Ik begrijp het best hoor.. half 5 's nachts, maar kunnen jullie niet een beetje denken aan je MedeFok!er die aan de andere kant van de wereld zit? Ik verveel me verdomme!
Ik zou gaan kamperen deze week, in Tin Can Bay, en Town of 1717 enzo, maar m'n vriendinnetje heeft een of ander virus opgelopen waardoor ze hele erge kramp in haar buik heeft. En ik heb het ws. ook, maar niet zo heftig ofzo. Anyway, daardoor zitten we nu wel mooi thuis. En ik heb niets geplannend, omdat we zouden gaan kamperen!
Het is nu half 2 's middags, en rond de 27 graden. Zit op mijn balkom, met dit uitzicht:
![]()
En ik heb niets te doen. Nouja, de auto moet gewassen worden. Maar daar heb ik geen zin in. En ik heb al 4 uur ge-Gameboyed (Covenant of the Plume ofzo, goed spel), en een film gekeken (The Mexican). Vissen heb ik geen zin in, hier zit niets eetbaars. Racefietsen is ook geen optie, te warm en te gevaarlijk alleen en rond dit tijdstip. En er zijn geen mooie routes hier zoals in NL of DLD. Kan naar het strand gaan! Eens checken of mijn vriendinnetje dat wel wil.