SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel beter dan Clannad! Heb ze vele malen horen spelen in County Donegal in Ierland. Klasse!
Ben bang dat ie deze ook niet kent, maar we zullen zien....quote:Op woensdag 11 november 2009 23:49 schreef lubje25 het volgende:
Ik ook niet. Zou Scot het weten?
![]()
Meestal wel.![]()
Scoooooooooooooooooooot
Alle mainstream Ierse bands mag je wel vergeten. dubliners, proclaimers.U2quote:Op woensdag 11 november 2009 23:51 schreef Yankee het volgende:
the dubliners?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:57 schreef tomtomaat het volgende:
the pogues ook niet. Zijn de Proclaimers trouwens niet Schots?
ik geloof het direct Nico, ben bang dat ie echt te moeilijk is alleenquote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Nico_S. het volgende:
Even tussendoor: ik luister nu naar de CD "Island Angel" van. Absolute klasse!. Maar ga zo toch echt naar bed, dus:
![]()
Niet mijn ding. Ik word er een beetje zenuwachtig van......quote:Op donderdag 12 november 2009 00:13 schreef Nico_S. het volgende:
Goed, échte laatste bericht voor mij vanavond: het is Altan.
Op z'n Iers: oíche mhaith,, slán go fóill,
N.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |