Belachelijkquote:
u bent door naar de volgende rondequote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Cairon/ PhalanX uit Tilburg.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb over waxxer gedroomd, herinner ik me nu...
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?quote:
Verklap ik een groot geheim hier als ik zeg dat Kugarie Ken, Cairon en Phalanx een en dezelfde persoon zijn ?quote:
Flushing Queens toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?
maar Yumbo staat dus in Playa del Ingles in Gran Canaria, en daar is geen woord spaans bijquote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?
het laatste.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verklap ik een groot geheim hier als ik zeg dat Kugarie Ken, Cairon en Phalanx een en dezelfde persoon zijn ?
of bedoel jij met KK toevallig keukenkast die al een poosje hier niet gesignaleerd is ?
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.quote:
quote:
beste comedy ever!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.
tick tock tick tock tick tockquote:
Nee... We lagen heel knus op de bank tijdens een meet en toen ik opmerkte dat het best gezellig was zo, zonder dat het iets betekende, dacht je dat ik er iets mee bedoelde en werd je valsquote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Schreef ik een bestseller?Komt hij uit??
Tik tak!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tick tock tick tock tick tock
[ afbeelding ]
ben je weleens naar de dokter geweest? je hebt steeds hoofdpijn.quote:
My name is Jack Bauer, and this is going to be my longest dayquote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tick tock tick tock tick tock
[ afbeelding ]
kan niet wachten op 8e seizoen!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
My name is Jack Bauer, and this is going to be my longest day
Het is vermoeidheid. En nee ik wil niet naar een dokter, pak straks wel een paar paracetamolletjes.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je weleens naar de dokter geweest? je hebt steeds hoofdpijn.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is vermoeidheid. En nee ik wil niet naar een dokter, pak straks wel een paar paracetamolletjes.
je bedoelt het station in de lichtstad ?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Steve het volgende:
Wat een hoop elfde-van-de-elfde mensen op het station.
die angst is wel gegrond als je dit topic leestquote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaappillen wil ik al helemaal niet. Die vind ik eng
.
Richting Maastricht, daar wordt het begin van carnaval vaak nog we goed gevierd....quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
je bedoelt het station in de lichtstad ?
Laten we dat deel van nederland dan ook maar aan belgiė gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Richting Maastricht, daar wordt het begin van carnaval vaak nog we goed gevierd....
But mister Sheffieeeeeeeeeeeeld!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.
Ja, want dat is natuurlijk geen hoax of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die angst is wel gegrond als je dit topic leest
Je eigen doktor maakt je verslaafd, weg eigen bedrijf en HBO
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, bij mij duurt het nog tot kwart voor 7
Gaat me bijna een uur schelenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel minder zeg. Wordt dat korter als je straks in RRotterrdam woont?
en even was ik weer terug op een lang zaterdagavond programmaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... We lagen heel knus op de bank tijdens een meet en toen ik opmerkte dat het best gezellig was zo, zonder dat het iets betekende, dacht je dat ik er iets mee bedoelde en werd je vals
collega van me bleek bij die dode in de brugklas gezeten te hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/nu(...)ij-vrij-baan-had.ece
http://www.ed.nl/regio/nu(...)or-leven-vechten.ece
heftige westernscenes in mijn dorpje
als die man psychotisch was is het natuurlijk wel een ander verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van me bleek bij die dode in de brugklas gezeten te hebben
zeker wel talk of the town daar bij jullie
dat dorp van je gaat aardig naar Crime City number one toe
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Vlarp het volgende:
Bus gemist! Weer een half uur later thuis
Maar het nummer daarentegen...quote:
ik denk niet dat de keizerlijke keuken zaterdag al oliebollen serveert...quote:
wel exquise quiche ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk niet dat de keizerlijke keuken zaterdag al oliebollen serveert...
Nee... nee...quote:
Hi!quote:
arme jij. Waist of time dusquote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee... nee...
Maar goed, volgende keer beter
Nah voor mij wel. Ik had gewoon weg meer kennis dan dat er in de opleiding zat. Maar goed, de opleiding was verplicht, dus het is niet anders.quote:
Hi Erikquote:Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik was er ook nog en niemand zegt "hallo" tegen me!!!!
zoent erikquote:Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik was er ook nog en niemand zegt "hallo" tegen me!!!!
Daar zag ik Stephen voor het eerstquote:Op woensdag 11 november 2009 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
keb zitten soppen om de heren van het ensemblewat een lekkere lijven
hadden ze daar toen ook zulke strakke sexy outfits aan ?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zag ik Stephen voor het eerst
en gelukt ?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Whish me luck.
Mijn trein had vertraging toen ik vertrok, maar ben gewoon op tijd in Leiden.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
Iedereen nog in de file, treinvertragingen???
Zullen we dan de hand schuddenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn trein had vertraging toen ik vertrok, maar ben gewoon op tijd in Leiden.
Niet dat ik zin heb trouwens
Nope ik was om 7.10 uur al op kantoor en druk om te patchen en up te graden van de verschillende systemenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
Iedereen nog in de file, treinvertragingen???
*knopje zin aanmaken ingedrukt*quote:
Nou dan doe jij vandaan je werk gewoon zonder zin en ben jij een dagje obstinaat en recalcitrantquote:Op donderdag 12 november 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
*knopje zin aanmaken ingedrukt*
.......
Wacht op zin
.........
Nee, mislukt
Dan ben ik de hele week alquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan doe jij vandaan je werk gewoon zonder zin en ben jij een dagje obstinaat en recalcitrant
Werk jij ook voor mijn bedrijf?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef Baltar het volgende:
![]()
Puinruimen/problemen oplossen die je leidinggevende heeft veroorzaakt!!![]()
![]()
Dat doet m'n zin ook niet ten goede komen
Nee, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Werk jij ook voor mijn bedrijf?
je omschrijft hier precies mijn issues vanaf begin oktober
volgens mij heeft Murphy hier 3 kwart van het personeelsbestand vervangenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat weet je toch![]()
Denk eerder dat het een universeel probleem is
Ja, en had gisteren al even gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist jij dat jij een PM had staan ?
schieuwnierig aagjequote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, en had gisteren al even gekeken
en had je de puzzel met namen en rugnummers gemakkelijk kunnen maken ?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, en had gisteren al even gekeken
redelijk makkelijk jaquote:Op donderdag 12 november 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en had je de puzzel met namen en rugnummers gemakkelijk kunnen maken ?
En dat is bijzonder vervelendquote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef wonderer het volgende:
Wonder boven wonder toch redelijk geslapen aangezien ik wel door mijn linkerneusgat kon ademen.
Dat ik toch kon ademen??quote:
ohquote:Op donderdag 12 november 2009 15:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, het ademhalen door een neusgat, gekkie
Waar, maar ik wordt dan altijd een beetje iebelig.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
ohNou ja, beter dan geen open neusgaten.
Ja, dat was het punt dus juist. De eerste paar uur kon ik alleen door mijn mond ademen, dus ik wakker worden met een droge muil, erg smerig, maar toen merkte ik dat mijn ene neusgat ver genoeg open was en de rest van de nacht heb ik met mijn mond dicht kunnen slapenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar, maar ik wordt dan altijd een beetje iebelig.
Dan gaat mij bij mij de mond open met gevolg snurken en droge mond
Ik denk steeds dat dat het volkskrant magazine isquote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Wel een beetje flauw![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aecoloog_nooit_doet/
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Wel een beetje flauw![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aecoloog_nooit_doet/
Ik heb 'm met een vriendin gezien. Was heerlijk om gewoon een avondje je geen zorgen te maken over vanalles en gewoon te kijken.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/julieandjulia/
echte aanrader voor Stroekie en iedereen die van Meryll streep of lekker eten houdt
Ik heb genoten
Een vriendin van me vond hem heel tof. Mijn lijkt er niks aan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Stroekie het volgende:
iemand al terug naar de kust geweest ?
Meryl Streep.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
echte aanrader voor Stroekie en iedereen die van Meryll streep of lekker eten houdt
Ik heb genoten
heb nu al water in de mondquote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb genoten
Vooroordelen die bevestigd worden!quote:
dat is weer de eerste gaynight?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is weer de eerste gaynight?
moest ik dan toch maaeens serieus overwegen danquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moest ik dan toch maaeens serieus overwegen dan
ik kan vaak niet naar het frisofeest omdat ik op zaterdagochtenden les geef en dus bij tijds naar bed wilquote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
is vast leuker dan friso feest!
Jij toch niet, Vlarp.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar de hel met de wereld!
O wacht, daar zijn we al
Dat zeg ik.quote:
quote:
VOlgens mij heb ik dat alquote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel. Iedereen kan de tyfus krijgen.
Nee alleen dit liedje!quote:
Als je maar droog zit. Want heel erg koud is het niet vanmorgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:10 schreef Baltar het volgende:
En dan baal je,als die niet rijden
hulde aan behulpzame collega met auto!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:10 schreef Baltar het volgende:
En dan baal je,als die niet rijden
oeh sexyquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
Neu, je kan bijna de korte broek en een t-shirt aan
Winterjasquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
Neu, je kan bijna de korte broek en een t-shirt aan
we slepen je wel door de dagquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:41 schreef Baltar het volgende:
zelfs mijn grote teen heeft geen zin vandaag, dus daar kan ik het niet vandaan halen
ik doe mijn best akelaquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:57 schreef Baltar het volgende:
Als er dan een beetje doorgepost gaat worden, zal dat wellicht wel lukken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook zo gemakkelijk te dresseren
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet al lang in de smiezen had
chips dan ben jij d'r ook vroeg bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Steve het volgende:
Het viel de kapper op dat mijn haar aan het 'uitdunnen' was.
![]()
running in the family ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Mja, echt heel lang zal het niet meer duren idd.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan valt heel het reportaire van helleen van Roijen al af
Of gewoon de tondeuze erover halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef Steve het volgende:
[..]
.
Misschien moet ik ook maar aan de cavia.
die van Joling is vast in de aanbiedingquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef Steve het volgende:
[..]
.
Misschien moet ik ook maar aan de cavia.
Idd jah of een anti-joling joling: Kale Gerard Joling woest aantrekkelijk!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van Joling is vast in de aanbieding
Mag, maar beter:quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davind Baldacci mag dan weer wel
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Idd jah of een anti-joling joling: Kale Gerard Joling woest aantrekkelijk!
quote:
Ik wil net aan die dikke pil 'de zwerm' beginnenquote:
Blijf ik thuis. Het regent tochquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik wil net aan die dikke pil 'de zwerm' beginnen
'k ben 't weekend trouwens erg druk, vannacht en morgennacht inzet
Je hebt een foute avatarquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik wil net aan die dikke pil 'de zwerm' beginnen
'k ben 't weekend trouwens erg druk, vannacht en morgennacht inzet
Zoiets?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Stroekie het volgende:
er moet WEL een kruis staan op de mijter van Sint Nicolaas
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Blijf ik thuis. Het regent toch.
Mijn avatar is altijd een draai geweest, dus met sinterklaas ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt een foute avatar
er moet WEL een kruis staan op de mijter van Sint Nicolaas
ja zo kan je overal wel een draai aan geven en dat wat recht is krom lullenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef Peter het volgende:
[..]hvj
[..]
Mijn avatar is altijd een draai geweest, dus met sinterklaas ook
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je laatste loodjes wegen zwaar ?
ik dus aan in plaats van uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
uitstelgedrag aan het vertonen, om dingen nog even af te maken
kuchtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel. Iedereen kan de tyfus krijgen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk eens
daar is onze hoop in bange dagen
de koning van de apenrots
bokito
echt niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hoop in bange dagen ben je niet hoor Mike.
Alleen misschien een hoop stront.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ook daar is Henny H onder dank voor bewezen diensten de laan uitgestuurdquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha je hebt mijn MSN naam nog goed onthouden.
![]()
hoop in bange dagen?is dat niet Henny H. die met zijn miljoenen langs de deuren gaat?
hoe is het jongen?
OMG Henny de laan uitgestuurd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook daar is Henny H onder dank voor bewezen diensten de laan uitgestuurd
ja de kredietcrisis hakt er nogal in in Nederland
hij heeft nog even gescharreld bij de EOquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG Henny de laan uitgestuurd?Moest ie maar van Snuitje afblijven.
Stoerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:51 schreef Weemz het volgende:
Ik heb vandaag geklust, echt met zo'n boor enzo
thaha jouw icoontjequote:
Vandaag niet. Ga lekker naar huis toe. Zijn ook geen bekenden van me in de stad.quote:
michael c hall is goed! Ook in six feet under!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Steve het volgende:
Nederland 3 zendt tegenwoordig Dexter elke avond uit, dat is een toffe serie.Maar dat komt veel te laat.
SFU.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef Stroekie het volgende:
michael c hall is goed! Ook in six feet under!
Niks bijzonders hoor, ik zit gewoon lekker in mijn velquote:
Doe je J de groeten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, ik zit gewoon lekker in mijn vel![]()
Ik ga straks gewoon fietsend de stad in![]()
Tof.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef MisterO het volgende:
Niks bijzonders hoor, ik zit gewoon lekker in mijn vel![]()
Ik ga straks gewoon fietsend de stad in![]()
Goed.quote:Hoe ist met jou dan?
Hij is al een week ziekquote:
Blije mensenquote:
quote:
Uitzieken en resistent wordenquote:
Mag toch hopen dat Bartje ook kloten heeft.quote:
Ik heb het niet gecontroleerd.. dus ik hoop met je meequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Bartje ook kloten heeft.
En dan een lesbische draagmoederquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou voor reproductie lijken ze me niet nodig. Of wel natuurlijk, en dat is dan zo heel hip en helemaal van nu. Een homo met kinderen.
Ja, zo krijgen homo's dus nooit adoptierechtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou volgens mij is dat al dood, want ze hebben het best verwaarloosd.
gezellig!quote:
Nee hoor! Jip huppelde hier vanmiddag nog gezellig rond...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou volgens mij is dat al dood, want ze hebben het best verwaarloosd.
Nja boodschappen en zo morgen... bleegh...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh oh... doe maar binnen blijven dan
Nja heb laatst wel gedroomd dat ik een kind had, dat me 's nachts wakker maakte omdat hij niet kon slapenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou voor reproductie lijken ze me niet nodig. Of wel natuurlijk, en dat is dan zo heel hip en helemaal van nu. Een homo met kinderen.
O ja, de intocht!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja boodschappen en zo morgen... bleegh...
Wel sinterklaas kijken op tv
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |