quote:
quote:woensdag 11 november 2009 17:53 schreef L095 het volgende:
tfoe , ga je kanker moeder batsen faalhaas.
Hey ik ben geen god hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Philip10 het volgende:
Guapo, wáárom maak je zoveel fouten in je posts?
Dit is zo mogelijk nog zwakzinniger dan het maken van de taalfouten zélf.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef zovty het volgende:
Ik probeer het alleen te doen wanneer ik de 'echte' discussie niet meer kan winnen.
wat noem jij nou zwakzinnig???????quote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is zo mogelijk nog zwakzinniger dan het maken van de taalfouten zélf.
Dat had niemand ook verwachtquote:
"Naïviteit"quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Je bent Nederlander, dus dan ga ik er van uit dat je vrijwel foutloos Nederlands kunt spreken en schrijven.
Dat volstaat.quote:
Soms ben ik nederlander en soms niet. Ligt eraan in welke positie ik mij bevind. Ik heb ook nog een paspoort van een ander land, maar dat mag de staat der nederlander niet weten.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Dat had niemand ook verwacht![]()
Alleen vroeg ik me af wáárom het er zoveel zijn. Je bent Nederlander, dus dan ga ik er van uit dat je vrijwel foutloos Nederlands kunt spreken en schrijven.
Ik gok meer opquote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef ShevaJB het volgende:
Heeft niemand in de gaten dat TS het woord 'dumbass' wilde schrijven maar dacht dat het als 'dumpass' geschreven moest worden?
Hij wil zijn faal niet toegeven dus doet hij alsof het volgens hem 'gewoon' dumpass moet zijn. Zo, opgelost SLOTJE
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef Nikmans het volgende:
TS je probeert jezelf te profileren/een gimmick te verzinnen voor jezelf, zodat users je herkennen en je een BEROEMDE FOK!KEREINZ wordt en dit topic is daar gewoon onderdeel van.
Ziek mannetje
Nee, voor die originaliteit mist hij iets teveel verstandquote:
Ik vond een (overigens zeer lelijke) scooter in de sloot, mag ik die houden?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef guapo het volgende:
[..]
Tuurlijk wat je vindt mag je houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |