Vijanden blijven veel minder vaak of niet meer sammen ivm call of duty 4quote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Twitter kan toch best handig zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef maickeltje het volgende:
Veel vrienden en ik kunnen nu met de ps3 niet online, misschien zijn ze er mee bezig met de party?
ja maar niet eens online kunnen is wel heel ergquote:Op woensdag 11 november 2009 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Twitter kan toch best handig zijn
http://twitter.com/FourZeroTwo
Thanks for the feedback from PS3 players we already have a patch in the wings for release. Trophy update asap. Party invite update by Friday
Die stinger is idd baasquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Ik had hem eerst alleen op mn anti ks class, nu gaat hij gewoon altijd meequote:
Flets beeld kan je zelf aanpassen. 1 argument aan gruzelementen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Die deden het wel gewoon bij mij? alleen party niet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:20 schreef jackson het volgende:
nieuwe patch is uit voor de PS3 zojuist
Update voor het trofeeën verhaal
geduldquote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef mellowpimp het volgende:
yep, helaas kom je er nog niet mee online. dus nog even geduld hebben.
klopt het is echt vet, je zit helemaal in het verhaal...teminste dat heb iikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef qbexy het volgende:
SP is gruwelijk tot nu toe! Ben maar gestopt voor nu, zodat ik het spel niet in 1 ruk uitspeel
Donder uit dit topic als je het niets vindquote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Donder uit dit topic als je het niets vind
Het acht uur overdonderd worden door ontzettend vette actie met prachtige beelden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |