Jawel, maar geen ghettomuziek.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
luisteren jullie dan geen muziek? ik dacht dat iedereen hem wel kende.. hij heeft nominaties gehad en awards.. mja
Souljaboy muziek noemenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
luisteren jullie dan geen muziek? ik dacht dat iedereen hem wel kende.. hij heeft nominaties gehad en awards.. mja
Euhmmmm muziek????? RLY ?:?:quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
Heeft hij een gouden ketting van touw?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef RickJames het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook echt uit als iemand die je serieus neemt
Lil bow wow?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
Hij doet me denken aan die gast die vroegah altijd met een gigantische klok om zn nek hing.
Hij riep altijd: yeeeeeeaaaah, booyy! Wie was dat ook alweer?
Haha inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef harmenst het volgende:
[..]
Heeft hij een gouden ketting van touw?
Flavor Flav dude, nooit vergeten die naamquote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
Hij doet me denken aan die gast die vroegah altijd met een gigantische klok om zn nek hing.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
maarja jullie zeggen dus dat hij geen muziek maakt? kijk die lijst manquote:Awards en nominaties
BET Awards
2007: Best New Artist (Nominatie)
2008: Viewer's Choice Award: "Crank That (Soulja Boy)" (Nominatie)
2009: Viewer's Choice Award: "Kiss Me Thru the Phone" (Nominatie)
BET Hip-Hop Awards
2007: Best Hip-Hop Dance (Award)
Grammy Awards
2008: Best Rap Song: "Crank That (Soulja Boy)" (Nominatie)
Ozone Awards
2007: Patiently Waiting: Mississippi (Award)
2008: Best Breakthrough Artist (Nominatie)
2008: TJ's DJ's Tastemaker Award (Nominatie)
Nickelodeon Kids' Choice Awards
2007: Favorite Male Singer (Nominatie)
Teen Choice Awards
2009: Choice Music: Rap Artist (Nominatie)
2009: Choice Music: R&B Track for "Kiss Me Thru the Phone" (Nominatie)
2009: Choice Music: Hook Up for "Kiss Me Thru the Phone"
2009: Choice Music: Artist (Nominatie)
Hee Gupjequote:
Jaman.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Heufd het volgende:
Die vent maakt toch liedjes met standaard Fruity Loops?
Het dieptepunt van de evolutie is bereikt...quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaman.
Naja, altijd nog beter dan op een standaard gitaar wat zitten tokkelen zoals dat homobandje wat zich beatles noemde.
Wtf man.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef RedFever007 het volgende:
even gegoogled:
[ afbeelding ]
Wha up broddahhhhhh
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef harmenst het volgende:
[..]
![]()
Gitaar spelen is toch wel iets meer muziek maken dan met je muis samples slepen en klikken.
Is dat echt een vrouw ernaast? Check het een kaak hebben manquote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef RickJames het volgende:
Hij had toch ook een keer ''youtube beef'' gehad met die ouwe Ice T. Je weet wel die ene met die ...vrouw.![]()
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef harmenst het volgende:
[..]
![]()
Gitaar spelen is toch wel iets meer muziek maken dan met je muis samples slepen en klikken.
haha ik zou haar wel doen kijk die tieten manquote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef RickJames het volgende:
Hij had toch ook een keer ''youtube beef'' gehad met die ouwe Ice T. Je weet wel die ene met die ...vrouw.![]()
[ afbeelding ]
Dat zeg je heel goed. Ik luister idd muziek, niet deze crap.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
Nee manquote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Cryothic het volgende:
De enige wat Soulja Boy nog een klein beetje luisterbaar kan maken is Travis Barker...
Door er simpelweg zo bruut overheen te drummen dat je Soulja Boy amper meer hoort
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
Ehm. Nee. Toch niet.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Toch niet.
Op een gitaar rammen kan iedereen. En getuige het aanbod van gitaarmuziek in de nederlandsche top40, doet iedere debiel zonder schaamtegevoel het ook gewoon.
Om een computer te bedienen heb je oog-hand coordinatie en gezond verstand nodig.
[..]
Ehm. Nee. Toch niet.
Op een gitaar rammen kan iedereen. En getuige het aanbod van gitaarmuziek in de nederlandsche top40, doet iedere debiel zonder schaamtegevoel het ook gewoon.
Om een computer te bedienen heb je oog-hand coordinatie en gezond verstand nodig.
Guitar heroquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Toch niet.
[..]
Ehm. Nee. Toch niet.
zovty serieus nemenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
gitaarmuziek beoordelen op de top40 muziek.
I lol'dquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Toch niet.
Dus iedereen die rijk en beroemd is heeft talent volgens jou?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef Will.Krikke het volgende:
jullie zeggen dat hij geen talent heeft dus?
waarom zijn jullie niet beroemd en rijk dan? nou? zeg dan
ja hoe worden ze anders beroemd dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus iedereen die rijk en beroemd is heeft talent volgens jou?![]()
![]()
Ah, dat is dezelfde tjap die ik gisteren bij MTV cribs zag.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg je heel goed. Ik luister idd muziek, niet deze crap.
en electronische muziek maken is wel iets meer dan met je muis samples slepen en klikken.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef harmenst het volgende:
[..]
![]()
Ja, want je moet talent hebben om beroemd en rijk te worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef Will.Krikke het volgende:
jullie zeggen dat hij geen talent heeft dus?
waarom zijn jullie niet beroemd en rijk dan? nou? zeg dan
Als een persoon genoeg entertainment is voor het dom gepeupel. Dat is in de meeste gevallen zo. Er loopt weinig echt talent meer rond, vroeger kon alles niet bewerkt worden en konden ze hier niet zomaar mee wegkomen. Nu wel. Iedereen kan doen wat een random top veertig 'artiestje' nu doet, mits geluk en de juiste kanalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
ja hoe worden ze anders beroemd dan?
ben jij 15 ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:06 schreef Will.Krikke het volgende:
2nutz & griekjeeeeeeeee
HAHAHA ik lach jullie gewoon uit
dus volgens jullie kan iedereen gewoon beroemd en rijk worden?
die lui hebben echt wel talent hoor.. geloof me
en Soulja boy RULEZ!!!
kerel scoort binnekort weer een nummer 1 hit let maar op
Ik hecht daar erg veel waarde aan van iemand die wanhopig genoeg is om via een nickname mee te delen dat hij wil krikken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:06 schreef Will.Krikke het volgende:
2nutz & griekjeeeeeeeee
HAHAHA ik lach jullie gewoon uit
dus volgens jullie kan iedereen gewoon beroemd en rijk worden?
die lui hebben echt wel talent hoor.. geloof me
en Soulja boy RULEZ!!!
kerel scoort binnekort weer een nummer 1 hit let maar op
Komt wat traag op gang, maar klinkt beter dan t origineel jaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man
I Set My Friends On Fire hebben pas een vette remix er van gemaakt
dan kan de TS er nog wat van lerenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hij is geniaal in het veroveren van labiele pubermeisjes, inderdaad.
Jaloersquote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hij is geniaal in het veroveren van labiele pubermeisjes, inderdaad.
Dit soort gedoe muziek noemenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
Voor de mensen die dat niet snappen: Hoe verder met klasgenootte?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
dan kan de TS er nog wat van leren
ja want alle rap is baggerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef wise het volgende:
Als rap een kanker was, dan was soulja boy de producer.
Oh wacht, rap = k*nk*rmuziek
muziektopics in KLB doen het nooit goed
Whehe naiszj.quote:
Mijn broertje luisterde die altijdquote:
quote:
Heeft hij nou zelf op z'n zonnebril lopen tipp-ex-en?quote:
die is inderdaad fjoeking vetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Cryothic het volgende:
De enige wat Soulja Boy nog een klein beetje luisterbaar kan maken is Travis Barker...
Door er simpelweg zo bruut overheen te drummen dat je Soulja Boy amper meer hoort
Dat TS vandaag geregistreerd is? jaquote:Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet snappen: Hoe verder met klasgenootte?
quote:
Correctie, hij is het bewijs dat satanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef fs180 het volgende:
Hij is het levende bewijs dat god bestaat. Er is geen enkele levensvorm waaruit hij kon zijn geevolueerd!
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef fs180 het volgende:
Hij is het levende bewijs dat god bestaat. Er is geen enkele levensvorm waaruit hij kon zijn geevolueerd!
A big Crappy dat is tquote:
Dat liedje is zo baasquote:
Hehe ninja editquote:Op woensdag 11 november 2009 14:34 schreef defabiman het volgende:
[..]
A big Crappy dat is t![]()
[ afbeelding ]
Als god bestond, had hij Soula Boy geen recht op bestaan gegevenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef fs180 het volgende:
Je moet het beestje ook maar een naam geven, en aangezien alles wat nu in de wereld is in de naam van god is gedaan lijkt me duidelijk dat god het meeste op zijn kerfstok heeft staan. Satan heeft alleen paar maagdelijke gothics en geiten tot zich genomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef defabiman het volgende:
[..]
Correctie, hij is het bewijs dat satanbestaat, geen god zou dit zijn "schapen" aan doen
Christen bestaan ook, dus erger kan altijd.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Als god bestond, had hij Soula Boy geen recht op bestaan gegeven
Nog meer kwaliteitsmuziek:quote:Op woensdag 11 november 2009 15:05 schreef RickJames het volgende:
Eh eh.. Buffalo-Soldier dropt die harde pokoes noh
OLDSKOOL?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nog meer kwaliteitsmuziek:
Oldskool, maar wel
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
OLDSKOOL?
hoe durf je lil wayne oldskool muziek te noemen kneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
Travis Barkerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Cryothic het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Allure_ het volgende:
OMG Fyah ik wou je net roepen voor dit topic.
Had ik gezien ja, de xbox master.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef fyah het volgende:
Laatst ging hij op de livestream een fruity loops beat maken en tegelijk xbox spelen en toen kwam er pizza
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef fyah het volgende:
Soulja Boy zijn remote chain mag hier niet ontbreken
YEAH!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef fyah het volgende:
Dit enthousiasme voor het leven zag ik tot nog to enkel bij lil Jon
[ afbeelding ]
Ik noem lil wayne niet oldskool alleen dat liedje nerdquote:Op woensdag 11 november 2009 18:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
OLDSKOOL?
hoe durf je lil wayne oldskool te noemen kneus.
Ja zeg dat wou ik net gaan postenquote:
Sterfquote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Will.Krikke het volgende:
Soulja boy..
Waarom mag niemand hem? Kerel maakt geniale muziek, is nog jong (19 jaar!!) en heeft al een fucking grote hit gehad.. namelijk Crank That.. echt supernummer.. en kerel dansen als een baas.. doen jullie dat maar eens na!
Hier op t forum zie ik iedereen hem belachelijk maken maar jullie zijn gewoon allemaal fucking jaloers op die kerel.. hij heeft money, chicks alles..
waarom haten jullie hem zo?
Klacht: Soulja boy haters
dat liedje is niet oldschool.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik noem lil wayne niet oldskool alleen dat liedje nerd
Alles langer dan 2/3 jaar geleden is oldskoolquote:Op woensdag 11 november 2009 21:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat liedje is niet oldschool.
hiphop uit de beginjaren t/m '82 zijn old school.
daarna kwam de golden age t/m '95/'96, en nu heb je lil wayne.
nee, sorry.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alles langer dan 2/3 jaar geleden is oldskool
ripquote:
Big Lquote:
quote:
flava flavquote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
op 0.40 rent hij voor politiequote:
Kijk, dat is pas talent...quote:
Ik kan dansen als hemquote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Will.Krikke het volgende:
Soulja boy..
Waarom mag niemand hem? Kerel maakt geniale muziek, is nog jong (19 jaar!!) en heeft al een fucking grote hit gehad.. namelijk Crank That.. echt supernummer.. en kerel dansen als een baas.. doen jullie dat maar eens na!
Hier op t forum zie ik iedereen hem belachelijk maken maar jullie zijn gewoon allemaal fucking jaloers op die kerel.. hij heeft money, chicks alles..
waarom haten jullie hem zo?
Klacht: Soulja boy haters
Lauwe shit.. Kan je dat filmen en hier posten? zou jouwn skills wel willen zien.. Misschien dat andere er dan ook van kunnen leren!quote:
Die is ook wel baasquote:
Holy shit, hij heeft een White Power Ranger costume. Die heb ik vroeger altijd al willen hebben.quote:
Ofc, elke mongol kan die simpele danspasjes van crank dat nadoenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
Lauwe shit.. Kan je dat filmen en hier posten? zou jouwn skills wel willen zien.. Misschien dat andere er dan ook van kunnen leren!
Waar heb je dat geleerd dan? Van Mr Soulja himself?
Een Whitepower-ranger?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Holy shit, hij heeft een White Power Ranger costume.
leeeerroooy JENKINNNNSquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie?
PAAR KLAPPE KAN IE SCOREquote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef Will.Krikke het volgende:
Even ontopic blijven jongens!
Verwachten jullie dat hij binnekort weer een grote hit gaat scoren?
Wat staat er eigenlijk op jouw avatar?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef Will.Krikke het volgende:
Even ontopic blijven jongens!
Verwachten jullie dat hij binnekort weer een grote hit gaat scoren?
Ik zie mijn eigen avater nietquote:Op donderdag 12 november 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk op jouw avatar?
Ik persoonlijk denk een kerstman.
Vette shitquote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
Ik zie mijn eigen avater niet![]()
maar het is een pimp kerstman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |