Jawel, maar geen ghettomuziek.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
luisteren jullie dan geen muziek? ik dacht dat iedereen hem wel kende.. hij heeft nominaties gehad en awards.. mja
Souljaboy muziek noemenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
luisteren jullie dan geen muziek? ik dacht dat iedereen hem wel kende.. hij heeft nominaties gehad en awards.. mja
Euhmmmm muziek????? RLY ?:?:quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef Will.Krikke het volgende:
mensen die vragen 'wie?'
Heeft hij een gouden ketting van touw?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef RickJames het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook echt uit als iemand die je serieus neemt
Lil bow wow?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
Hij doet me denken aan die gast die vroegah altijd met een gigantische klok om zn nek hing.
Hij riep altijd: yeeeeeeaaaah, booyy! Wie was dat ook alweer?
Haha inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef harmenst het volgende:
[..]
Heeft hij een gouden ketting van touw?
Flavor Flav dude, nooit vergeten die naamquote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
Hij doet me denken aan die gast die vroegah altijd met een gigantische klok om zn nek hing.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef mr_vavavoom het volgende:
maarja jullie zeggen dus dat hij geen muziek maakt? kijk die lijst manquote:Awards en nominaties
BET Awards
2007: Best New Artist (Nominatie)
2008: Viewer's Choice Award: "Crank That (Soulja Boy)" (Nominatie)
2009: Viewer's Choice Award: "Kiss Me Thru the Phone" (Nominatie)
BET Hip-Hop Awards
2007: Best Hip-Hop Dance (Award)
Grammy Awards
2008: Best Rap Song: "Crank That (Soulja Boy)" (Nominatie)
Ozone Awards
2007: Patiently Waiting: Mississippi (Award)
2008: Best Breakthrough Artist (Nominatie)
2008: TJ's DJ's Tastemaker Award (Nominatie)
Nickelodeon Kids' Choice Awards
2007: Favorite Male Singer (Nominatie)
Teen Choice Awards
2009: Choice Music: Rap Artist (Nominatie)
2009: Choice Music: R&B Track for "Kiss Me Thru the Phone" (Nominatie)
2009: Choice Music: Hook Up for "Kiss Me Thru the Phone"
2009: Choice Music: Artist (Nominatie)
Hee Gupjequote:
Jaman.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Heufd het volgende:
Die vent maakt toch liedjes met standaard Fruity Loops?
Het dieptepunt van de evolutie is bereikt...quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaman.
Naja, altijd nog beter dan op een standaard gitaar wat zitten tokkelen zoals dat homobandje wat zich beatles noemde.
Wtf man.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:38 schreef RedFever007 het volgende:
even gegoogled:
[ afbeelding ]
Wha up broddahhhhhh
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef harmenst het volgende:
[..]
![]()
Gitaar spelen is toch wel iets meer muziek maken dan met je muis samples slepen en klikken.
Is dat echt een vrouw ernaast? Check het een kaak hebben manquote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef RickJames het volgende:
Hij had toch ook een keer ''youtube beef'' gehad met die ouwe Ice T. Je weet wel die ene met die ...vrouw.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |