Belachelijkquote:
u bent door naar de volgende rondequote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Cairon/ PhalanX uit Tilburg.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb over waxxer gedroomd, herinner ik me nu...
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?quote:
Verklap ik een groot geheim hier als ik zeg dat Kugarie Ken, Cairon en Phalanx een en dezelfde persoon zijn ?quote:
Flushing Queens toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?
maar Yumbo staat dus in Playa del Ingles in Gran Canaria, en daar is geen woord spaans bijquote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar denk je dat het COC staat? hier in Manhattan?
het laatste.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verklap ik een groot geheim hier als ik zeg dat Kugarie Ken, Cairon en Phalanx een en dezelfde persoon zijn ?
of bedoel jij met KK toevallig keukenkast die al een poosje hier niet gesignaleerd is ?
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.quote:
quote:
beste comedy ever!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.
tick tock tick tock tick tockquote:
Nee... We lagen heel knus op de bank tijdens een meet en toen ik opmerkte dat het best gezellig was zo, zonder dat het iets betekende, dacht je dat ik er iets mee bedoelde en werd je valsquote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Schreef ik een bestseller?Komt hij uit??
Tik tak!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tick tock tick tock tick tock
[ afbeelding ]
ben je weleens naar de dokter geweest? je hebt steeds hoofdpijn.quote:
My name is Jack Bauer, and this is going to be my longest dayquote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tick tock tick tock tick tock
[ afbeelding ]
kan niet wachten op 8e seizoen!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
My name is Jack Bauer, and this is going to be my longest day
Het is vermoeidheid. En nee ik wil niet naar een dokter, pak straks wel een paar paracetamolletjes.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je weleens naar de dokter geweest? je hebt steeds hoofdpijn.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is vermoeidheid. En nee ik wil niet naar een dokter, pak straks wel een paar paracetamolletjes.
je bedoelt het station in de lichtstad ?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Steve het volgende:
Wat een hoop elfde-van-de-elfde mensen op het station.
die angst is wel gegrond als je dit topic leestquote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaappillen wil ik al helemaal niet. Die vind ik eng
.
Richting Maastricht, daar wordt het begin van carnaval vaak nog we goed gevierd....quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
je bedoelt het station in de lichtstad ?
Laten we dat deel van nederland dan ook maar aan belgiė gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Richting Maastricht, daar wordt het begin van carnaval vaak nog we goed gevierd....
But mister Sheffieeeeeeeeeeeeld!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
'till her boyfriend kicked her out in one of those crushing scenes PAM PAAAAM what was she to to, where was she to go, she was out on her fannyyyyyyy.
Ja, want dat is natuurlijk geen hoax of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die angst is wel gegrond als je dit topic leest
Je eigen doktor maakt je verslaafd, weg eigen bedrijf en HBO
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, bij mij duurt het nog tot kwart voor 7
Gaat me bijna een uur schelenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel minder zeg. Wordt dat korter als je straks in RRotterrdam woont?
en even was ik weer terug op een lang zaterdagavond programmaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... We lagen heel knus op de bank tijdens een meet en toen ik opmerkte dat het best gezellig was zo, zonder dat het iets betekende, dacht je dat ik er iets mee bedoelde en werd je vals
collega van me bleek bij die dode in de brugklas gezeten te hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/nu(...)ij-vrij-baan-had.ece
http://www.ed.nl/regio/nu(...)or-leven-vechten.ece
heftige westernscenes in mijn dorpje
als die man psychotisch was is het natuurlijk wel een ander verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van me bleek bij die dode in de brugklas gezeten te hebben
zeker wel talk of the town daar bij jullie
dat dorp van je gaat aardig naar Crime City number one toe
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Vlarp het volgende:
Bus gemist! Weer een half uur later thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |