Begijp ik best, je ziet de man die jij hoog hebt zitten beledigd worden door zo'n lul de behanger. Zou ik ook slecht trekken.quote:
Tis gelukt dankzij fok...quote:
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je raakt hoor, je bent met Johan begaan en hij zal wel aangeslagen zijn door het gebeuren. Maar probeer er ook van een afstand naar te kijken, kijk óók naar wie het zegt, niet alleen naar wat het doet met Johan.
Het maakt dit topic wel sappigquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, de eerste "Johan-sopper".![]()
Het spijt me, ik heb het filmpje nog maar 's bekeken en ik kan niet anders dan achter mijn gedane uitlatingen blijven staan. Johan faalt hard.
ONZ? Dit wordt een 12delige reeks, we maken Mandy zelf wel BN'er.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
Tis gelukt dankzij fok...Moet nog ff naar ONZ
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.![]()
En zo gedurende een dagje hier niet lezen kan ik er ook wel mee omgaan. Maar toen las ik hier en kwam de woede gewoon even los. En dan ga ik reageren, maar voor mn reactie goed en wel staat is er al weer een nieuwe aanname die me nog bozer maakt, enzovoort.
Heb het al eens meer gezegd, ik ben een huilie.
En het is niet eens omdat het Johan is, maar gewoon omdat ik in dat geval weet hoe het wél zit. En dan ouwehoer is godver net zo lang door tot ik erbij neerval.
Ookk goed Pieje .. Jou speeltuin. Maar sjesus wat een lillekerdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ONZ? Dit wordt een 12delige reeks, we maken Mandy zelf wel BN'er.
Net een schoolmoeder.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
http://mandywordtberoemd.blogspot.com/
Les 1 als je iemand kent die 'bekend' is. Ga hem/haar nooit openbaar verdedigen, dat verlies je namelijk bij voorbaat al, zinloos en zonde van je energie. Daarnaast, is Johan er wel van gediend dat je hem altijd verduidelijkt/verdedigd?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.![]()
En zo gedurende een dagje hier niet lezen kan ik er ook wel mee omgaan. Maar toen las ik hier en kwam de woede gewoon even los. En dan ga ik reageren, maar voor mn reactie goed en wel staat is er al weer een nieuwe aanname die me nog bozer maakt, enzovoort.
Heb het al eens meer gezegd, ik ben een huilie.
En het is niet eens omdat het Johan is, maar gewoon omdat ik in dat geval weet hoe het wél zit. En dan ouwehoer is godver net zo lang door tot ik erbij neerval.
Ja sorry, ik had ze ook liever op een Porsche zien hangenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, rodt 's op met die lelijke tegelteef.
Kan zijn, zal ie zelf misschien nog wel beamen ookquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het spijt me, ik heb het filmpje nog maar 's bekeken en ik kan niet anders dan achter mijn gedane uitlatingen blijven staan. Johan faalt hard.
Ik vond het ook heel zielig. Het was alsof Johan een beetje stierf. Alsof ze een puppy van 'm afpakten en 'm voor z'n neus in de fik zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.
Och gut, daar heb je mevr. de relnicht ook weerquote:
Jij bent net zo erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had ze ook liever op een Porsche zien hangen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och gut, daar heb je mevr. de relnicht ook weer.
Moet ik me daarover bij jou verantwoorden?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Les 1 als je iemand kent die 'bekend' is. Ga hem/haar nooit openbaar verdedigen, dat verlies je namelijk bij voorbaat al, zinloos en zonde van je energie. Daarnaast, is Johan er wel van gediend dat je hem altijd verduidelijkt/verdedigt?
Dat bedoelde ik dusquote:
Welnee, ik geef alleen advies. Maakt mij niet uit wat je doet, ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moet ik me daarover bij jou verantwoorden?
En dat hebberige vriendje de laan uitsturenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Mandy alsnog beroemd maken lijkt me idd het beste voor iedereen.
Kan ze zelf die reis naar New York betalen.
Gelukkig, en beterschapquote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, ik geef alleen advies. Maakt mij niet uit wat je doet, ik heb er geen last van.
Bron?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef Maanvis het volgende:
1 deel van het verhaal vind ik wel vreemd.
Vriendje wou zogenaamd op huwelijksreis.
De actie was in oktober 2007.
Het huwelijk was op 8-8-2008.
Daar zit een luchtje aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |