Weer een schutting gekocht?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag belangrijke dag hier
Hij heeft z'n bouwvergunning binnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Weer een schutting gekocht?
Functioneringsgesprek?quote:
Dus ze hebben hem nog niet verteld dat het een man is geworden? (Of juist wel?)quote:Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef ManAtWork het volgende:
Hij krijgt een PA!
Kan haast niet anders met eenaan het einde.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef ManAtWork het volgende:
Geen idee of het een man is geworden. Maar als ik mocht kiezen, ging ik voor een leuke dame.
Snap ik, anders kan je geen baasje spelenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef ManAtWork het volgende:
Uiteraard. Ik heb er ook niet voor niks bij staan dat ik voor een leuke dame zou gaan. Maar dan niet zo'n eigenwijze als jij.
Uch, uch,... Jij kent mij duidelijk nog niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Snap ik, anders kan je geen baasje spelen
Ik denk niet dat er nog gereageerd gaat worden. Stuisvogelpolitiek denk ik: als we niet reageren zakt het onderwerp wel weg. Wat m.i. niet erg netjes zou zijn, gezien het feit dat ze zelf om een reactie vragen.quote:
Geen van allenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek?
Salarisbeoordelingsgesprek?
Nieuwe bureaustoel?
Nieuwe koffieautomaat?
Of wil je het niet vertellen?
Jij mij blijkbaar wel?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uch, uch,... Jij kent mij duidelijk nog niet.
We hebben in ieder geval nog geen reputatieschade opgelopen:quote:[..]
Ik denk niet dat er nog gereageerd gaat worden. Stuisvogelpolitiek denk ik: als we niet reageren zakt het onderwerp wel weg. Wat m.i. niet erg netjes zou zijn, gezien het feit dat ze zelf om een reactie vragen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar dit topic word naar WGR geschopt, terwijl het gewoon in GC stond.
Het hoeft niet TE serieus te worden hoor.
Pffff, anticlimax.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen van allen![]()
Belangrijke audit voor een certificering
Ik heb het genoegen nog niet mogen hebben.quote:
Zijn we te serieus?quote:[..]
We hebben in ieder geval nog geen reputatieschade opgelopen:
[..]
Wat ben jij slechtquote:
Zie je wel: je kent mij echt nog niet.quote:
Dat hoop ik nietquote:
Ik niet, is geheel vrijwillig...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Fogel het volgende:
Krijgen jullie een vergoeding voor in een bestuur te zitten?
Verenigingsbesturen draaien bijna allemaal op vrijwilligerswerk. misschien een keertje een vvv bon / bloemen als bedankje.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Fogel het volgende:
Krijgen jullie een vergoeding voor in een bestuur te zitten?
Dat dusquote:
Ook ik idd.quote:
Da's eigenlijk een sigaar uit eigen doos. Je bent lid van de VVE, dus moet je betalen. En omdat je in het bestuur zit, krijg je weer geld. Als bestuursleden niet betaald worden, blijft er meer geld over voor de VVE of kan de contributie omlaag.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:27 schreef Fogel het volgende:
Ik zat in het bestuur van de VVE hier en kreeg als ik het goed herinner 4000 kroon (ca 450¤) per jaar ervoor. Maargoed, ik deed het niet voor het geld (uurloon is nogal slecht), maar om te helpen om de VVE op poten te zetten waar ik uitdrukking kon geven voor mijn eigen voorkeur ipv alleen maar naar het bestuur luisteren en (tot op zekere hoogte) alles moeten accepteren.
Klopt, maar het is nog geen 10¤ per maand per huis en als je niks betaald is het nog lastiger om mensen te vinden die in het bestuur willen zitten.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef Light het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een sigaar uit eigen doos. Je bent lid van de VVE, dus moet je betalen. En omdat je in het bestuur zit, krijg je weer geld. Als bestuursleden niet betaald worden, blijft er meer geld over voor de VVE of kan de contributie omlaag.
Nope... althans niet onder die noemer. Is ook vrij zinloos in mijn bedrijf, ik ben de enige medewerkerquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Xcalibur het volgende:
Vergaderen jullie ook wel eens op jullie werk, of alleen in je vrije tijd zoals ik?
Ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:56 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb over 5 minuten een functioneringsgesprek, jippie
Geen idee, maar diegene met wie ik hem had functioneerde wel in mijn ogenquote:
quote:
en functioneerde jequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:56 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:56 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen!
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen idee, maar diegene met wie ik hem had functioneerde wel in mijn ogen
Fogel ging bij Sanger op functioneringsgesprek?quote:
Als Sanger stiekum een Noorse vrouw van 50+ is dan wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fogel ging bij Sanger op functioneringsgesprek?
Of als jij stiekem de een vrouw van 35 bent die zich speciaal opgedirkt hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als Sanger stiekum een Noorse vrouw van 50+ is dan wel.
Nope...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Of als jij stiekem de een vrouw van 35 bent die zich speciaal opgedirkt had
Lol, hielp het?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Of als jij stiekem de een vrouw van 35 bent die zich speciaal opgedirkt had
Platenbeurs in de Jaarbeurs. Daar ben ik zaterdag te vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:44 schreef Xcalibur het volgende:
Mogguh![]()
Gaat iemand hier nog wat boeiends doen dit weekend?
Ik heb het hele weekend nog niks gepland, dus suggesties zijn welkom
Ik heb misschien nog een belastingwetten 2007 liggen. Ga straks even kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vraagje: ik heb oude belastingwetten nodig. Zelf heb ik 2006 nog wel liggen, maar 2007 wil ik ook raadplegen. Is dit online beschikbaar? Heb het ook op korte termijn nodig, vandaar online, anders zocht ik wel ergens een tweedehands bundel.Iemand tips?
Ik heb liggen:quote:Op donderdag 19 november 2009 19:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog een belastingwetten 2007 liggen. Ga straks even kijken
Ik ga morgen even kijken wat ik precies nodig heb en wat ik kan vinden (volgens mij minder dan ik aanvankelijk dacht, na het lezen van de stukken). Een aantal artikelen uit de Wet LB in ieder geval. En ik moet de Wet Kinderopvang nog vinden in mijn bundel (er wordt naar verwezen in het register, maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden, ook nog niet grondig gezocht overigens).quote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb liggen:
Belastingwetten 2007 - 38ste druk - ISBN 978-90-13-03940-5
Belastingwetten 2007 - 38ste druk - bijbehorende CR-ROM
Belastingrecht - rechttoe rechtaan - Theorieboek ISBN 978-90-78201-15-1
Belastingrecht - rechttoe rechtaan - Werkboek ISBN 978-90-78201-16-8
Belastingrecht - rechttoe rechtaan - Uitwerkingenboek ISBN 978-90-78201-17-5
Belastingrecht Examenbundel - ISBN 978-90-0100040-0
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken wat ik precies nodig heb en wat ik kan vinden (volgens mij minder dan ik aanvankelijk dacht, na het lezen van de stukken). Een aantal artikelen uit de Wet LB in ieder geval. En ik moet de Wet Kinderopvang nog vinden in mijn bundel (er wordt naar verwezen in het register, maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden, ook nog niet grondig gezocht overigens).
Aangezien ik alles maar een keer nodig zal hebben, is het toch een stuk makkelijker als het ergens online te vinden is (eigenlijk zou dat gewoon nog op wetten.overheid.nl moeten staan, me dunkt).
Staan er niet gewoon wat PDFjes op die cdrom?
En nu indd goedemiddagquote:
Je kunt vaak ook de rechtbank zelf bellen. Die publiceren ook regelmatig uitsprakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil dat Rechtspraak.nl geüpdatet wordt, ik zit te wachten op een uitspraak, maar er staat nog niks op. Is er een bepaalde termijn die men aanhoudt wanneer uitspraken er uiterlijk op moeten staan? Of is dat puur wanneer men zin en tijd heeft om de boel te updaten? En hoe zit het met schriftelijk bericht? Kun je dat op korte termijn verwachten?
Nu dan eerst maar eens mijn wensenlijstje voor de platenbeurs uitbreiden, eens bedenken wat ik allemaal wil hebben, dan kan ik morgen een beetje gericht op zoek.
Gefeliciteerd, MaW, je hebt gelijk gekregen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef ManAtWork het volgende:
Ik denk niet dat er nog gereageerd gaat worden. Stuisvogelpolitiek denk ik: als we niet reageren zakt het onderwerp wel weg. Wat m.i. niet erg netjes zou zijn, gezien het feit dat ze zelf om een reactie vragen.
Zie http://forum.fok.nl/user/history/278938 en http://forum.fok.nl/user/history/279364quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Xcalibur het volgende:
Hebben die lui hier nog gepost, of was dat ook eenmalig?
Vertel eens.. waar is mij om een reactie gevraagd?quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, MaW, je hebt gelijk gekregen.Zowel ElisaB als de mods hebben niet het fatsoen gevonden om te reageren. C'est la Vie
Nergens, maar je reageert wel vaker, ook als er niet om gevraagd wordt, toch?quote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vertel eens.. waar is mij om een reactie gevraagd?
Woendag vervolg en eventueel gesprek met recruiter als de functie mij wat lijkt en ik een uur reistijd geen probleem ga vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
wacht nog ongeduldig op uitslag van sollicitatiegesprek of ik door mag naar de volgende ronde, zou gisteren al contact hebben, maar tot op heden alleen de voicemail van de persoon te pakken kunnen krijgen en ingesproken.
Helaas,... één met een nare bijsmaak.quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, MaW, je hebt gelijk gekregen.Zowel ElisaB als de mods hebben niet het fatsoen gevonden om te reageren. C'est la Vie
Spannend!quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woendag vervolg en eventueel gesprek met recruiter als de functie mij wat lijkt en ik een uur reistijd geen probleem ga vinden.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 08:00 schreef Five_Horizons het volgende:
(als je verder wat te klagen hebt, dan is feedback toch echt meer de plek hiervoor)
Klopt helemaal, FH, klopt helemaalquote:Op maandag 23 november 2009 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, het 'high-and-mighty'-gedrag siert een aantal echt niet, helaas.
En verder via PM....quote:
Rose is een van de weinige dingen die ik vrijwel nooit in huis heb (eigenlijk alleen als ik een fles win in de wekelijkse wijnloterij op het werk), maar ik wil best wat ranja in het bier doen of rode wijn verdunnen met water hoorquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef JumpingJacky het volgende:
Biertje sla ik even over, maar mocht je een roseetje koud hebben staan....
Geen rum?quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Sjeen het volgende:
Doe mij maar gewoon een warme chocomel met slagroom en een megaverpakking speculaasjes en chocoladepepernoten, dan heb je voorlopig geen last meer van me...
Voor chocopepernoten, bel 0900-PEPERNOOT.quote:
Wat is je adres? Dan sturen we wat toequote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Fogel het volgende:
Pepernoten zonder chocolade zijn niet grappig. En nog minder grappig is het feit dat ze hier niet te koop zijn.
Heeft al een keer iemand geprobeerd maar dat is niks geworden.quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef Light het volgende:
Misschien kun je een bedrijfje opzetten voor het importeren van pepernoten
quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heeft al een keer iemand geprobeerd maar dat is niks geworden.
Ik ben in december over het algemeen wel in Nederland, dan haal ik de schade wel in (en eet ik ook meteen zoveel van dat spul dat ik er een jaar lang niet meer naar om wil kijken)
Vast wel, er zit suiker in (en dat kan je reverse engineeren en er vervolgens alcohol van maken en dus zit er een beperking op suiker) en chocolade op (en daar zit inderdaad ook een importbeperking op, naar ik meen moet je vanaf 1kg flink aan extra accijnzen betalen bij invoer, wat de reden daarvan is weet ik niet).quote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Geldt er nog een importbeperking in Noorwegen voor het importeren van pepernoten
quote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast wel, er zit suiker in (en dat kan je reverse engineeren en er vervolgens alcohol van maken en dus zit er een beperking op suiker) en chocolade op (en daar zit inderdaad ook een importbeperking op, naar ik meen moet je vanaf 1kg flink aan extra accijnzen betalen bij invoer, wat de reden daarvan is weet ik niet).
En jullie maar klagen over de GPS kastjes die jullie binnenkort in de auto krijgenquote:
Da's toch anders. En daarbij, klagen hoort bij Nederlanders. Je kunt altijd klagen over het weer. Het is te nat, te droog, te warm, of te koud. Of er is te veel wind, of juist niet genoeg.quote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jullie maar klagen over de GPS kastjes die jullie binnenkort in de auto krijgen
Ik weet niet wat ik erger zou vindenquote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jullie maar klagen over de GPS kastjes die jullie binnenkort in de auto krijgen
Pepernoten koop je ook hier maar een paar maanden per jaar, zo'n GPS kastje heb je altijd in je auto zitten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger zou vinden
Je zit alleen niet altijd (zelf) in je autoquote:Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef Light het volgende:
[..]
Pepernoten koop je ook hier maar een paar maanden per jaar, zo'n GPS kastje heb je altijd in je auto zitten.
Ik heb inmiddels begrepen waarom er niks op staat. De rechter heeft wederom geen uitspraak gedaan, maar wil beide partijen graag nog horen. Ik was toch echt in de veronderstelling dat alles inmiddels wel eens duidelijk zou zijn, maar nee. En zo duurt het maar voort.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt vaak ook de rechtbank zelf bellen. Die publiceren ook regelmatig uitspraken
Wat ik begreep is die termijn wat variabel tussen 8 en 14 dagen.
Heb je whisky thuis?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:45 schreef Light het volgende:
Handig, thuis willen werken en er dan achter komen dat je de verkeerde dingen hebt meegenomen.
Goed puntquote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef r_one het volgende:
Ik kom even hier m'n postcount opkrikken![]()
Weer eens wat anders dan alleen maar lurkenquote:
Jij hebt niks beters te doen, dus?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan alleen maar lurken![]()
9513 *ping* 9514
Ehm...met welk doel?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef r_one het volgende:
Ik kom even hier m'n postcount opkrikken![]()
Kennelijk niet neequote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef ManAtWork het volgende:
Jij hebt niks beters te doen, dus?![]()
*ping*
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
Ehm...met welk doel?
Een grote e-penis krijgen?quote:
In je profiel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef Fogel het volgende:
Waar kan je postcount eigenlijk zien?
Hij wil in het Guiness Book terecht komen?quote:
Nog 11quote:Gebruikersnaam: Fogel
Aantal posts: 9.989 (gemiddeld 5 per dag)
Vind eigenlijk ook wel dat lapzwanzen niet in een dergelijk topic thuis horen.quote:
Tijd om weer wat bloed bij het alcohol te voegen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef Fogel het volgende:
Zo, tijd voor lunch en een trip naar de bloedbank.
Aantal posts: 9.990quote:
Nee, nee, ze gaan bloed uit mijn alcohol halen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tijd om weer wat bloed bij het alcohol te voegen?
Nog even doorposten dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aantal posts: 9.990
Bijna een rond getal
Vandaar dat ik maar gezellig hier kom baggerenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef ManAtWork het volgende:
Vind eigenlijk ook wel dat lapzwanzen niet in een dergelijk topic thuis horen.
*pingt er weer een bij*
Ahh, even verversen. Alle verontreinigen eruit.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, nee, ze gaan bloed uit mijn alcohol halen natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef ManAtWork het volgende:
Nog even doorposten dus.
r_one heeft een leuk topic waar je terecht kunt om het aantal met minimale inspanning op te krikken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef JumpingJacky het volgende:
Mjah, idd, dat DYnafix probleem, TS wil gewoon niet lezen en alleen maar van zich af klagen. De oplossing is aangereikt, maar hij mopprt liever verder.
Dan zit je hier ook verkeerd. Hier mag niet gebaggerd worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Vandaar dat ik maar gezellig hier kom baggeren
*ping* 2
Typisch NL-er.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef JumpingJacky het volgende:
Mjah, idd, dat DYnafix probleem, TS wil gewoon niet lezen en alleen maar van zich af klagen. De oplossing is aangereikt, maar hij mopprt liever verder.
quote:
* ping * ping *quote:
Wat een toevoeging ook weer,...quote:
Niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:14 schreef ManAtWork het volgende:
Dan zit je hier ook verkeerd. Hier mag niet gebaggerd worden.
*jaja, snel even in het kwadraat pingen,... zo kan ik het ook*
Nee, biologisch afval, wordt netjes in een een gele container gemikt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahh, even verversen. Alle verontreinigen eruit.
Valt dat onder chemisch afval?
Tuurlijk niet. Het is geen baggertopic.quote:
Wie had het over biologisch afval.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, biologisch afval, wordt netjes in een een gele container gemikt.
*zoefzoef*quote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef JumpingJacky het volgende:
r1, wegwezen jij ---> Dynafix + Geldklopperij, wat nu?
Haha, het gaat inderdaad veel te snel voor een SC.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef JumpingJacky het volgende:
r1, wegwezen jij ---> Dynafix + Geldklopperij, wat nu?
Ik denk dat een mod de TT heeft aangepast. Ik meen toch echt dat er stond 'met baggerende bestuursleden'quote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is geen baggertopic.
Staat toch niet in de TT. Wel even lezen waar je in post, hoor.
Hmmm, you got a point.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef Fogel het volgende:
Dus alleen wat in de TT staat mag besproken worden?
Misschien kan een mod het aanpassen naar "Met baggerende bestuursleden"...
Ik. bloed is biologisch, alchol chemisch. Aangezien ze het bloed uit mijn alcohol gaan halen moet het bloed in de gele, en als een restje alchol meekomt, moet dat de rode (kleine) container in (de grote zijn voor papier wat vernietigd moet worden).quote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wie had het over biologisch afval.
Ik ben geen bestuurslidquote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef Fogel het volgende:
Dus alleen wat in de TT staat mag besproken worden?
Misschien kan een mod het aanpassen naar "Met baggerende bestuursleden"...
Dat is toch een versterkend bijvoeglijk naamwoord? Welke bestuurlseden baggeren er nu niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat een mod de TT heeft aangepast. Ik meen toch echt dat er stond 'met baggerende bestuursleden'
Dat kwam omdat jij ze bedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hmmm, you got a point.
Tot nu toe zijn er weinig TT's geweest die de lading van het topic dekken.
Kan je je lid niet besturen?quote:
Dus moeten ze alsnog het alcohol uit je bloed halen. Iets klopt hier niet,...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik. bloed is biologisch, alchol chemisch. Aangezien ze het bloed uit mijn alcohol gaan halen moet het bloed in de gele, en als een restje alchol meekomt, moet dat de rode (kleine) container in (de grote zijn voor papier wat vernietigd moet worden).
Dit gaat de verkeerde kant opquote:
Mijn kloppende e-penis?quote:
Het hart... maar zelfs die klopt nog.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus moeten ze alsnog het alcohol uit je bloed halen. Iets klopt hier niet,...
Ik bedacht helemaal niks. Ik liet me inspirerende users die maar iets schreeuwen en er vervolgens niets over wilden posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij ze bedacht![]()
* JumpingJacky gaat op zoek naar nog meer oud zeer
Ligt eraan welke kant ie op stuurt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op
Ik wil niet weten waar hij zijn lid heen stuurt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant ie op stuurt.
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant ie op stuurt.
Klopt op alcohol?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hart... maar zelfs die klopt nog.
Hoe kun je dan weten of het de verkeerde kant op gaat?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar hij zijn lid heen stuurt.
Zolang het niet de rode zee is,....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!
Dat gaat hem lukken in dat Dynafix topiquequote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Fogel het volgende:
En nu ga ik voedsel zoeken ... tot later en veel plezier met jullie postcounts.
r-one, nog een stuk of 500 en je hebt me ingehaald
Dat doet r_one met gemak. Wacht maar een kwartiertje.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Fogel het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Fogel het volgende:
Zit ie daar nog steeds smileys te posten dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat gaat hem lukken in dat Dynafix topique
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Fogel het volgende:
Die gaan nu hard naar beneden. Of jezelf quoten moet aanvaardbaar zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Dat gaat hem lukken in dat Dynafix topique
Met 300 is ie al dichtquote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef ManAtWork het volgende:
Dat doet r_one met gemak. Wacht maar een kwartiertje.
Dan maken we gewoon weer een nieuwe aan, hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Met 300 is ie al dicht![]()
Als F_H of Sjeen al niet eerder ingrijpen.
*r_one trots op zijn "slechts" 4 notes is
Nah ... neh!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:31 schreef ManAtWork het volgende:
Dan maken we gewoon weer een nieuwe aan, hoor.
En de SC wordt niet snel dicht gegooid.
(Pas maar op dat je notes niet net zo hard omhoog gaan als je posts.)
Dit dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef ManAtWork het volgende:
Jij hebt niks beters te doen, dus?![]()
*ping*
9.999 was veel leukerder...quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:49 schreef Alicey het volgende:
Wordt er ook nog iets zinnigs gemeld?
Want?quote:
Naar de Blödbank? Of nee, je zit niet in Duitslandquote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef Fogel het volgende:
Zo, tijd voor lunch en een trip naar de bloedbank.
Doet poging...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Nou, doe eens een poging om dit postcountfestijn te doorbreken zou ik zeggen
*ping*
En ik wou je net gaan complimenteren met je lieve reactie in dat Dynafix topic......quote:
Het is hier geen WGRZquote:
Rechterbovenhoek waarvan?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef Sjeen het volgende:
*ga met muis naar rechterbovenhoek...
Moet ik dan overal zelf voor zorgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Nou, doe eens een poging om dit postcountfestijn te doorbreken zou ik zeggen
*ping*
Ik ben bang dat op ons niet echt hoeft te rekenen verderquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik dan overal zelf voor zorgen?
quote:
Ik ook.quote:
Met de Z van,.... zagen?quote:
Geef maar een zinnig woord en wij zullen het topic er over vol posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik dan overal zelf voor zorgen?
Dat was een poging?quote:
JJ wil niet bij mij langs komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is-ie bij jou nog niet langs geweest dan?
Huh? Had ik bij je langs moeten komen dan? Goeie kans trouwens dat ik weleens "langs" gekomen ben.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
JJ wil niet bij mij langs komen.
Volgens mij is ze een beetje bang voor me.
Ja, met de bus....quote:
Snelle manier van afvallenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik ben weer een halve kilo lichter
Ah, JJ is het hulpje van Zaagmans?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
JJ wil niet bij mij langs komen.
Volgens mij is ze een beetje bang voor me.
Ik heb het alweer aangevuld met een halve liter cola en een reep chocoladequote:
Ben je gisteren niet aan de beurt gekomen?quote:
Zou best kunnen. Voor zover ik weet klust JJ overal en nergens bij.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, JJ is het hulpje van Zaagmans?
Ik ben gisteren op mijn beurt gekomen...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ben je gisteren niet aan de beurt gekomen?
met/op* een vergaderend bestuurslid, om toch nog een beetje on topic te blijven?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben gisteren op mijn beurt gekomen...
Was het jouw beurt dan om te komen?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er in de SC sprake van on-topic blijven?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
met/op* een vergaderend bestuurslid, om toch nog een beetje on topic te blijven?
De eerste 3 postings gingen redelijk goed, wat op zich inderdaad vrij uniek is.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er in de SC sprake van on-topic blijven?
Hoiquote:
Manlief heet Beurt?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beurt toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef ManAtWork het volgende:
Ja, we wachten allemaal op de naam van Sjeen's manneke.
Hmmm, laten we het voor de zekerheid dan maar afwachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef ManAtWork het volgende:
Is nog niet bevestigd. Alleen een sterk vermoeden.
Ik?quote:
Nee, ik ben stiekem een kloon van Sangerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef ManAtWork het volgende:
Kloon van r_one?
Garfieldquote:
En de rest is bijzaakquote:
quote:
Als mijn vriendin vind dat de beurt erg lekker was en ik weet van niks, vind ik dat niet bepaald bijzaakquote:
Je hoeft het ook niet met me eens te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:30 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Als mijn vriendin vind dat de beurt erg lekker was en ik weet van niks, vind ik dat niet bepaald bijzaak
Dus r_one post voor de aantallen en sanger voor de inhoud. Duidelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, ik ben stiekem een kloon van Sanger
Ik quote maar gewoon. Gaat sneller. Dan hoef ik niet al die lettertjes in te tikken zoals iemand die dat voor mij al heeft gedaan. Dat bespaart weer wat tijd. En tijd is geld. Dus met het quoten heb ik toch maar weer geld verdiend.quote:
Daar zit het verschil.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:30 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Als mijn vriendin vind dat de beurt erg lekker was en ik weet van niks, vind ik dat niet bepaald bijzaak
Hoezo? Wat zij mag, mag jij ook toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:30 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus r_one post voor de aantallen en sanger voor de inhoud. Duidelijk.
Wat hij bedoelt, is dat als hij het weet, het wel weer een bijzaak wordtquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Wat zij mag, mag jij ook toch?
Ah, zolang hij het niet weet is het geen bijzaak. Ook wel logisch overigens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt, is dat als hij het weet, het wel weer een bijzaak wordt
Hij moet zich gewoon met zijn eigen zaken bemoeien. Dan heeft ie er ook geen bijzaak aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt, is dat als hij het weet, het wel weer een bijzaak wordt
En wie gaat er dan op zijn Beurt komen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Xcalibur het volgende:
Zullen we een bestuursvergadering houden over wie z'n zaak het is anders?
Wie bestuurt de zaak dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Xcalibur het volgende:
Zullen we een bestuursvergadering houden over wie z'n zaak het is anders?
Volgens mij is het de beurt aan Beurt om te komen want Sjeen heeft haar beurt al gehad bij Beurt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef sanger het volgende:
[..]
En wie gaat er dan op zijn Beurt komen?
Wakker blijven!quote:
Dank je! Ik drink koffie gewoon zwart, dus da's weer makkelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wakker blijven!
Hier heb je alvast. Melk en suiker naar smaak toevoegen.
Daar heb je personeel voorquote:
Hmmmm, goede stelling. Wie ontkracht hem?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Volgens mij is het de beurt aan Beurt om te komen want Sjeen heeft haar beurt al gehad bij Beurt.
We wachten gewoon op jouw kloon. Die moet zijn aantallen vandaag nog halen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmmmm, goede stelling. Wie ontkracht hem?
Heeft hij een vastgesteld quotum denk je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
We wachten gewoon op jouw kloon. Die moet zijn aantallen vandaag nog halen.
Maar als Sjeen een beurt erbij nodig had, zal die beurt Sjeen ook wel nodig hebben, denk ik. Dus eigenlijk is het wachten op Sjeen zodat de beurt ook komt....quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Volgens mij is het de beurt aan Beurt om te komen want Sjeen heeft haar beurt al gehad bij Beurt.
* meldtquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef ManAtWork het volgende:
We wachten gewoon op jouw kloon. Die moet zijn aantallen vandaag nog halen.
En toen schoot er een te foute opmerking door mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmmmm, goede stelling. Wie ontkracht hem?
Jij hebt echt een gespleten persoonlijkheid.quote:
Kloons krijgen geen beurt. Of ben jij ook een kloon van sanger?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef Xcalibur het volgende:
Ik snap er geen zak meer van
Wanneer zijn die kloons aan de beurt?
Maar het baasje van een kloon kan toch zeker wel een extra beurt krijgen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kloons krijgen geen beurt. Of ben jij ook een kloon van sanger?
Graagquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar het baasje van een kloon kan toch zeker wel een extra beurt krijgen?
Dan weet je wel een sterk pun ttoch? Je bent goed in zelfevaluatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef ManAtWork het volgende:
Moet een formulier invullen en daar wordt naar mijn sterke punten gevraagd,... en ik kan er geen bedenken.![]()
Verbeterpunten daarentegen heb ik legio.
Effe checkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben geen kloon geloof ik.... Sanger?
Sprak ze voor haar Beurt, of kwam ze voor haar Beurt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef ManAtWork het volgende:
Sjeen sprak weer voor haar beurt.
Alsof ze niet even netjes op haar beurt kan wachten,... tot ie thuis is voor het avondeten, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |