Dat heb ik ook nooit gesnapt. Op de een of andere manier krijgt NS het altijd voor elkaar om in de spits een te korte trein en buiten de spits een te lange trein in te zetten. Zouden ze iemand hebben die dat verzint?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef wise het volgende:
eens met veel punten. Maar goed, ga gelukkig nooit met de trein. Op die 1 a 2 keer in het jaar misschien.
Teven tip voor de ns. (waar ik vroeger last van had)
ZET IN DE SPITS LIEVER EEN 30 WAGONTREIN IN IPV EEN 3 WAGON WAAR DE HALVE STAD IN MOET![]()
![]()
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1
Ik ging streekproefgewijs lezen. Maar dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Ik neem aan dat dit ik het niet hoef toe te lichten, kost moeite. En dat verspil ik liever niet aan domooren zoals you.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zo ik heb al mijn trein ergernissen maar eens op een rijtje gezetMisschien moet ik hem uitprinten en in Nee - Nee brievenbussen gaan proppen. Ziehier:
Als je een trein instapt die druk is, zullen de meeste zitplaatsen bezet zijn. Dus je hoef echt niet alle cabines door te lopen in de hoop dat er ergens een zitplaats is die iedereen over het hoofd gezien heeft.
Als iedereen zich hieraan zou houden zou het een stuk prettiger worden in de trein.
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik ging streekproefgewijs lezen. Maar dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Ik neem aan dat dit ik het niet hoef toe te lichten, kost moeite. En dat verspil ik liever niet aan domooren zoals you.
Dat kan ook te maken hebben met het aankoppelen van nieuwe treinstellen op stations. Soms loont het de moeite om over te stappen naar het andere deel.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Op de een of andere manier krijgt NS het altijd voor elkaar om in de spits een te korte trein en buiten de spits een te lange trein in te zetten. Zouden ze iemand hebben die dat verzint?
die mensen hebben dan ook grote tassen bij zich die dan tegen iedereen aanslingeren.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.
Inderdaad, als je de mensen op de trappen in de gang ziet zitten moet je je gewoon realiseren dat er geen plaatsen meer zijn en je pech hebt gehad.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.
Ok.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.
Penisbaard! Welkom terug jong.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt, ik maak mij dagelijks zorgen dat ik niet aan je ideaalbeeld van fatsoenlijk mens voldoe. Dankzij dit topic is dat nu verleden tijd, ik hoef mij nooit meer in het openbaar te schamen.
Vast wel, maar dat is nog steeds geen reden om dwars door de hele trein te lopen op zoek naar een plaats daarbij zoveel mogelijk mensen storend en aanstotend.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef lighted het volgende:
[..]
Ok.
Trein stopt, er stappen mensen in en uit. Aangezien niet iedereen die in de trein staat direct naar een plekje rent is er dus kans dat er op het moment bij instappen, met drukte, er toch nog plekken zijn. Sommige mensen blijven staan, omdat dat stoer is.
Peace.
Dat is idd irritantquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef karr-1 het volgende:
Voor de kenners. Tussen Den Haag HS en Den Haag Centraal zit misschien een paar 100 meter. Toch zijn er mensen die voor dat stukje perse moeten zitten en zich overal tussen wringen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
die mensen hebben dan ook grote tassen bij zich die dan tegen iedereen aanslingeren.
of dan zitten ze net, en dan 2 haltes later eruit. Nee, goed gedaan hoor
Preciesquote:Op woensdag 11 november 2009 15:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de mensen op de trappen in de gang ziet zitten moet je je gewoon realiseren dat er geen plaatsen meer zijn en je pech hebt gehad.
Sommige mensen gaan op de trap zitten omdat:quote:Op woensdag 11 november 2009 15:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de mensen op de trappen in de gang ziet zitten moet je je gewoon realiseren dat er geen plaatsen meer zijn en je pech hebt gehad.
En dus is het vol en is het zinloos om verder te zoeken. Live with it.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan op de trap zitten omdat:
- ze dat chill vinden
- omdat er bij instappen geen plek meer was en daarna geen poging ondernemen om een "normale" zitplaats te zoeken
- ze geen kaartje hebben
Je vergeet ook nog dat als iedereen netjes 2-aan-2 richting de trein marcheert alles veel sneller en effectiever gaat.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:20 schreef DaanA het volgende:
Je mist nog dat mensen niet moeten treuzelen met het uit de automaat halen van een treinkaartje.En normale mensen moeten debielen die dat niet kunnen helpen. En debielen moeten zich dan ook laten helpen. Dat scheelt veel tijd.
Ik zou wel willen, maar ik ben ze eigenlijk nog nooit tegengekomen. En dat terwijl ik toch al vaak met de trein gereisd heb.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg ook even wat over die (zwart)reizigers die brutaal tegen condoekoe's doen!
Heb het vaak genoeg gezien, zo'n eikel die bijdehand doet tegen een conducteur terwijl die klootzak zelf geen ticket heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ze eigenlijk nog nooit tegengekomen. En dat terwijl ik toch al vaak met de trein gereisd heb.
Dat is inderdaad iets waar ik me ook dood aan ergerquote:Instappen
# Wacht tot de trein haast stilstaat voordat je naar een deur loopt, in plaats van dat je als een autist het halve perron met de trein meeloopt (tenzij je een autist bent, dan mag het).
Jij moet Directeur van de NS worden!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zo ik heb al mijn trein ergernissen maar eens op een rijtje gezetMisschien moet ik hem uitprinten en in Nee - Nee brievenbussen gaan proppen. Ziehier:
Onderweg van/naar het perronVeel stations hebben een tunnel die de perrons met elkaar verbindt. Deze is bedoeld om van/naar een perron te lopen. Hij is dus niet bedoeld om te wachten op iemand waarmee je afgesproken hebt, om te klessebessen met die kennis die je toevallig tegenkwam, om te bedenken waar je ook alweer heen moet, of alle andere dingen waardoor je stilstaat in plaats van loopt. Vaak is het druk in de tunnel. Dat betekent dat mensen dicht op elkaar lopen, en dat je niet zomaar opeens stil moet gaan staan of om moet draaien als je om een of andere reden ergens anders heen wil. Ook is het gewenst om niet blind een afslag in te slaan, maar even te kijken of het wel mogelijk is. Als je met een grote groep een trein uitkomt en de trap van het perron naar de tunnel af/op loopt, is het gewenst om ruimte te maken voor de mensen die de andere richting op moeten, bijvoorbeeld om diezelfde trein nog te halen.
Op het perronAls je op het perron aankomt en je wil voor of achter in de trein zitten, loop dan gelijk naar de plek waar je ongeveer moet instappen. Sowieso is het handig om een beetje te verspreiden op het perron, in plaats van dat iedereen als een dom schaap 3 meter van de ingang blijft staan. Als je met een groep bent, ga dan niet zo staan dat iedereen die er langs wil zich langs een muur of over het randje van het perron moet manouvreren. Als je je tas op een bank hebt gelegd en ziet dat het druk word, haal hem er dan zelf vanaf. Het is nergens voor nodid dat mensen aan jou moeten vragen of ze alsjeblieft mogen zitten op de plaats waar jouw tas staat.
InstappenWacht tot de trein haast stilstaat voordat je naar een deur loopt, in plaats van dat je als een autist het halve perron met de trein meeloopt (tenzij je een autist bent, dan mag het). Wacht tot iedereen is uitgestapt voordat je instapt. Dit geld ook als je een meter ruimte ziet tussen twee uitstappende mensen, of als je denkt dat je wel langs die moeder kan glippen die bezig is de buggy naar buiten te krijgen. Help in plaats daarvan die moeder eens met de buggy. Of opa, die bang is om te vallen. Doe niet je uiterste best om langs alle instappers te glippen om iets sneller binnen te komen. Het is asociaal en ziet er debiel uit.
In de treinAls je een trein instapt die druk is, zullen de meeste zitplaatsen bezet zijn. Dus je hoef echt niet alle cabines door te lopen in de hoop dat er ergens een zitplaats is die iedereen over het hoofd gezien heeft. Neem indien mogelijk altijd een zitplaats waar niemand naast je zit. Bij vier zitplaatsen tegenover elkaar, ga waar mogelijk altijd schuin tegenover iemand anders zitten. Dat is gunstiger voor de beenruimte van jullie allebij. Schuif door naar het raam als er iemand naast je wil zitten, in plaats van die persoon over je heen moeten laten klimmen. Achteruit rijdenis fysiek vrijwel precies hetzelfde als vooruit reizen. Wat de ene bij het gas geven voelt, voelt de andere bij het remmen, en vice versa. Dus alleen een debiel is bang om achteruit te rijden. Ook hier geld, als je ziet of weet dat het druk word, haal zelf je tas van de stoel af. Als er een bagagerek is, gebruik die dan. Zorg dat andere mensen zo min mogelijk last van je hebben. Praten met vrienden of met een mobiel is prima, maar hou het volume normaal. Te luide oordopjes, of erger nog, kutspeakertjes zijn allemaal not done. Zorg zelf dat je oordopjes een normaal volume hebben, mensen zouden nooit moeten hoeven vragen of ze wat zachtter kunnen. Stiltecoupé betekent dat je stil moet zijn, voor de simpelen onder ons. Zorg dat je niet stinkt (deoooo) en doe geen smerige dingen die je bij je opa en oma thuis ook niet zo doen. Houd de boel netjes en heel.
UitstappenZorg dat je op tijd bij de deur bent, zodat je zo snel mogelijk kan uitstappen. Als je al mensen in ziet stappen ben je te laat. Als je bij het knopje staat, druk hem dan in in plaats van verwachten dat andere mensen dat wel zullen doen. Ook als je er misschien niet uitmoet, maar er toevallig staat.
Als iedereen zich hieraan zou houden zou het een stuk prettiger worden in de trein.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dus is het vol en is het zinloos om verder te zoeken. Live with it.
Precies, of koop een auto. Of ga je dan een regelement autorijden opstellen?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Als jij je daar aan ergert ga je maar in een dorp wonen waar elke ochtend maar 3 anderen met de trein hoeven.
Ik weet niet waar jij woont, maar in Rotterdam rond de spits is die tunnel continu vol met lopende mensen en sta je als niet-loper gewoon enorm in de weg.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik bedoel, waarom zou je niet in die tunnel mogen stilstaan? Die dingen zijn fucking breed.
da's oook irritant ja...wat ik altijd doe, is ze gewoon aan de kant schuiven. Als ze er dan wat van zeggen, de opmerking plaatsen 'Had je maar ruimte moeten laten'.quote:# Als je met een grote groep een trein uitkomt en de trap van het perron naar de tunnel af/op loopt, is het gewenst om ruimte te maken voor de mensen die de andere richting op moeten, bijvoorbeeld om diezelfde trein nog te halen.
Met 'de maatschappij' associeer ik toch echt meer 'rekening met andere mensen houden' dan 'lekker asociaal precies doen waar ik zin in heb'. Kwestie van opvoeding misschien.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies, of koop een auto. Of ga je dan een regelement autorijden opstellen?
Welkom in de maatschappij, paupert.
True je kan wel een beetje aan de kant gaan staan, ipv midden in het pad.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:36 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar in Rotterdam rond de spits is die tunnel continu vol met lopende mensen en sta je als niet-loper gewoon enorm in de weg.
Kwestie van de maatschappij niet kennen misschien. Oftewel, iedereen denkt aan zichzelf en het boeit men geen reet wat anderen er van vinden. Maar goed, misschien is er in jouw opvoeding te lang het handje boven je kop gehouden.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Met 'de maatschappij' associeer ik toch echt meer 'rekening met andere mensen houden' dan 'lekker asociaal precies doen waar ik zin in heb'. Kwestie van opvoeding misschien.
Jouw bovenbeen misschien, mijnes niet. Misschien omdat je... stinkt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef k_man het volgende:
Plus:Vermijd het aanraken van andere passagiers. De meeste mensen hebben er geen behoefte aan om jouw warme bovenbeen tegen hun eigen bovenbeen te voelen drukken, of om met jou te gaan knietjewrijven.
Jij voelt graag de warme bovenbenen van de passagier naast je? Jij bent raar.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef lighted het volgende:
[..]
Jouw bovenbeen misschien, mijnes niet. Misschien omdat je... stinkt?
Hier dat bedoel ik, daar zeg je toch geen nee tegen!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat een keer in de bus en toen hield zo'n meisje die moest staan zich steeds aan mn knie vast toen die een bocht nam.
is echt zo ontzettend waar. Van die mensen die zo ontzettend schuin voor de opening gaan staan (om binnendoor te glippen) dat ze de uitstappers niet zien, dus zodra de stroom uitstappers eventjes stokt meteen denken dat het voorbij is, en tevergeefs 3 pogingen doen om in te stappen voordat het ze lukt.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:Doe niet je uiterste best om langs alle instappers te glippen om iets sneller binnen te komen. Het is asociaal en ziet er debiel uit.
Oordopjes kende ik al, kutspeakertjes moet ik nog tegenkomen. Ben benieuwd, klinkt wel bizar!quote:Te luide oordopjes, of erger nog, kutspeakertjes zijn allemaal not done.
Mwa, elke dag een uur in de file staan is ook niet alles. Het stukje snelweg tussen Rotterdam en Delft doe je in de spits minstens een half uur over, terwijl het met de trein nog geen 10 minuten is. En als student is een auto inderdaad niet financieel haalbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef rashudo het volgende:
Supertip
Zorg er voor, zodra het enigzins financieel mogelijk is, om zo snel mogelijk een auto aan te schaffen en nooit van je leven ooit nog een voet in de trein of ander openbaar vervoermiddel te zetten, omdat het een verschrikkelijke en mensonterende ervaring is, waarbij je continu geconfronteerd wordt met het ergste drek van de maatschappij.
Daarom moeten stationsbouwers ook stations bouwen waar meer dan 1 manier is om bij het perron te komenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
Onderweg van/naar het perronVeel stations hebben een tunnel die de perrons met elkaar verbindt. Deze is bedoeld om van/naar een perron te lopen. Hij is dus niet bedoeld om te wachten op iemand waarmee je afgesproken hebt, om te klessebessen met die kennis die je toevallig tegenkwam, om te bedenken waar je ook alweer heen moet, of alle andere dingen waardoor je stilstaat in plaats van loopt. Vaak is het druk in de tunnel.
quote:In de treinSchuif door naar het raam als er iemand naast je wil zitten, in plaats van die persoon over je heen moeten laten klimmen.
Anders wat? Sta je dan op?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:08 schreef SimpelZat het volgende:
Chips, friet of appels vreten doe je maar thuis, niet naast mij in de trein.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De hele tijd angstig niets doen en dan thuis een klaagbaak-topic openen.
Ben met bovenste drie niet eens, omdat:quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:Als je een trein instapt die druk is, zullen de meeste zitplaatsen bezet zijn. Dus je hoef echt niet alle cabines door te lopen in de hoop dat er ergens een zitplaats is die iedereen over het hoofd gezien heeft. Achteruit rijden is fysiek vrijwel precies hetzelfde als vooruit reizen. Wat de ene bij het gas geven voelt, voelt de andere bij het remmen, en vice versa. Dus alleen een debiel is bang om achteruit te rijden. Zorg dat je op tijd bij de deur bent, zodat je zo snel mogelijk kan uitstappen. Als je al mensen in ziet stappen ben je te laat.
Al is het wel godganze handig dat je in e trein wel wat mag eten, en als je om 10uur richting huis gaat met een rommelde maag je even wat snel kunt pakkenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef karr-1 het volgende:
IK ben het met alles eens. En ook die stinkende bakken friet en omvallende bekers cola mogen verboden worden.
1. Ik zei als het druk is, maw in de spits. In de gemiddelde spitstrein raken alles stoelen wel vol hoor. Als je een hele cabine doorloopt en er zijn geen stoelen, is de kans zéér klein dat je in een andere cabine nog wel een plaats vind.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef Kings het volgende:
[..]
Ben met bovenste drie niet eens, omdat:
1. Juist omdat mensen vlakbij de roltrap/trappen vaak instappen, werpen ze een korte blik
op de coupe om vervolgens gewoon op de trap te gaan zitten. Dan kan het voorin of achterin
nog rustig zijn en kun je daar prima zitten.
2. Fysiek is het hetzelfde, maar visueel niet. Ik zie graag waar ik heen ga. Daarnaast is de normale voortgang van een mens is ook vooruit!
3. Zorg dat je op tijd bij de deur bent, maar ga aub niet 10 minuten van te voren je spullen uit het
bovenrek pakken waardoor er in een plotselinge wissel koffer + passagier op mij valt. Als je het station inrijd is er genoeg tijd om om te staan en je naar de deur te begeven.
Precies, iemand die dat dus niet wilt ... iets met darwinquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Achteruit rijden is wel veiliger bij een treinbotsing. Dan kantel je als het ware gewoon in ligstand, terwijl als je vooruit rijdt, je gelanceerd wordt.
en diegene die gelanceerd word mag jij dan proberen terug te koppenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Achteruit rijden is wel veiliger bij een treinbotsing. Dan kantel je als het ware gewoon in ligstand, terwijl als je vooruit rijdt, je gelanceerd wordt.
Ja zou ik ook doen, ga maar iemand anders lastig vallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Mankatans het volgende:
je vergeet er ééntje
als de trein helemaal leeg is zijn er altijd van die sjembekken die in hun eentje in zon 4 zits gaan zitten, zodat ik dan met mn vrienden niet samen kan zitten
De trein is leeg, dan moet dat toch wel lukken?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Mankatans het volgende:
je vergeet er ééntje
als de trein helemaal leeg is zijn er altijd van die sjembekken die in hun eentje in zon 4 zits gaan zitten, zodat ik dan met mn vrienden niet samen kan zitten
Durf je in de trein ook niet je ogen dicht te doen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef Kings het volgende:
2. Fysiek is het hetzelfde, maar visueel niet. Ik zie graag waar ik heen ga. Daarnaast is de normale voortgang van een mens is ook vooruit!
Neuh die vliegen mooi over me heen als ik daar lig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef kievit19 het volgende:
[..]
en diegene die gelanceerd word mag jij dan proberen terug te koppen
erger is als jij in je eentje zit een een hele lege coupe, en er komt iemand binnen dat deze persoon dan bij jou gaat zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Mankatans het volgende:
je vergeet er ééntje
als de trein helemaal leeg is zijn er altijd van die sjembekken die in hun eentje in zon 4 zits gaan zitten, zodat ik dan met mn vrienden niet samen kan zitten
Jawel hoor, maar dat is toch zonde van het mooie Nederlandse landschapquote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Durf je in de trein ook niet je ogen dicht te doen dan?
pardon?quote:
ik zou het doen, maar ik ga nooit met de trein. In de tram hangen heeft weinig nut, me dunktquote:Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik stel voor dat iedereen de OP uitprint en ophangt in stations en treincoupe's door het hele land.
TS heeft gewoon gelijk
Herinnering aan Hollandquote:
Daar ben ik het inderdaad mee eens! Dikke mensen zouden gewoon moeten fietsen/lopen ipv de trein nemen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:40 schreef Rucebo het volgende:
Ergerlijk zijn van die dikke mensen die naast je komen zitten, waardoor je zelf net een halve stoel overhoudt en tegen het raam wordt gedrukt...
Gewoon een printje maken en elke dag een naast je op de stoel leggenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Laten we geld inzamelen en de voorpagina van de Sp!ts of de Metro kopen
dat mogen ze hier inderdaad ook invoerenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel irritant is, mensen die niet snappe dat het op een rolstrap links lopen, rechts stilstaan is. Nederland is ongeveer het enige land waar mensen dit niet snappen trouwens.
Of misselijk ervan worden. Eet dat soort spul maar lekker buiten de trein opquote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Patatje satesaus in de trein idd, ik krijg altijd zo'n honger van die etenslucht. Vooral als je 's avonds op weg naar huis bent en nog moet avondeten.
Ja, zo kan ik me ook ergens druk over maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:42 schreef Casparovvv het volgende:Coupédeuren laten zich doorgaans openen door de omhoog wijzende hendel een achtste draai naar links te duwen. Na enkele seconden sluit de deur zich automatisch. Mocht er zich bij het naderen van het station een dusdanig grote menigte hebben opgehoopt bij de deuren van de trein, waardoor je genoodzaakt bent in het gangpad te wachten, laat deze coupédeur dan gesloten tot op het moment dat de treindeuren zich geopend hebben. Het geluid van de opengaande en sluitende deur is irritant voor reizigers die de trein niet hoeven te verlaten.
Dan hou je je ogen maar dicht als je achteruit rijdt. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef Kings het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat is toch zonde van het mooie Nederlandse landschap
Dan heb je het topic niet goed gelezen...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:56 schreef Tahiti het volgende:
Ik mis nog de megolen die bij het afstappen van een roltrap meteen gaan stilstaan en dan apathisch om zich heen gaan kijken waarofdat ze nou eigenlijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |