abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 11:55:32 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74629873
Stiemie!
pi_74629937
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:
fijn Sorbo!
En die ziekenhuisactie

Tess!
wat lijkt ze ineens alweer groot zo zeg
ze is ook ineens zo groot!!
Ik ben heel erg benieuwd hoe groot ze is. Ze past bijna niet meer op het aankleedkussen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74629997
Stieme wat fijn!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74630001
Stiemie wat een fijn nieuws!

Moeilijk Bar

Lekker Jochem.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 12 november 2009 @ 12:02:01 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_74630087
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze is ook ineens zo groot!!
Ik ben heel erg benieuwd hoe groot ze is. Ze past bijna niet meer op het aankleedkussen
leg haar op een hydrofiel, twee potloodstreepjes zetten en daartussen meten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 november 2009 @ 12:57:49 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74631686
past ze nog op een hydrofiel luier, that's the question...

stiemie, wat fijn trouwens dat het er zo op 't eerste gezicht allemaal goed uit zag bij Esmee. opluchting!
in de haak.
pi_74631797
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef trui het volgende:
past ze nog op een hydrofiel luier, that's the question...

stiemie, wat fijn trouwens dat het er zo op 't eerste gezicht allemaal goed uit zag bij Esmee. opluchting!
ik denk het eerlijk gezegd niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74631948
Stiemie wat fijn zeg Ik kan me voorstellen dat dat een enorme geruststelling is voor jullie!

Bar lastig hoor, misschien even met het cb overleggen?
pi_74631985
Vicky ik leg altijd gewoon een meetlint naast mn meisje op de grond (of op de commode). Hou ik mn hand vlak tegen haar hoofd en zet het meetlint op het begin tegen mn hand zeg maar en dan meten t is soms even wat gehannes maar ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot het cb haha. Tot nu toe klopt het wel met de metingen bij het cb.
ze is nu alweer 61 cm volgens mijn meting
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74632025
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef huuphuup het volgende:
Vicky ik leg altijd gewoon een meetlint naast mn meisje op de grond (of op de commode). Hou ik mn hand vlak tegen haar hoofd en zet het meetlint op het begin tegen mn hand zeg maar en dan meten t is soms even wat gehannes maar ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot het cb haha. Tot nu toe klopt het wel met de metingen bij het cb.
ze is nu alweer 61 cm volgens mijn meting
ik zal straks eens kijken of ik die gup een beetje recht krijg
Ze zal iig groter zijn dan 62 cm want maat 62 wordt echt te klein..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74632180
Stiemie!

Verder echt niets te melden hier
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 november 2009 @ 14:20:19 #62
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74634235
ik meld me ook hier even.. vrijdag 6 november is ons 3e meisje geboren.. Xandy...

Alles gaat vlotjes, alleen nog héél véél zoeken en passen... maar zal nog allemaal wel in zijn plooien vallen..

Inderdaad zijn we vorige vrijdag dan ingeleid... De vliezen waren in ieder geval goed taai volgens de assistente van de gyn...Hier kort ons verhaal...
Om 7u30 Op de afdeling... formuliertjes invullen en dan aan ctg en afwachten tot ze de vliezen kwamen breken...Had intussen nog steeds 4cm opening. Om 9u30 kwamen ze er dan eindelijk aan... Na veel geprutst en getrek (naar mijn gevoel) zeiden ze dat de vliezen waren gebroken... wel kwam er niet veel vruchtwater uit... maar kon zijn omdat baby goed lag te drukken... In begin vielen de weeën mee... maar deze keer merkte ik dus op dat ik ook rugweeën had... En daar zag ik toch het meeste van af... om 12u45 kwamen de weeën (en vooral in de rug) tussen de 3 minuten en soms zelfs sneller.. Ik was kapot van al dat gepuf dat niet hielp dat ik dus vroeg voor pijnstilling... Hebben ze eerst gekeken hoeveel opening ik nu al had.. bijna 7cm en nog een randje dus het kon nog... om 13u kwam vroedvrouw nog eens voelen en toen was het al over de 8cm.. ze zei nog ik bel even de pijnstilling af want je bevalt binnen dit en een uur... Om 13u15 hebbben ze de gyn gebeld en toen mocht ik meeduwen... Wel was het randje nog steeds niet weg... Bij de volgende wéé heb ik geduwd en kon echt niet meer stoppen... ze zeiden, mevr als je wilt stop maar tot de volgende wee... maar het ging echt niet... en plots een schreeuwtje en toen moest ik ook even schreeuwen en daar was ze dan om 13u34 zag onze derde dochter het levenslicht... Xandy 2kg995 en 50cm... Ze scoorde meteen goed op alles en mocht dus meteen terug bij ons... Ik ben niet ingeknipt geweest... een klein scheurtje enkel omdat het allemaal zo vlug moest gaan .
  donderdag 12 november 2009 @ 14:23:54 #63
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74634364
mijn bevallingsverhaal was dit dus..

Hier gaat het allemaal goed.. ze zit nu al boven haar geboortegewicht... met mij ook alles goed

en Luna en Jade vinden het geweldig... Alleen vind Jade het soms nog wat vreemd als Xandy begint te wenen... want dan roept ze mama, Baby baby... en dan gaat ze naar de wieg kijken...

Nu ga ik proberen hier regelmatig langs te komen.. maar voorlopig is het nog allemaal het ritme zoeken
pi_74634393
Welkom lunastar en Xandy! Wow, drie meiden
Waarom werd je ingeleid?
pi_74634564
Welkom Luna en Xandy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74634713
Welkom Lunastar en Xandy!

Wat heerlijk dat Esmee is goedgekeurd in het ziekenhuis

Huup, je luierverhaal

En Sorbo, die meid van jou kan er wat van! Het zal je maar gebeuren op een doorsnee werkdag
Toby heeft het ook eens bij mij gedaan maar toen was ik thuis en kon ik zo de douche inspringen. Het zat toen zelfs in mijn haar

Eet smakelijk Jochem

Hier een onrustig en pieperig mannetje. Mopper mopper mopper, ik wou dat ik wist wat hem dwars zit
.... met gevoel voor drama....
pi_74634775
Kersjes, in je haar? Wow.
pi_74635285
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Sprak zij vol bewondering..!
pi_74635718
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef innepin het volgende:
Kwestie van er net even verkeerd voor zitten met je lange haar los
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 12 november 2009 @ 15:21:44 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74636378
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef innepin het volgende:
Welkom lunastar en Xandy! Wow, drie meiden
Waarom werd je ingeleid?
ze was twee weken ovetijd (of 10 dagen of zo) en heeeeel veel voorwerk.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74637137
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Sprak zij vol bewondering..!
Meer shock geloof ik
pi_74637299
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Meer shock geloof ik
Haha, het stond er zo blij verrast!
pi_74637513
Ik ben onder de indruk van Toby's poeptalenten, ok?
pi_74637546
Lunastar welkom met je 3de k3tje

Hier terug van een langbezoek aan het cb.
Roy heeft de prikken gehad en ligt nadat ik hem daar nog even lekker heb laten drinken nu prinsheerlijk te slapen
Hij is nu 60 cm en weegt 6150gram qua groei mooi vooruit, qua gewicht wat afgevallen vind ik niet heel gek door het vele spugen, en geen rustige baby zijnde.

Hebben heel lang zitten praten over het krijsen, het spugen wat dus echt terug is, en wederom de angsten bij mij en de vermoeidheid waarmee het gepaard gaat.
Ze gaan morgen overleggen en kijken wat nu de aanpak word.
ze vroegen wel aan mij of ik het zag zitten en aan zou durven om Roy gewoon eens tot een kwartier lang te laten krijsen en kijken wat hij daarna doet.
maar alleen als ik het zelf aandurf.
de ha word er morgen ook bijgehaald om te kijken of er iemand hier een paar keer kan komen helpen opruimen en mij wat te ontzien.

affijn buiten dit hebben ze bij Roy ook nog gekeken hoe hij het natuurlijk doet, en daar was niets op of aan te merken, hij doet het gewoon goed qua ontwikkelingen

ow en we moesten maar eens kijken of we Roy wat regelmatiger uit handen kunnen geven zodat we weer bij kunnen tanken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74637821
Bar, dat klinkt goed, dat ze bij het cb een serieus plan van aanpak maken en je niet zomaar wegsturen ofzo. En het klinkt ook alsof ze heel goed met je meedenken wb onzekerheden en angsten enzo, dat moet toch ook wel fijn zijn!
En een dat ie zich goed ontwikkelt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')