dat dus...vooral niet opnieuw beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef Technofreakzz het volgende:
en het er alsnog ingooien als de boter al zwart is
idd, en de buitenkant naar afrika opsturen. bederft toch niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Metalfrost het volgende:
Gewoon de buitenkant eraf halen, het binnenste kan je nog gewoon eten.
ahquote:Op woensdag 11 november 2009 18:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zo'n glaskookplaat, keramiek of hoe heet dat ook alweer
Lees de TT nog eens ffquote:Op woensdag 11 november 2009 18:18 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ah
ps. TS kannie koken en geeft zijn kookplaat de schuld![]()
Ik ben de posts met 'Useless without pics' voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:24 schreef AbsurdHero het volgende:
Je maakt een foto van je mislukte vissticks, enkel om deze te delen met andere Fokkers ?
Ja idd, en daar vreten ze het zwarte wel op. Kannibalen, jwt.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd, en de buitenkant naar afrika opsturen. bederft toch niet meer.
het is toch al duidelijk dat je niet kan koken ?:)quote:
Joah dat was ik al achter :p vorige keer had ik visticks ook verneuktquote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef bonke het volgende:
[..]
het is toch al duidelijk dat je niet kan koken ?:)
als je boter al zwart is moet je die sticks er gewoon niet bijgooien maar schoon boter in et pannetje doen
je geeft je kookplaat de schuld, gooit vissticks in een pan met zwart vet, dus je kan niet kokenquote:
ziejewelquote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Joah dat was ik al achter :p vorige keer had ik visticks ook verneuktalleen toen niet verbrand
Dankje voor de kookles
Omdat ik er de vorige keer 4 in de pan had gegooid ?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ziejewel
waarom trouwens 6 vissticks? das een onlogisch getal
er zitten er 10 of 25 in een pakje/zakje (tenzij je een b/c/huis-merk neemt, maar dat merk je meteen bij het bakken)
dan had je beter toen 6 kunnen bakken en hoefde je nou maar 4 weg te gooienquote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat ik er de vorige keer 4 in de pan had gegooid ?
die andere 4 heeft ie ook verknaltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dan had je beter toen 6 kunnen bakken en hoefde je nou maar 4 weg te gooien
neequote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dan had je beter toen 6 kunnen bakken en hoefde je nou maar 4 weg te gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |