
Moet ik nog doorgaan?
Zijn er wel? Alleen niet voor SPquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef AbsurdHero het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen cheats ?
Alles rent ook veel te rap, dekking is niet altijd zoveel dekking als je denkt (killcam laat zien dat je vaak out in the open staat) en de maps zijn veel te claustrofobisch. (voor mij als BF2 speler iig)quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef haakon het volgende:
nadeel van MP is inderdaad de vele kanten waarvan je beschoten kan worden + de drukte, kleine maps, veel players, moet iets ingedunt worden lijkt me.. voor de rest vind ik het echt een superleuke game
Helemaal mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single father | Aviation enthousiast | Gamer
lol whahahahaahhaquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef D-Industries het volgende:
Ook voor het PC gedeelte zal ik 'm maar posten, de debiel van 2009![]()
The word EMO comes to mind...quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef D-Industries het volgende:
Papa en mama waren broer en zus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef D-Industries het volgende:
Maar, nee, het is geen port, want we hebben custom mouse control.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]Deze melding heeft iemand op een PC gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |