Nee, maar ik zag geen anderequote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En je dacht echt serieus dat je de eerste was die hier een topic over start?
Dan heb je een kutjeugd gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
Nog nooit wat mee gedaan en ook nog nooit iets van meegemaakt
Ik zie het niet, geef anders een link of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken.
Maar als ze die zelf maken moet je ook nog naar lelijke lampionnen kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Penisbaard het volgende:
Zie ik nou gekochte lampionnen op die foto? Een lampion hoort zelfgemaakt te zijn, met bloed, zweet en tranen. Alleen dan smaakt het snoepgoed alsof je het verdient hebt.
Ze zijn mooi, omdat je ziet dat er werk en liefde in gestoken is. Daar kan geen gekochte lampion tegenop.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar als ze die zelf maken moet je ook nog naar lelijke lampionnen kijken.
Oke daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, omdat je ziet dat er werk en liefde in gestoken is. Daar kan geen gekochte lampion tegenop.
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie het niet, geef anders een link of zo.
Aha. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoeld: Koters aan de deur!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |