abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74750978
Zijn autistische mensen online net zo 'terughouden' (als ik het zo mag noemen) als in het echt ?
pi_74751013
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef NJN het volgende:
Pfrt. Ik let even 2 dagen niet op, en er is een nieuwe thread. Nu heb ik weer teveel gemist, en ook geen zin om een wall of text te kopieren

Dus als iemand nog vragen aan me heeft die ik heb gemist, stel ze me even opnieuw..
Zo ver ik weet niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74751061
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn autistische mensen online net zo 'terughouden' (als ik het zo mag noemen) als in het echt ?
Sommige wel, sommige niet. Online ben ik veel opener en directer dan IRL. Maar ik denk dat over het algemeen autisten online in het begin zeker net zo terug houdend zijn als in IRL misschien nog wel terug houdender.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74751490
njn ik had een heel arsenaal aan vragen op je afgevuurd geloof ik Kon een interessante discussie opleveren. ff opzoeken

thrackan vertel, update!

Was nog de bibl. van een vriend aan t luisteren maar werd een beetje tureluurs, nu 90's soul jazz mmmm.. Kan ik écht goed gebruiken want ik heb echt een rotdag vandaag. Sortof..
pi_74751554
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
njn ik had een heel arsenaal aan vragen op je afgevuurd geloof ik Kon een interessante discussie opleveren. ff opzoeken

thrackan vertel, update!

Was nog de bibl. van een vriend aan t luisteren maar werd een beetje tureluurs, nu 90's soul jazz mmmm.. Kan ik écht goed gebruiken want ik heb echt een rotdag vandaag. Sortof..
Sorry, ik had net even een stuk erbij ge-edit in mijn vorige post. Iets waarop ik toch echt even wilde reageren.

Edit: En sorry, maar je komt echt over als een chaoot en een sloddervos. Een dergelijk trekje dat ik zeker charmant vind in een persoon.

Maar daar helpt Yoga helaas weer niet tegen.
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
pi_74752211
Haha. Ik ben chaotisch in mijn hoofd en voor anderen maar ik heb alles 100% op een rijtje hoor Ik ken echter gevoelens als irritatie en boosheid niet. Maar ben nu wel geirriteerd en dat is verwarrend voor me. Eea op t werk gehad vandaag
Ben gewoon een beetje moe.
Chaos en slordigheid charmant? Explain

Zag inderdaad je aanvulling net. Maar ik ga je vanavond wel pb-en als ik klaar ben met werken (mits je t goed vind) want ik had volgens mij nog wat vraagtekens en vind t wel interessant discussieren (en jou ook wel )
  maandag 16 november 2009 @ 16:55:59 #132
104367 Thrackan
new and improved
pi_74752248
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is dus wel gelukt Knap van jou ik zou het niet kunnen.

Hebben jullie daar ook last van de dag voor dat je aan iets nieuws begint dat je dan slecht slaapt?
Soms wel, soms niet, maar ik heb sowieso een zeer wisselende capaciteit om te slapen

Maar goed, update: Vanochtend koopovereenkomst getekend, vanmiddag offerte van de hypotheek en verzekeringen gehad en toen ik terugkwam lag het bouwkundig rapport in de bus.

Nu nog het taxatierapport, en de offertes doornemen, ondertekenen en terugbrengen en dan kunnen we naar de notaris
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_74752358
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha. Ik ben chaotisch in mijn hoofd en voor anderen maar ik heb alles 100% op een rijtje hoor Ik ken echter gevoelens als irritatie en boosheid niet. Maar ben nu wel geirriteerd en dat is verwarrend voor me. Eea op t werk gehad vandaag
Ben gewoon een beetje moe.
Chaos en slordigheid charmant? Explain

Zag inderdaad je aanvulling net. Maar ik ga je vanavond wel pb-en als ik klaar ben met werken (mits je t goed vind) want ik had volgens mij nog wat vraagtekens en vind t wel interessant discussieren (en jou ook wel )
PB-en?

Charmant ja. Nou ja. Ik vind het eerder fijn gezien ik het ook ben, vooral materialistisch gezien.
En ik interessant? Dat mag jij dan weer 'explainen'.

PS: Mag ik wel wat meer info over die meeting? Laten we maar zeggen dat ik weinig te doen heb in december.
pi_74752412
Thrackan wou dat het bij mij zo makkelijk ging

njn, prive bericht is dat geen veel gebruikt 'werkwoord' online?
Explanation will follow
pi_74752507
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef NJN het volgende:

[..]

PS: Mag ik wel wat meer info over die meeting? Laten we maar zeggen dat ik weinig te doen heb in december.
12 december 14.00 in Arnhem of in utrecht, bagle and beans.
Als logician mee gaat is t in arnhem anders in utrecht. Definitieve locatie probeer ik nog tijdig te vermelden, anders hak ik de knoop door en rijd ik desnoods wat verder
pi_74752510
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Thrackan wou dat het bij mij zo makkelijk ging

njn, prive bericht is dat geen veel gebruikt 'werkwoord' online?
Explanation will follow
Elk plekje op het internet heeft zo z'n andere termen, hé.
En ik ben gewoon het Engels gewend. Het Private Messagen.
pi_74752705
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet, maar ik heb sowieso een zeer wisselende capaciteit om te slapen

Maar goed, update: Vanochtend koopovereenkomst getekend, vanmiddag offerte van de hypotheek en verzekeringen gehad en toen ik terugkwam lag het bouwkundig rapport in de bus.

Nu nog het taxatierapport, en de offertes doornemen, ondertekenen en terugbrengen en dan kunnen we naar de notaris
Dat klinkt bekend. Bij mij is het dat ik vaak wakker lig en vaak 's nachts wakker wordt

Dus het is bijna geregeld
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 november 2009 @ 17:31:22 #138
104367 Thrackan
new and improved
pi_74753538
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klinkt bekend. Bij mij is het dat ik vaak wakker lig en vaak 's nachts wakker wordt

Dus het is bijna geregeld
Wakker worden 's nachts doe ik dan weer niet aan. Daar heb ik 's ochtends al een hekel aan
pi_74754143
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Wakker worden 's nachts doe ik dan weer niet aan. Daar heb ik 's ochtends al een hekel aan
Een hekel aan 's ochtens wakker worden heb ik niet. Ik word altijd wakker om de wekker wakker te maken.
14 SHADES OF GREY
pi_74755294
Poeh ligt eraan, slaap sowieso erg kort (gemiddeld 5 uur)
Echte zenuwen heb ik niet meer. Voorheen voor examens en toen ik mijn rij-examen heb.
Heb inmiddels wel een trucje. Houd me zelf gewoon voor: álles gaat voorbij. Zo kom ik door de meest spannende, pijnlijke en vervelende momenten heen.
pi_74764679
hoi iedereen, ben zelf niet echt bekend met autisme enzo. Heb er al veel over gelezen op internet, mede doordat ik een tijd geleden depressief ben geweest( 2x), en ik sinds ik de basischool verliet al moeite heb met contact maken..en allerlei andere aspecten. Ben ik doorverwezen naar een psycholoog. En op basis van de informatie had de huisarts in de verwijsbrief aangegeven om rekening te houden met evt. asperger, heel lichte vorm van autisme.

Maar aangezien ik in behandeling ben en er word onderzocht wat er met mij is, heb ik toch een aantal vragen voor de al gediagnosticeerde autisten/aspergers..enzo.
Hoe ik bij jullie de diagnose tot stand gekomen, en wat is daar allemaal voor gedaan of hebben jullie moeten doen, en ook hoe lang duurde het tot de diagnose tot stand kwam?
pi_74767174
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef francis998 het volgende:
hoi iedereen, ben zelf niet echt bekend met autisme enzo. Heb er al veel over gelezen op internet, mede doordat ik een tijd geleden depressief ben geweest( 2x), en ik sinds ik de basischool verliet al moeite heb met contact maken..en allerlei andere aspecten. Ben ik doorverwezen naar een psycholoog. En op basis van de informatie had de huisarts in de verwijsbrief aangegeven om rekening te houden met evt. asperger, heel lichte vorm van autisme.

Maar aangezien ik in behandeling ben en er word onderzocht wat er met mij is, heb ik toch een aantal vragen voor de al gediagnosticeerde autisten/aspergers..enzo.
Hoe ik bij jullie de diagnose tot stand gekomen, en wat is daar allemaal voor gedaan of hebben jullie moeten doen, en ook hoe lang duurde het tot de diagnose tot stand kwam?
Van mijn echte diagnose (Asperger) kan ik vrij weinig herinneren, ik was toen een peuter/kleuter. En misschien ben ik ook de verkeerde persoon om deze vragen te stellen, gezien ik een leven ben opgevoed dat ik dit maar moest onderdrukken.

Lees: ik laatste keer dat ik in aanraking was met 'professionele hulp' was bijna 14 jaar geleden. En dat duurde toen ook maar een paar maanden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:00:13 #143
104367 Thrackan
new and improved
pi_74773239
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef francis998 het volgende:

Denk aan vragenlijsten, testjes met figuren en getallen en één of meerdere gesprekken. Is prima vol te houden.
pi_74780171
wat is t stil hier..
Allemaal druk aan t werk?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:43:38 #145
104367 Thrackan
new and improved
pi_74780396
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is t stil hier..
Op het werk in ieder geval.. Vervelende situatie met een collega die gister compleet overstuur is geraakt. Doet me terugdenken aan hoe m'n eigen vader de boel op een gegeven moment niet meer kon handlen, dus ik zit er nogal mee.
pi_74782836
vervelend.. Zit je er mee wegens collega of wegens nare herinneringen dan?
Sterkte iig
pi_74784297
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is t stil hier..
Colleges, colleges, colleges.. om vervolgens volgende week tentamens te krijgen.
pi_74784543
ja jij hebt t maar druk met je colleges he

Ik ga afsluiten! En lekker de hort op naar A'dam. Kijken of ik heelhuids door de spits heen kom, blegh zo'n hekel aan..
Boodschappen zijn al gedaan, dat scheelt aanzienlijk! Vanavond lekker chili con carne eten
pi_74785054
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Cassandra87 het volgende:
ja jij hebt t maar druk met je colleges he

Ik ga afsluiten! En lekker de hort op naar A'dam. Kijken of ik heelhuids door de spits heen kom, blegh zo'n hekel aan..
Boodschappen zijn al gedaan, dat scheelt aanzienlijk! Vanavond lekker chili con carne eten
Niet thuis dus vannacht?
Ik eet vanavond schijnbaar alleen. Dat wordt dus waarschijnlijk een frietje.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:14:26 #150
104367 Thrackan
new and improved
pi_74785062
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
vervelend.. Zit je er mee wegens collega of wegens nare herinneringen dan?
Sterkte iig
Gebeuren met collega triggert vervelende herinneringen. Dat is het in een notedop eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')