quote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef Afvoerput het volgende:
[ afbeelding ]
6 78 Lampionnetje voor je topic.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik hoorde net ook hier aan de deur:
"Sinte Sinte Maarten, m'n vader is een dikzak"
Die ik heb maar een pak Wasa Knacebrod meegegeven.
Je moeder is dik, geef me pepermunt.quote:
Jehova getuige?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Gister bij mij ook, maar 5 seconden zingen.
Neequote:Op woensdag 11 november 2009 19:09 schreef Sony100 het volgende:
Ik stel nog 1x de sirieuze vraag:
IS HET ECHT SINTMAARTEN VANDAAG?
Dan heb je niet goed geluisterd, dat móet "Sinte Maarten MikMak, mijn vader is een dikzak" geweest zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 19:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik hoorde net ook hier aan de deur:
"Sinte Sinte Maarten, m'n vader is een dikzak"
Die ik heb maar een pak Wasa Knacebrod meegegeven.
18 nuquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef neurd het volgende:
Al zeker 15 keer aangebeld vanavond :S
ksst je bed in koters
Kraaienpoten op de stoep.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik blij dat ik nooit wat met Sint Maarten te maken heb gehad. Ik heb toch al niks met kinderen, en dan nog een beetje m'n avondrust verstoren met foute liedjes en allerlei eisen? Ik zou gewoon de gordijnen dicht doen en niet opendoen.
Verder ben ik helemaal niet bitter hoor.
Wat dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
zingen ze nu een klein deuntje van amper 5-10 seconden en de tekst volledig aangepast met vulgaire woorden.
Ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:09 schreef Sony100 het volgende:
Ik stel nog 1x de sirieuze vraag:
IS HET ECHT SINTMAARTEN VANDAAG?
Jezus dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Dennitaj het volgende:
Inderdaad!! Was weer zwaar irritant... Zat ik een beetje het journaal te kijken en daarna Editie NL...
Gaat de deurbel kut koters... En ze worden ook steeds brutaler.
Gaan ze al beginnen met zingen en dan verwachten ze dat als ik open doe ze snoep krijgen, mooi niet.. Had een mand met snoep, blijf lekker op de bank hangen tot ze aanbellen en dan "JA ZING NOG MAAR EEN KEER"... wel een beetje moeite voor doen..
En dan sta je daar met die mand kijken ze je nog geen eens aan.. neeeeee ze kijken naar de mand welk snoepgoed ze nou weer willen... En dan nog geen eens DANK JE WEL zeggen.. Nee dat kan allemaal niet meer, ik ben netjes opgevoed en zei altijd als ik ging sint maarten dank je wel...
Deze generatie kinderen.. FAIL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raken die dingen óóit over datum?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:45 schreef Leatherneck het volgende:
De brutale koters geef ik altijd een rotte mandarijn of een handje over datum pepernoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh really?
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:20 schreef Matthijs- het volgende:
Ik heb geen één aan de deur gehad. Gelukkig maar, want ik had ook niets in huis.Wat is het verschil dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook als je 15 jaar geleden fok zou hebben dat er ook een topic in KLB zou worden aangemaakt over de jeugd van tegewoordig.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:13 schreef FixYou het volgende:
Toch wel interessant als je al een tijdje in KLB zit te kijken. Er komen elke keer maar weer dezelfde topics naar boven. Elk jaar weer Klagen over Pinksteren, Koninginnedag, sinterklaas, pepernoten kerst, examens, huisgenoten, christenen, alarm aan het begin van de maand, de zomertijd, wintertijd, paaseieren en Sint Maarten.
leukst van alles: lampions in de fik en huilende kinderenquote:Op donderdag 12 november 2009 00:27 schreef trovey het volgende:
Jammer dat iedereen tegenwoordig die electrische lampjes gebruikt...als kind me kostelijk vermaakt als ik met de klas Sint Maarten liep en er een stuk of 5 kinderen met alleen nog maar een stokje met een metalen frame liepen...
Dit dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Dennitaj het volgende:
Inderdaad!! Was weer zwaar irritant... Zat ik een beetje het journaal te kijken en daarna Editie NL...
Gaat de deurbel kut koters... En ze worden ook steeds brutaler.
Gaan ze al beginnen met zingen en dan verwachten ze dat als ik open doe ze snoep krijgen, mooi niet.. Had een mand met snoep, blijf lekker op de bank hangen tot ze aanbellen en dan "JA ZING NOG MAAR EEN KEER"... wel een beetje moeite voor doen..
En dan sta je daar met die mand kijken ze je nog geen eens aan.. neeeeee ze kijken naar de mand welk snoepgoed ze nou weer willen... En dan nog geen eens DANK JE WEL zeggen.. Nee dat kan allemaal niet meer, ik ben netjes opgevoed en zei altijd als ik ging sint maarten dank je wel...
Deze generatie kinderen.. FAIL.
Het valt niet te ontkennen dat het vroeger beter was! Althans met dit. Kinderen waren toen niet allemaal asociaal, hebberig, opgevoed door te angstige ouders.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:29 schreef Schanulleke het volgende:
Mensen die denken dat het vroeger beter was
Zeker in een dorp 40km van Groningen ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het in de randstad er zo aan toe gaat. Toch goed om te horen dat er nog hoop is in de wereld.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:14 schreef Amaranth het volgende:
Hier juist heel beleefde kinderen. Stonden allemaal heel stralend en blij te zingen. Zeiden netjes dankuwel en een heel kleintje die twee dingen pakte werd gelijk door zijn zusje gecorrigeerd.
Als je op Lage Weide woont, heb je ook verrassend weinig last van lampionnenkinderenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef Gripper het volgende:
Vroeger waren het er ook maar 10 op een avond ofzo. Gisteravond in Utrecht liep de hele wijk uit: een 5 minuten lange optocht, kruispunt afgezet, fanfare erbij... Als 300 kinderen overal aanbellen, dan ben je snel door je snoepvoorraad heen![]()
Gelukkig wonen wij in een appartementengebouw zonder intercom, da's toch altijd een soort barrière![]()
Verhuis eens uit die Bible-belt!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
Hier doen ze 3-koningen. Komen we eindelijk van de snoepjes af die we niet lusten
quote:
Die vlag mòet ik gewoon ff quotenquote:
St. Maarten is dan ook de beschermheilige van Utrecht, vandaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef Gripper het volgende:
Vroeger waren het er ook maar 10 op een avond ofzo. Gisteravond in Utrecht liep de hele wijk uit: een 5 minuten lange optocht, kruispunt afgezet, fanfare erbij... Als 300 kinderen overal aanbellen, dan ben je snel door je snoepvoorraad heen![]()
Gelukkig wonen wij in een appartementengebouw zonder intercom, da's toch altijd een soort barrière![]()
Hier ook hoor. Allemaal netjes en leuk. Een enkeling die een 'vies' liedje had maar dat soort jongens waren er vroeger ook gewoon.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:14 schreef Amaranth het volgende:
Hier juist heel beleefde kinderen. Stonden allemaal heel stralend en blij te zingen. Zeiden netjes dankuwel en een heel kleintje die twee dingen pakte werd gelijk door zijn zusje gecorrigeerd.
De deur in hun gezicht kunnen ze krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef Michielos het volgende:
kinderen met een grote mond aan je deur
Internetheld, je liegt en je weet het.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De deur in hun gezicht kunnen ze krijgen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jezus dat is wel heel erg.
Vroeger heb ik ook Sint Maarten gelopen, en sinds de verhuizing hier nog één keer meegedaan met Halloween in de enige buurt hier waar ze daar aan doen.
Maar met Sint Maarten zongen we altijd de mooiste en beste liedjes en waren al blij met een fucking appel.
Halloween hier begon al wel een beetje deze richting in te gaan. Klasgenoten werden achteraf een beetje pissig als ze geen snoepjes kregen maar fruit of een muslireep. Al nam ik die maar al te graag in ontvangsMaar nee, niet brutaal doen en altijd netjes dankjewel zeggen. Ook niet gierig naar het snoep staren en verwachten dat je er gelijk 2 mag. Dat deden we nooit!
Echt raar dat dat zo snel kan veranderen. I mean, ik ben pas 17Da's dus ongeveer 10/15 jaar geleden dat de bovenstaande dingen nog zo waren.
Bedankt voor je levensverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt wel alsof jij vroeger echt misdeeld was.
Deathlift or Die.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bedankt voor je levensverhaalKlinkt wel alsof jij vroeger echt misdeeld was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |