abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74690347
Het draait om uitstraling en karakter. Voor mij persoonlijk, ik voel mensen precies goed aan, en ben vrij goed in door de eerste indruk heen kijken. Wat soms wel handig is Ben sowieso wel van t 'kansen geven'.

[ Bericht 44% gewijzigd door Cassandra87 op 14-11-2009 13:10:07 ]
pi_74690811
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn label alleen als handvat en als uitleg. Excuus daar gebruik ik het niet voor want dat vind ik verschuilen achter een label.
Maar goed dat is mijn mening
Zo moet je een label ook gebruiken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74712049
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik gebruik mijn labeltje alleen als handvat en als excuus.
Tijn jij schreef zelf excuus Maar ik neem aan dat dit ook bedoeld was als uitleg ipv excuus

Zoooo menn mijn dagen worden steeds langer en mijn nachten steeds korter maar ik heb wederom een heerlijke dag gehad
Hoe was jullie weekend en wat zijn jullie plannen verder nog?

Tijn hoe gaat t met solliciteren trouwens?
pi_74714669
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tijn jij schreef zelf excuus Maar ik neem aan dat dit ook bedoeld was als uitleg ipv excuus

Zoooo menn mijn dagen worden steeds langer en mijn nachten steeds korter maar ik heb wederom een heerlijke dag gehad
Hoe was jullie weekend en wat zijn jullie plannen verder nog?

Tijn hoe gaat t met solliciteren trouwens?
En ja ik bedoelde uitleg

Ik heb niet echt veel gedaan dit weekend. Vrijdagavond naar een concert geweest. Dat was erg gaaf.

Pff niet echt. Er zijn weinig vacatures en die vacatures die er zijn ben ik al een keer op afgewezen.
Ik heb in ieder geval een aantal weken werk. Vanaf maandag.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74714788
Dacht ik al
Welk concert?
Hey wat goed zeg! wat ga je doen vanaf maandag? Heb je in ieder geval wat lucht om verder te zoeken op je gemak!

Blegh ik heb eigenlijk nergens zin in.. Zometeen met een vriend even naar bagle en beans kopje koffie doen, das wel maar ik MOET eigenlijk foto's gaan maken en alles wat ik moet heb ik eiglijk nooit zin in.. Zeker niet buiten met dit rotweer.
pi_74714825
Van Akelei en Officium Triste doommetal uit Nederland.

Vellen karton tussen dozen op pallets leggen. Heel ingewikkeld werk.
Dat wel alleen ik heb op dit moment niet de energie om echt te zoeken.
14 SHADES OF GREY
pi_74715667
Even ter info: in de feedback is een discussie losgebarsten over een column die niet zo gek lang geleden is geplaatst op FP. Het gaat over 'autisten met een grote bek'. Misschien hebben jullie daar ook interesse in
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_74715708
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:24 schreef kipptje het volgende:
Even ter info: in de feedback is een discussie losgebarsten over een column die niet zo gek lang geleden is geplaatst op FP. Het gaat over 'autisten met een grote bek'. Misschien hebben jullie daar ook interesse in
Dat heb ik gelezen het gaat niet over autisten maar over mensen die zonder verstand van zaken van alles en nog wat roepen. En die worden door de schrijver van het column vergeleken met autisten.
Het jammere is dat het column over een maatschappenlijk probleem gaat maar dat hij door dit soort dingen te zeggen de aandacht daarvan totaal weg neemt. Een gemiste kans dus.

Voor de liefhebbers de link naar het betreffende column.
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-een-grote-bek.html

