quote:
Dat is inderdaad stap 2, drivers zoeken voor de chip en niet de fabrikant. Het draait uiteindelijk om je chipquote:Op woensdag 11 november 2009 08:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Iedereen bedankt voor het zeggen dat een nieuwe router kopen een stom idee was, spaart me toch weer wat euros uit
Tips & Tricks voor Windows 7quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef LaTiNo het volgende:
WEet iemand hoe je de snelheid van het verschijnen van de previews in de taskbar kunt aanpassen?
Bij mij was het gewoon erin drukken en drivers werden automatisch geinstalleerdquote:Op woensdag 11 november 2009 08:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Tip voor mensen met een Linksys wmp54g PCI draadloze adapter
hij was ge-preinstalled door paradigit misschien dat zij het via de cd hebben gedaan. Heb je wel 64 bits win7?quote:Op maandag 11 november 2009 12:57 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Bij mij was het gewoon erin drukken en drivers werden automatisch geinstalleerd
64 bit win 7 ultimate heb ik hier.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij was ge-preinstalled door paradigit misschien dat zij het via de cd hebben gedaan. Heb je wel 64 bits win7?
Tips & Tricks voor Windows 7quote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om menu start weer lekker oldscool te maken net zoals dat in XP en Vista kon?
ah toch raar dan dat ze het bij paradigit verkeerd hebben gedaan nouja boeiend bij mij doet hij het weer.quote:Op maandag 11 november 2009 15:26 schreef Luiheid het volgende:
[..]
64 bit win 7 ultimate heb ik hier.
Zelf geinstalleerd, clean install
dat kan toch niet zomaar veranderd zijnquote:Code 35
Your computer's system firmware does not include enough information to properly configure and use this device. To use this device, contact your computer manufacturer to obtain a firmware or BIOS update. (Code 35)
Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn collega zij dat je eerst moet installeren zonder key in te vullen
dan nog een keer installeren zonder key in te vullen
en dan opstarten en de key invullen in windows zelf dan heb je een cleane install zonder vista ervoor er op te hebben
Dat lijkt me raar aangezien het stukje op surfspot aangeeft dat er een legale Vista of XP geinstalleerd moet staan. Dat kan natuurlijk nooit zonder key invullen, maar het komst er dus op neer dat als ik een schone installatie wil doen ik eerst Vista moet installeren om vervolgens een schone Windows 7 installatie te doen. Dat zou erg vervelend zijn, in dat geval geef ik liever wat meer uit aan een OEM versie.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn collega zij dat je eerst moet installeren zonder key in te vullen
dan nog een keer installeren zonder key in te vullen
en dan opstarten en de key invullen in windows zelf dan heb je een cleane install zonder vista ervoor er op te hebben
Ik heb er nu Vista Ultimate 64 bit OEM op staan, dus de eerste keer zou het geen probleem zijn aangezien je dan tijdens de installatie de schijf kan formatteren en Windows 7 er op zetten. Maar zoals je zegt kan ik later de Windows 7 DVD er in stoppen en een schone installatie doen zonder Vista eerst te installeren?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Haha
Voor een clean install hoef je gewoon maar 1 keer te installeren, maar je moet dan even je harde schijf formatteren. En je kunt je 7 key gewoon invullen, de key van Vista heb je niet nodig
Ja, dat laatste heb ik ook gedaan. SSD geformatteerd. Windows 7 32 bit upgrade van Surfspot in de dvd-speler gedaan en geinstalleerd. Geen enkel probleem. In de licentievoorwaarden staat dat je een Vista licentie moet hebben, maar je hoeft Vista niet geinstalleerd te hebben voordat je 7 installeert. Ook de cd-key wordt niet naar gevraagd, maar als je geen Vista hebt, dan overtreed je dus wel de licentievoorwaarden.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb er nu Vista Ultimate 64 bit OEM op staan, dus de eerste keer zou het geen probleem zijn aangezien je dan tijdens de installatie de schijf kan formatteren en Windows 7 er op zetten. Maar zoals je zegt kan ik later de Windows 7 DVD er in stoppen en een schone installatie doen zonder Vista eerst te installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |