abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 11:45:37 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74599462
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Meen je niet?!
Ik zou zeggen .. hier heb je een zak snoep, alsnog, je bent toch een echt kind?
Vanavond wordt de strategie dat ik de ouders afleid terwijl mijn vrouw de zakken van die kinderen volstopt met snoep
zzz
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:46:10 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74599475
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat er een geweldig potentie in TRU zit... maar dat mensen zich teveel laten afschrikken door de mogelijke reacties van anderen.
Ook omdat de mensen bekende hebben uit andere fora meestal en deels de houding van sommige zeer actieve sceptici users hier.
Ik had laatst in F&F in de SC een hele mooie discussie die eigenlijk in TRU zou moeten kunnen maar het zijn vaak hele persoonlijke, gevoelige ervaringen en TRU nodigt blijkbaar niet uit en dat vind ik oprecht heel erg jammer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 11 november 2009 @ 11:47:42 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599524
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Mag ik dan ook even reageren als semi-believer ( ) dat ik vind dat ook van de believer kant meteen fel van leer kan worden gegaan?
Is het ook, maar als je eenmaal over de zeik bent gebracht.. dan kun je onredelijk zijn soms. Steeds als jij een por krijgt van iemand.. die ineens een vriendelijk woord heeft, geloof je gewoon niet meer, je blijft boos. En dan blijkt even later dat het gegrond is.. en zo verder en zo verder.

Beide kampen zouden eens minder snel willen ruzieen.. want zowel in het ene kamp, als wel in het andere kamp zijn er mensen die lol hebben aan de verhitte discussie.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:48:05 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599537
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Vanavond wordt de strategie dat ik de ouders afleidt terwijl mijn vrouw de zakken van die kinderen volstopt met snoep
Succes!
The truth was in here.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:48:36 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74599554
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Geen enkel probleem mee. Maar wat als ze nou niet veel waarde hebben ?
Waarom denk jij dat je in de positie bent om dat te bepalen?
  woensdag 11 november 2009 @ 11:48:41 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74599559
goocheltrucjes zijn ook altijd leuk om te doen.
Ik heb een dove pan en laat die leeg zien en vertel de kinderen na het zingen dat ze heel mooi gezongen hebben maar er een boef is geweest die al het snoep heeft meegenomen. Ik laat een lege pan zien. Daarna zeg ik maar als we nu allemaal een toverspreuk zeggen, kunnen we misschien toveren.
Hierna verzinnen we een spreuk (meestal sint maarten achtig iets) en zit er allemaal snoep in de pan.

Ik ga hem zo eens opgraven
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74599563
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
..deels de houding van sommige zeer actieve sceptici users hier.
Hier zeg je het precies goed. Als dat zeer aangepakt kan worden, oftewel dat het actieve sceptici worden, die niet elke minuut minimaal een keer willen posten omdat ze zich vervelen, dan is de kans op beledigingen, ridiculiseringen en de rest van het arsenaal heel wat minder.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:49:36 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599598
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik had laatst in F&F in de SC een hele mooie discussie die eigenlijk in TRU zou moeten kunnen maar het zijn vaak hele persoonlijke, gevoelige ervaringen en TRU nodigt blijkbaar niet uit en dat vind ik oprecht heel erg jammer.
Dat vind ik ook!!
Maar ik kan er ook geen hangbord aanhangen.. "kom je gevoelig verhaal posten" zoiets ontstaat.. en dan het liefst dat mensen daar respect voor op kunnen brengen.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:50:29 #59
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74599628
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat je in de positie bent om dat te bepalen?
Ik heb van Summers geleerd dat je altijd op je eigen gevoel moet afgaan.
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:50:40 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hier zeg je het precies goed. Als dat zeer aangepakt kan worden, oftewel dat het actieve sceptici worden, die niet elke minuut minimaal een keer willen posten omdat ze zich vervelen, dan is de kans op beledigingen, ridiculiseringen en de rest van het arsenaal heel wat minder.
Als ze minder voeding zouden krijgen gaan ze ook ergens anders eten zoeken.
The truth was in here.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:50:41 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74599639
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Vanavond wordt de strategie dat ik de ouders afleid terwijl mijn vrouw de zakken van die kinderen volstopt met snoep
Whehehe, nou hier mogen ze lekker snoepen hoor. De rest van het jaar letten we er best op maar die ene dag in het jaar ga ik niet moeilijk doen
  woensdag 11 november 2009 @ 11:53:27 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599747
Kweet niet wie laatst nog "lets dance" of zo op rtl heeft gekeken, met kika kankerfonds als sponser? Die hadden een filmpje van een heel ziek jongetje in een ziekenhuis? .. dat jongetje stond vorig jaar nog aan de deur met sintmaarten.. dat is wel rauw vind ik.
The truth was in here.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:55:49 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74599839
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
Kweet niet wie laatst nog "lets dance" of zo op rtl heeft gekeken, met kika kankerfonds als sponser? Die hadden een filmpje van een heel ziek jongetje in een ziekenhuis? .. dat jongetje stond vorig jaar nog aan de deur met sintmaarten.. dat is wel rauw vind ik.
Ja, dat is ook zo. Bij mijn buurjongetje van 5 is een tumor in zijn arm ontdekt, ze hebben er nu chemo ingespoten en het is nu even afwachten...
  woensdag 11 november 2009 @ 11:57:36 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599925
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Bij mijn buurjongetje van 5 is een tumor in zijn arm ontdekt, ze hebben er nu chemo ingespoten en het is nu even afwachten...
Zo sneu he bij die kleintjes.. dank je toch iedere dag dat je er ongeschonden doorheen kwam!
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:57:59 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74599945
Niet een start om hier nu een gevoelig topic van te maken hoor

Moest even aan mn buurjongen denken.
The truth was in here.
pi_74600001
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je snapt dat je het zelf erger maakt door constant hierop te hameren he?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 11 november 2009 @ 12:04:24 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74600166
Waarom kiezen ze TRU ook uit om te rellen... ga lekker naar R&P of KLB, veel makkelijker als mensen toch al op de grond liggen
The truth was in here.
pi_74600252
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef Bastard het volgende:
Waarom kiezen ze TRU ook uit om te rellen... ga lekker naar R&P of KLB, veel makkelijker als mensen toch al op de grond liggen
Dat vraag ik me ook af. Echter weet ik daar stiekem het antwoord wel op denk ik. De echte weirdo's zitten in dit forum, daar liggen ze de hele dag om in een deuk, tegen mensen die je weirdo vind, mag je dan ook zeggen wat je wil. Zie het als de sneue versie van het KLB volk. Mensen die niet in de pot kunnen plassen stijl.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74600264
Mensen kiezen dan ook niet om te rellen denk ik:) Mensen stellen vragen uit interesse over onderwerpen die ons allemaal elke dag boeien maar hier is een vraag hetzelfde als geen respect tonen (prolly omdat het persoonlijke onderwerpen zijn) en dan krijg je dat nou eenmaal..

dat is denk ik het grote verschil Mensen hebben een korter lontje, zijn sneller aangevallen en kunnen minder hebben omdat de onderwerpen ook een levensovertuiging zijn
pi_74600297
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
Vreselijk he, dat soort dingen. Vind ik ook heel moeilijk te verkroppen. Zag vandaag nog een klein meisje met zuurstof omdat ze de kracht niet meer heeft om de hele tijd zelfstandig te ademen. Dan breekt je hart.
pi_74600304
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef Flammie het volgende:
Mensen kiezen dan ook niet om te rellen denk ik:) Mensen stellen vragen uit interesse over onderwerpen die ons allemaal elke dag boeien maar hier is een vraag hetzelfde als geen respect tonen (prolly omdat het persoonlijke onderwerpen zijn) en dan krijg je dat nou eenmaal..

dat is denk ik het grote verschil Mensen hebben een korter lontje, zijn sneller aangevallen en kunnen minder hebben omdat de onderwerpen ook een levensovertuiging zijn
De mensen die zich aangevallen voelen, blijven buiten schot.

Om deze reden worden drugshandelaren dan ook aangepakt, en niet de gebruikers. Zij zijn de slachtoffers van deze dealers.
pi_74600313
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Echter weet ik daar stiekem het antwoord wel op denk ik. De echte weirdo's zitten in dit forum, daar liggen ze de hele dag om in een deuk, tegen mensen die je weirdo vind, mag je dan ook zeggen wat je wil. Zie het als de sneue versie van het KLB volk. Mensen die niet in de pot kunnen plassen stijl.
Je gaat ook maar door en door... zoals John Lennon zei > Let It Be, Bastard en Jogy doen hun werk goed Niet voor elke scheet hoeft moderatie te volgen imo
Mr. Prolapse 2009
pi_74600325
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De mensen die zich aangevallen voelen, blijven buiten schot.

Om deze reden worden drugshandelaren dan ook aangepakt, en niet de gebruikers. Zij zijn de slachtoffers van deze dealers.
Dat is iets heel anders. ik bedoel dus te zeggen dat deze slachtoffers normaal geen slachtoffers hoeven te zijn maar zich zelf snel als slachtoffer zien en daarom zo reageren

De welbekende wisselwerking

Iedereen reageert om te beginnen normaal.

Mensen hebben een overtuiging - normaal
mensen stellen een vraag - normaal

mensen reageren gepikeerd op de vraag - afwijkend
de andere helft gaat terug vechten - afwijkend

en vanaf daar gaat het de mist in
pi_74600372
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Niet allemaal hoor
pi_74600438
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vreselijk he, dat soort dingen. Vind ik ook heel moeilijk te verkroppen. Zag vandaag nog een klein meisje met zuurstof omdat ze de kracht niet meer heeft om de hele tijd zelfstandig te ademen. Dan breekt je hart.
Zieke kinderen

Voor mij HET bewijs dat er geen God is
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')