[ Bericht 23% gewijzigd door tijnbrein op 15-11-2009 14:49:35 ]
14 SHADES OF GREY
pi_74720105
ik vind het vooral vervelen dat hier het woord autist als een soort scheldwoord gebruikt wordt. Dit komt (helaas) ook veel te vaak voor, zelfs in de FOK! fora. Ik vind het zlef nogal ongepast dat 'autisten' vergeleken worden met tactloze, lastige mensen. Op die manier scheer je alle autisten over een kam.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_74720546
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef kipptje het volgende:
ik vind het vooral vervelen dat hier het woord autist als een soort scheldwoord gebruikt wordt. Dit komt (helaas) ook veel te vaak voor, zelfs in de FOK! fora. Ik vind het zlef nogal ongepast dat 'autisten' vergeleken worden met tactloze, lastige mensen. Op die manier scheer je alle autisten over een kam.
Dat mensen zoiets doen valt ook niet voorkomen en het is niet uit te sluiten. Ik voel mij er meestal niet door aangesproken en als ik dat wel doe dan zeg ik daar wat van.
Alleen je moet het probleem niet groter maken dat het is. Ja er wordt een hele groep te onrechten over een kam gescheerd maar je kan het ook anders zien. Iemand gebruikt het als een omschrijving van iets een gevoel, een gedachten, een bepaalde houding. Die vaak niet eens klopt. Dus waar maak jij je druk over. Laat die andere lekker kletsen jij weet beter.

Ik gebruik hetzelf ook wel eens autist. Maar dat is vaak als grapje.
14 SHADES OF GREY
pi_74720609
Onderling wordt t hier in mijn vriendenkring (nouja bij een specifiek) ook wel eens gegrapt. Niets mis mee.
Een opmerking die ik dan minder vind (in een ander topic) is bijv. Als je een autist aanneemt weet je bij voorbaat al dat je een ongezellige collega aanneemt.
pi_74720654
quote:
Zijn ‘we’ goed beschouwd ook niet een beetje lastig? Ik heb bv. een hekel aan mijn autistische karaktertrekken, omdat ze ook belemmerend naar anderen kunnen zijn. En dan heb ik nog een vrij lichte vorm.

Autistisch is gewoon een synoniem voor star
pi_74720795
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Onderling wordt t hier in mijn vriendenkring (nouja bij een specifiek) ook wel eens gegrapt. Niets mis mee.
Een opmerking die ik dan minder vind (in een ander topic) is bijv. Als je een autist aanneemt weet je bij voorbaat al dat je een ongezellige collega aanneemt.
Autisme hoeft niet perse ongezellig te zijn.
14 SHADES OF GREY
pi_74720907
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En juist voor die groep vind ik dat er een nieuwe DSM-diagnose mag komen. Laat autisme over voor mensen die echt serieuze moeite hebben om mee te komen in de maatschappij. Ook Asperger en PDD-NOS, omdat die geassocieerd worden met autisme.

Een nieuwe diagnose voor mensen die wel een beetje anders zijn, maar voor 90 procent mee kunnen draaien.
pi_74721550
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:20 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

En juist voor die groep vind ik dat er een nieuwe DSM-diagnose mag komen. Laat autisme over voor mensen die echt serieuze moeite hebben om mee te komen in de maatschappij. Ook Asperger en PDD-NOS, omdat die geassocieerd worden met autisme.

Een nieuwe diagnose voor mensen die wel een beetje anders zijn, maar voor 90 procent mee kunnen draaien.
Daar zit wat in.
14 SHADES OF GREY
pi_74722229
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Daarom stoort zo'n opmerking mij ook zo.
pi_74722357
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Daarom stoort zo'n opmerking mij ook zo.
Dan begreep ik jou verkeerd. Gelukkig gebeurd dat nooit

Mij niet echt omdat ik beter weet. Laat die andere maar denken ik weet beter.
14 SHADES OF GREY
pi_74722428
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:20 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

In hoeverre wordt de grens gesteld? Door jezelf of door je omgeving?
Je zegt zelf bijv. een hekel te hebben aan je autistische karaktertrekken omdat ze ook belemmerend voor anderen kúnnen zijn.

Tijn ik zal de laatste (nt-er) zijn die een vooroordeel velt over een tistje of willekeurig ander persoon hoor
Maar ik stoor me denk ik aan dergelijke opmerkingen omdat ik dat juist nooit zou doen denk ik
pi_74722585
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In hoeverre wordt de grens gesteld? Door jezelf of door je omgeving?
Je zegt zelf bijv. een hekel te hebben aan je autistische karaktertrekken omdat ze ook belemmerend voor anderen kúnnen zijn.

Tijn ik zal de laatste (nt-er) zijn die een vooroordeel velt over een tistje of willekeurig ander persoon hoor
Maar ik stoor me denk ik aan dergelijke opmerkingen omdat ik dat juist nooit zou doen denk ik
Oke
14 SHADES OF GREY
pi_74740416
goeiemorgen!

Zo tis toch wat he.. Heb ik eindelijk geluid bij mijn pc. Een radio abo via last.fm
Zit ik op een kamer vol collega's die allemaal top 40 willen luisteren *bah*
Kun je zoeken op artiest
Ken verdorie niet 1 hippe top 40 artiest
Komt allemaal of jaren '80-'90, relatief onbekende softrock artiesten of Jazz/soul. En dat is dan 22 en hoort hip en happening te zijn

Luister nu naar Lady Gaga en Nelly Furtado. Yakkes. Straks maar een koptelefoon kopen
pi_74740626
Ik ben obstinaat
Koptelefoon gevonden en nu lekker jazz luisteren
pi_74750297
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef Cassandra87 het volgende:
goeiemorgen!

Zo tis toch wat he.. Heb ik eindelijk geluid bij mijn pc. Een radio abo via last.fm
Zit ik op een kamer vol collega's die allemaal top 40 willen luisteren *bah*
Kun je zoeken op artiest
Ken verdorie niet 1 hippe top 40 artiest
Komt allemaal of jaren '80-'90, relatief onbekende softrock artiesten of Jazz/soul. En dat is dan 22 en hoort hip en happening te zijn

Luister nu naar Lady Gaga en Nelly Furtado. Yakkes. Straks maar een koptelefoon kopen
Nelly Fruitella is nog best te pruimen . Lady Gaga niet.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 november 2009 @ 16:06:40 #123
104367 Thrackan
new and improved
pi_74750715
Ik met m'n eigenwijze hoofd en een hele aankoop zelf willen regelen Goed dat ik vrij had vandaag, anders was het vast boven mn kop gegroeid...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_74750791
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef Thrackan het volgende:
Ik met m'n eigenwijze hoofd en een hele aankoop zelf willen regelen Goed dat ik vrij had vandaag, anders was het vast boven mn kop gegroeid...
Het is dus wel gelukt Knap van jou ik zou het niet kunnen.

Hebben jullie daar ook last van de dag voor dat je aan iets nieuws begint dat je dan slecht slaapt?
14 SHADES OF GREY
pi_74750928
Pfrt. Ik let even 2 dagen niet op, en er is een nieuwe thread. Nu heb ik weer teveel gemist, en ook geen zin om een wall of text te kopieren

Dus als iemand nog vragen aan me heeft die ik heb gemist, stel ze me even opnieuw..

Edit, PS: Nog even dit dan:
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
je bent de enige die ik tot nu toe ken met die instelling, vandaar.

functioneer je 100% normaal, als een nter, wat dat ook mogen inhouden? Wat ik bedoel, iedereen heeft moeite met dingen. Hetzij door iets als Aspergers, hetzij door een trauma.. Ik heb bijv. moeite met vertrouwen, en mijn zelfbeeld. Als je daar niet over praat weet je partner het niet en zonder te praten komt t voor dat er onterecht conclusies worden getrokken.
Naar mijn idee kan een relatie pas 100% werken als je 100% open kaart kunt spelen en dit ook geaccepteerd wordt door je wederhelft.
Oftewel, je komt er niet onder uit om eerlijk te zijn?
Ik ging er dus vanuit dat Cassandra ook een vorm van autisme had, sorry.

En als je met 100% normaal 'functioneren' bedoeld dat ik in het dagelijks leven niet lamgelegd word door mijn autisme, dan klopt dat wel. Het is echt als mensen dicht bij me komen (qua gevoel) dat ik hier problemen mee ervaar, maar ze zijn dan ook meteen gigantisch.
quote:
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef Cassandra87 het volgende:

Wat eng.

Ik heb hier op mijn (net pas mee gestart) opleiding alweer van die leuke ervaringen mee gehad. Een persoon uit de tutorengroep die grapte tegenover me iets waarin spasten en autisten in een dezelfde - en denigrerende - context werden geplaatst.

Ik heb deze persoon duidelijk laten merken dat ik daar niets mee te maken wil hebben.

Tevens ook iets vreselijk lief. Een docent (ja, docent) grapte dat 'voor deze tak van de opleiding', je maar beter niet 'een of andere vorm van autisme' kan hebben. Na dat college stapte een meid, die langs me had gezeten tijdens het zojuist gegeven college, op me af, en zei: 'Ik vond die opmerking best lullig, vooral tegenover jou.'

Het vreemde is.. ik vertel dus niemand 'in het openbaar' dat ik dus ook een diagnose van een autisme heb, maar het was eng hoe ze het schijnbaar van mijn voorhoofd kon lezen.

Zij is dus ook de enigste van de mede studenten die dit dus nu van me weet, na een gesprek die we hadden na haar vraag.

[ Bericht 34% gewijzigd door NJN op 16-11-2009 16:40:20 ]
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
pi_74750978
Zijn autistische mensen online net zo 'terughouden' (als ik het zo mag noemen) als in het echt ?
pi_74751013
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef NJN het volgende:
Pfrt. Ik let even 2 dagen niet op, en er is een nieuwe thread. Nu heb ik weer teveel gemist, en ook geen zin om een wall of text te kopieren

Dus als iemand nog vragen aan me heeft die ik heb gemist, stel ze me even opnieuw..
Zo ver ik weet niet.
14 SHADES OF GREY
pi_74751061
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn autistische mensen online net zo 'terughouden' (als ik het zo mag noemen) als in het echt ?
Sommige wel, sommige niet. Online ben ik veel opener en directer dan IRL. Maar ik denk dat over het algemeen autisten online in het begin zeker net zo terug houdend zijn als in IRL misschien nog wel terug houdender.
14 SHADES OF GREY
pi_74751490
njn ik had een heel arsenaal aan vragen op je afgevuurd geloof ik Kon een interessante discussie opleveren. ff opzoeken

thrackan vertel, update!

Was nog de bibl. van een vriend aan t luisteren maar werd een beetje tureluurs, nu 90's soul jazz mmmm.. Kan ik écht goed gebruiken want ik heb echt een rotdag vandaag. Sortof..
pi_74751554
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
njn ik had een heel arsenaal aan vragen op je afgevuurd geloof ik Kon een interessante discussie opleveren. ff opzoeken

thrackan vertel, update!

Was nog de bibl. van een vriend aan t luisteren maar werd een beetje tureluurs, nu 90's soul jazz mmmm.. Kan ik écht goed gebruiken want ik heb echt een rotdag vandaag. Sortof..
Sorry, ik had net even een stuk erbij ge-edit in mijn vorige post. Iets waarop ik toch echt even wilde reageren.

Edit: En sorry, maar je komt echt over als een chaoot en een sloddervos. Een dergelijk trekje dat ik zeker charmant vind in een persoon.

Maar daar helpt Yoga helaas weer niet tegen.
pi_74752211
Haha. Ik ben chaotisch in mijn hoofd en voor anderen maar ik heb alles 100% op een rijtje hoor Ik ken echter gevoelens als irritatie en boosheid niet. Maar ben nu wel geirriteerd en dat is verwarrend voor me. Eea op t werk gehad vandaag
Ben gewoon een beetje moe.
Chaos en slordigheid charmant? Explain

Zag inderdaad je aanvulling net. Maar ik ga je vanavond wel pb-en als ik klaar ben met werken (mits je t goed vind) want ik had volgens mij nog wat vraagtekens en vind t wel interessant discussieren (en jou ook wel )
  maandag 16 november 2009 @ 16:55:59 #132
104367 Thrackan
new and improved
pi_74752248
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is dus wel gelukt Knap van jou ik zou het niet kunnen.

Hebben jullie daar ook last van de dag voor dat je aan iets nieuws begint dat je dan slecht slaapt?
Soms wel, soms niet, maar ik heb sowieso een zeer wisselende capaciteit om te slapen

Maar goed, update: Vanochtend koopovereenkomst getekend, vanmiddag offerte van de hypotheek en verzekeringen gehad en toen ik terugkwam lag het bouwkundig rapport in de bus.

Nu nog het taxatierapport, en de offertes doornemen, ondertekenen en terugbrengen en dan kunnen we naar de notaris
pi_74752358
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha. Ik ben chaotisch in mijn hoofd en voor anderen maar ik heb alles 100% op een rijtje hoor Ik ken echter gevoelens als irritatie en boosheid niet. Maar ben nu wel geirriteerd en dat is verwarrend voor me. Eea op t werk gehad vandaag
Ben gewoon een beetje moe.
Chaos en slordigheid charmant? Explain

Zag inderdaad je aanvulling net. Maar ik ga je vanavond wel pb-en als ik klaar ben met werken (mits je t goed vind) want ik had volgens mij nog wat vraagtekens en vind t wel interessant discussieren (en jou ook wel )
PB-en?

Charmant ja. Nou ja. Ik vind het eerder fijn gezien ik het ook ben, vooral materialistisch gezien.
En ik interessant? Dat mag jij dan weer 'explainen'.

PS: Mag ik wel wat meer info over die meeting? Laten we maar zeggen dat ik weinig te doen heb in december.
pi_74752412
Thrackan wou dat het bij mij zo makkelijk ging

njn, prive bericht is dat geen veel gebruikt 'werkwoord' online?
Explanation will follow
pi_74752507
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef NJN het volgende:

[..]

PS: Mag ik wel wat meer info over die meeting? Laten we maar zeggen dat ik weinig te doen heb in december.
12 december 14.00 in Arnhem of in utrecht, bagle and beans.
Als logician mee gaat is t in arnhem anders in utrecht. Definitieve locatie probeer ik nog tijdig te vermelden, anders hak ik de knoop door en rijd ik desnoods wat verder
pi_74752510
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Thrackan wou dat het bij mij zo makkelijk ging

njn, prive bericht is dat geen veel gebruikt 'werkwoord' online?
Explanation will follow
Elk plekje op het internet heeft zo z'n andere termen, hé.
En ik ben gewoon het Engels gewend. Het Private Messagen.
pi_74752705
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet, maar ik heb sowieso een zeer wisselende capaciteit om te slapen

Maar goed, update: Vanochtend koopovereenkomst getekend, vanmiddag offerte van de hypotheek en verzekeringen gehad en toen ik terugkwam lag het bouwkundig rapport in de bus.

Nu nog het taxatierapport, en de offertes doornemen, ondertekenen en terugbrengen en dan kunnen we naar de notaris
Dat klinkt bekend. Bij mij is het dat ik vaak wakker lig en vaak 's nachts wakker wordt

Dus het is bijna geregeld
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 november 2009 @ 17:31:22 #138
104367 Thrackan
new and improved
pi_74753538
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klinkt bekend. Bij mij is het dat ik vaak wakker lig en vaak 's nachts wakker wordt

Dus het is bijna geregeld
Wakker worden 's nachts doe ik dan weer niet aan. Daar heb ik 's ochtends al een hekel aan
pi_74754143
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Wakker worden 's nachts doe ik dan weer niet aan. Daar heb ik 's ochtends al een hekel aan
Een hekel aan 's ochtens wakker worden heb ik niet. Ik word altijd wakker om de wekker wakker te maken.
14 SHADES OF GREY
pi_74755294
Poeh ligt eraan, slaap sowieso erg kort (gemiddeld 5 uur)
Echte zenuwen heb ik niet meer. Voorheen voor examens en toen ik mijn rij-examen heb.
Heb inmiddels wel een trucje. Houd me zelf gewoon voor: álles gaat voorbij. Zo kom ik door de meest spannende, pijnlijke en vervelende momenten heen.
pi_74764679
hoi iedereen, ben zelf niet echt bekend met autisme enzo. Heb er al veel over gelezen op internet, mede doordat ik een tijd geleden depressief ben geweest( 2x), en ik sinds ik de basischool verliet al moeite heb met contact maken..en allerlei andere aspecten. Ben ik doorverwezen naar een psycholoog. En op basis van de informatie had de huisarts in de verwijsbrief aangegeven om rekening te houden met evt. asperger, heel lichte vorm van autisme.

Maar aangezien ik in behandeling ben en er word onderzocht wat er met mij is, heb ik toch een aantal vragen voor de al gediagnosticeerde autisten/aspergers..enzo.
Hoe ik bij jullie de diagnose tot stand gekomen, en wat is daar allemaal voor gedaan of hebben jullie moeten doen, en ook hoe lang duurde het tot de diagnose tot stand kwam?
pi_74767174
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef francis998 het volgende:
hoi iedereen, ben zelf niet echt bekend met autisme enzo. Heb er al veel over gelezen op internet, mede doordat ik een tijd geleden depressief ben geweest( 2x), en ik sinds ik de basischool verliet al moeite heb met contact maken..en allerlei andere aspecten. Ben ik doorverwezen naar een psycholoog. En op basis van de informatie had de huisarts in de verwijsbrief aangegeven om rekening te houden met evt. asperger, heel lichte vorm van autisme.

Maar aangezien ik in behandeling ben en er word onderzocht wat er met mij is, heb ik toch een aantal vragen voor de al gediagnosticeerde autisten/aspergers..enzo.
Hoe ik bij jullie de diagnose tot stand gekomen, en wat is daar allemaal voor gedaan of hebben jullie moeten doen, en ook hoe lang duurde het tot de diagnose tot stand kwam?
Van mijn echte diagnose (Asperger) kan ik vrij weinig herinneren, ik was toen een peuter/kleuter. En misschien ben ik ook de verkeerde persoon om deze vragen te stellen, gezien ik een leven ben opgevoed dat ik dit maar moest onderdrukken.

Lees: ik laatste keer dat ik in aanraking was met 'professionele hulp' was bijna 14 jaar geleden. En dat duurde toen ook maar een paar maanden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:00:13 #143
104367 Thrackan
new and improved
pi_74773239
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef francis998 het volgende:

Denk aan vragenlijsten, testjes met figuren en getallen en één of meerdere gesprekken. Is prima vol te houden.
pi_74780171
wat is t stil hier..
Allemaal druk aan t werk?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:43:38 #145
104367 Thrackan
new and improved
pi_74780396
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is t stil hier..
Op het werk in ieder geval.. Vervelende situatie met een collega die gister compleet overstuur is geraakt. Doet me terugdenken aan hoe m'n eigen vader de boel op een gegeven moment niet meer kon handlen, dus ik zit er nogal mee.
pi_74782836
vervelend.. Zit je er mee wegens collega of wegens nare herinneringen dan?
Sterkte iig
pi_74784297
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is t stil hier..
Colleges, colleges, colleges.. om vervolgens volgende week tentamens te krijgen.
pi_74784543
ja jij hebt t maar druk met je colleges he

Ik ga afsluiten! En lekker de hort op naar A'dam. Kijken of ik heelhuids door de spits heen kom, blegh zo'n hekel aan..
Boodschappen zijn al gedaan, dat scheelt aanzienlijk! Vanavond lekker chili con carne eten
pi_74785054
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef Cassandra87 het volgende:
ja jij hebt t maar druk met je colleges he

Ik ga afsluiten! En lekker de hort op naar A'dam. Kijken of ik heelhuids door de spits heen kom, blegh zo'n hekel aan..
Boodschappen zijn al gedaan, dat scheelt aanzienlijk! Vanavond lekker chili con carne eten
Niet thuis dus vannacht?
Ik eet vanavond schijnbaar alleen. Dat wordt dus waarschijnlijk een frietje.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:14:26 #150
104367 Thrackan
new and improved
pi_74785062
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
vervelend.. Zit je er mee wegens collega of wegens nare herinneringen dan?
Sterkte iig
Gebeuren met collega triggert vervelende herinneringen. Dat is het in een notedop eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')