Nee, maar ik zag geen anderequote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En je dacht echt serieus dat je de eerste was die hier een topic over start?
Dan heb je een kutjeugd gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
Nog nooit wat mee gedaan en ook nog nooit iets van meegemaakt
Ik zie het niet, geef anders een link of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken.
Maar als ze die zelf maken moet je ook nog naar lelijke lampionnen kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Penisbaard het volgende:
Zie ik nou gekochte lampionnen op die foto? Een lampion hoort zelfgemaakt te zijn, met bloed, zweet en tranen. Alleen dan smaakt het snoepgoed alsof je het verdient hebt.
Ze zijn mooi, omdat je ziet dat er werk en liefde in gestoken is. Daar kan geen gekochte lampion tegenop.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar als ze die zelf maken moet je ook nog naar lelijke lampionnen kijken.
Oke daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, omdat je ziet dat er werk en liefde in gestoken is. Daar kan geen gekochte lampion tegenop.
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie het niet, geef anders een link of zo.
Aha. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef Hyman het volgende:
Sint maarten, wat houdt dat in? ik heb het nog nooit meegemaakt
Aftreksel van Halloweenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Hyman het volgende:
Ik weet alleen dat het een soort aftreksel is van halloween en dat je in sint maarten op de stranden kan bruin bakken
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
Hyman is nooit naar de basisschool buiten geweest of zo? Hoe kan je als Nederlander in godsnaam niet weten wat Sint Maarten is dan?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
Man, dat kan toch? Er zijn ook gebieden waar het niet wordt gevierd. Hier bijvoorbeeld niet. In België ook alleen maar rond de regio Antwerpen.quote:
Dat zal best, maar Halloween is wel even 10x leuker dan rondbanjeren met een gare lampion en aan iedere deur hetzelfde flauwe liedje zingen enkel omdat je weet dat je dan snoep krijgt. Heb het zelf altijd met tegenzin gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aftreksel van HalloweenCultuurbarbaar, Sint Maarten is en zal altijd superieur blijven aan dat commerciële baggerfeest uit Amerika.
Ik heb 100x liever kinderen bij de deur die echt werk gestoken hebben in hun lampion en die vervolgens ook nog iets terugdoen voor het snoepgoed dan een stel kutjongeren die om "snoep of je leven" schreeuwen. Om nog maar te zwijgen over de veramerikanisering van Europaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Halloween is wel even 10x leuker dan rondbanjeren met een gare lampion en aan iedere deur hetzelfde flauwe liedje zingen enkel omdat je weet dat je dan snoep krijgt.
Bovendien is die shit alleen voor kinderen bedoeld, Halloween is ook voor ons jongeren rond de 18-20 jaar nog geinig.
Sint Maarten is jaaaaren oudquote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Hyman het volgende:
Ik weet alleen dat het een soort aftreksel is van halloween en dat je in sint maarten op de stranden kan bruin bakken
Voor kinderen is Sint Maarten leuker dan Halloween.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Desunoto het volgende:
Halloween vind ik ook leuker ja. Al is het alleen al om het feit dat het niet alleen een "feest" voor kleine kinderen is. Sint Maarten is niets meer dan snoep ophalen en (kut)liedjes zingen. Halloween richt zich meer op alle leeftijden en er komt ook meer bij kijken.
Halloween moet populairder worden. Sint Maarten moet weg.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
Hyman is nooit naar de basisschool geweest of zo? Hoe kan je als Nederlander in godsnaam niet weten wat Sint Maarten is dan?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
Zegt genoeg dusquote:Nederland
De kerngebieden in Nederland zijn Limburg, Noord-Holland, Friesland, Drenthe en Groningen.
Vroeger op de basisschool deden we ook aan Halloween en dat was echt veel leuker dan het "avondje Sint Maarten" hoor. Halloween kan ook voor kleine kinderen zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Voor kinderen is Sint Maarten leuker dan Halloween.
Voor mensen die ouder zijn dan 12 is Halloween leuker dan Sint Maarten
Dat laatste is absoluut kwalijk, maar ik kan gewoon niet ontkennen dat Halloween eigenlijk best leuk is. En dan niet om alsnog om snoep te bedelen op een iets andere manier, maar gewoon om met een boel mensen en vrienden geoorloofd idioot te doen en te lachen. Negeer het commerciële sausje en hou het gewoon bij de verkleedpartij, dan is het cool. Het commerciële aspect is sowieso al veel minder aanwezig dan bijvoorbeeld op Valentijnsdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever kinderen bij de deur die echt werk gestoken hebben in hun lampion en die vervolgens ook nog iets terugdoen voor het snoepgoed dan een stel kutjongeren die om "snoep of je leven" schreeuwen. Om nog maar te zwijgen over de veramerikanisering van Europa
Nee, tenzij je in een grot leeft heb je echt wel gehoord wat Sint Maarten is. Andere mensen, tv, krant, internet, etc.quote:
Ik doelde dr niet op dat het waarschijnlijk jonger of ouder was, maar dat je het met elkaar kon vergelijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Sint Maarten is jaaaaren oud
Vroeger gingen kids met lampions met kaarsjes langs de deuren voor een appel of een peer.
Nu met lampions met lampjes voor zoete chemische snoepjes
Halloween is relatief nieuw, al helemaal in Nederland
Ja, voor snoep langs de deuren gaan, wat ze toch niet doen hier, omdat ik op het platteland woon, jwtz.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, tenzij je in een grot leeft heb je echt wel gehoord wat Sint Maarten is. Andere mensen, tv, krant, internet, etc.
Ja, dus je kent het wel. Niet de betekenis erachter, maar je weet wat ze doen dus waarom beweerde je dat je het niet kende dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, voor snoep langs de deuren gaan, wat ze toch niet doen hier, omdat ik op het platteland woon, jwtz.
Maar dan is het dus geen aftreksel van Halloween (wat je zei). Daar doelde ik juist op.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik doelde dr niet op dat het waarschijnlijk jonger of ouder was, maar dat je het met elkaar kon vergelijken
Wat heb je eraan als je de betekenis niet weetquote:Op woensdag 11 november 2009 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dus je kent het wel. Niet de betekenis erachter, maar je weet wat ze doen dus waarom beweerde je dat je het niet kende dan?
Ondankbare hond, wees blij dat anderen nog aan je gezondheid denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Kindertjes manderijnen geven.
Vond ik vroeger altijd smerig. Dus nadat ik een manderijn kreeg gooide ik hem altijd weg.![]()
Vertel eens, zware jeugd gehad?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Hyman het volgende:
"Oh, laat ik maar eens voor een dropje een paar kilometer lopen"
Nee dus
Jij vond cadeautjes krijgen van Sinterklaas vroeger ook niet leuk omdat je niet wist wie hij was en waarom hij het gaf?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je de betekenis niet weet?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan heb je een kutjeugd gehadSint Maarten, we kijken er altijd weken naar uit
Van te voren al routes uitstippelen om zoveel mogelijk snoep binnen te halen
![]()
Ik ben benieuwd of ik hier nog kindjes krijg, ik was het eerlijk gezegd vergeten dus heb niks in huis. Als er toch nog wat langskomt, krijgen ze wel een mandarijntje
Daar wist ik dan wel weer de betekenis vanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij vond cadeautjes krijgen van Sinterklaas vroeger ook niet leuk omdat je niet wist wie hij was en waarom hij het gaf?
Elke dag om 5 uur op om de koeien te melken en gemept worden door papa de sterke boer als je weer eens een schaap niet goed geschoren hadquote:
Vergeet het broodpap maken voor de koeien niet, en de boze rammen die je altijd overhoop beuktenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Elke dag om 5 uur op om de koeien te melken en gemept worden door papa de sterke boer als je weer eens een schaap niet goed geschoren had
Dus je wist sinds de eerste keer dat je je schoen zette al dat Sinterklaas helemaal niet echt is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar wist ik dan wel weer de betekenis van
quote:
Niet te vergeten de vele keren dat je flauwviel tijdens het poepscheppen door de CO2 gassen die de geiten hadden geproduceertquote:Op woensdag 11 november 2009 16:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vergeet het broodpap maken voor de koeien niet, en de boze rammen die je altijd overhoop beukten
Zo groot dat je meteen van al je eten werd beroofd?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig komt hier haast nooit iemand, en als de buurt al komt dan komen ze met één grote groep.
ben jij ook weer terug? Waar heb jij de laatste tijd uitgehangen, beftekkel.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ondankbare hond, wees blij dat anderen nog aan je gezondheid denken
Dat vierden wij dan weer nooit.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef AndyKaufman het volgende:
Driekoningen is natuurlijk superieur aan Sint Maarten.
Drie koningen drie koningen
geef mij een nieuwe hoed
mijn oude is versleten
mijn moeder mag niet weten
mijn vader heeft het geld
op de toonbank neergeteld
dat waren nog eens mooie tijden, behalve als je dan smerige mandarijnen kreeg.
Dat heb ik serieus een keer gehad toen ik als bijbaantje varkens moest voerenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niet te vergeten de vele keren dat je flauwviel tijdens het poepscheppen door de CO2 gassen die de geiten hadden geproduceert
Weer een held die foto's van anderen plaats, zonder zelf het lef te hebben foto's van zich zelf online te zetten.quote:
Dus mensen op het platteland moeten serieus bij dieren in de buurt komen? Je hebt nu wel veel ziektes zeker?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gehad toen ik als bijbaantje varkens moest voeren
Mexicaanse varkensgriep.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus mensen op het platteland moeten serieus bij dieren in de buurt komen? Je hebt nu wel veel ziektes zeker?
quote:
Ik denk over een half uurtje of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:02 schreef SharQueDo het volgende:
Hier zullen de eersten zo wel komen.
Ik was verbannen, een ganse maand.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ben jij ook weer terug? Waar heb jij de laatste tijd uitgehangen, beftekkel.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus mensen op het platteland moeten serieus bij dieren in de buurt komen? Je hebt nu wel veel ziektes zeker?
't Is nu al donker hier.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk over een half uurtje of zo.
o. Had dat dan even gepmed.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was verbannen, een ganse maand.
Ghehe, ik wist hetquote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gehad toen ik als bijbaantje varkens moest voeren
quote:
Ik heb ook een paar zakken verschillend snoep gehaald maar nu blijf ik ermee zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb serieus 10 marsen ingekocht vanmiddag.
Heb ik er al 3 zelf van op gegeten.!!
Verdomme, geef 't dan maar aan mijquote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een paar zakken verschillend snoep gehaald maar nu blijf ik ermee zitten.
De lolly's mag jij hebben want daar ben ik geen fan van.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Verdomme, geef 't dan maar aan mij![]()
Heb je geen chocola?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De lolly's mag jij hebben want daar ben ik geen fan van.
Maar de drop houd ik!
Nou stuur de lolly's dan maar op!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee
Maar anders had ik die ook gehouden
Mhhh, herkenbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb serieus 10 marsen ingekocht vanmiddag.
Heb ik er al 3 zelf van op gegeten.!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |