Gelukkig Scot is in tha housequote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
The Proclaimers?
Ya man!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Jamaica?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Jah, ik heb het gestudeerd, voor mij is dat algemene kennisquote:Op donderdag 12 november 2009 01:28 schreef olmjanus het volgende:
lol, noem dat maar algemene kennis
Volgens die logica kan iedereen zeer specifieke vragen stellen over zijn eigen vakgebied en dat algemene kennis noemen. Algemene kennis is nu net dat je er niet perse voor hoeft te studeren om het te wetenquote:Op donderdag 12 november 2009 01:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jah, ik heb het gestudeerd, voor mij is dat algemene kennis
Uit je profiel haal ik dat je in Vlaanderen woont, dus dat bevestigt mijn vermoeden.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Als ik er zo even op google krijg ik vooral Belgische hits. Misschien verklaart dat de onbekendheid bij de meesten.
We kunnen weer verderquote:Op donderdag 12 november 2009 09:49 schreef U het volgende:
Centraal Beheer
Je hoeft een fout antwoord niet weg te editen hoor. Iedereen waagt wel eens een gokje en zit er wel eens naast.quote:
quote:
De uitspraak wordt gedaan door een karakter dat Wanda heet, misschien helpt dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ken zo gauw geen films met een karakter dat Otto heet.
Toch te duidelijke hintquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef tomtomaat het volgende:
A fish called Wanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |