Haha hier hebben we de eerste homo die pandora crap heeft.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef skittelman het volgende:
TS = arme sloeber
quote:
#2quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als het die zijn wat ik denk dat het zijn, dan vind ik het wel leuke kettingkjes voor om de arm bij vrouwen.
Ohja en die dingen kosten 25¤ per stuk ong.
TS is maagd en klaagt over dingen die bij dingen horen die hij nooit gehad heeft.
quote:
Die dingen zijn allemaal lelijk en alleen de goedkope kutdingen kosten 25 euro de rest is 50-250.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als het die zijn wat ik denk dat het zijn, dan vind ik het wel leuke kettingkjes voor om de arm bij vrouwen.
Ohja en die dingen kosten 25¤ per stuk ong.
TS is maagd en klaagt over dingen die bij dingen horen die hij nooit gehad heeft.
HIHI JE ZEI GETROKKEN HIHI!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
HAHAHA NU SNAP IK HET DE TS HEEFT ZIJN ZUSJE GETROKKEN MET SINTERKLAASLOOTJES MAAR VINDT HET CADEAUTJE VEEL TE DUUR!!![]()
En dat vind jij mooi staan bij vrouwen?quote:
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
Ideale cadeau voor de luie man: je geeft je vriendin zo'n kale armband en bij iedere gebeurtenis (verjaardag, valentijn, kerst, etc.) geef je zo een bedel. Nooit meer nadenken wat te kopen
HIHI HET ZUSJE VAN TS IS EIGENLIJK EEN VENT MET EEN PRUIK OP!!!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat vind jij mooi staan bij vrouwen?
Nee, ik vind de meeste armbandjes sowieso al niks. Ik word er juist horendol van, die rinkelende kut dingenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat best leuk ja.
En jij bent meer van het goud?!?
Dan moet je je vriendin ook normale bedeltjes kopen, en niet met beestenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
Nee, ik vind de meeste armbandjes sowieso al niks. Ik word er juist horendol van, die rinkelende kut dingen![]()
Maar dan vind ik altijd nog een ketting met een herhalend patroon een stuk mooier dan zo'n ketting met allemaal losse bedeltjes (van dierengezichten en dat soort bagger)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook met goededoelenbedels, zoals dat lieveheersbeestje van "Stop zinloos geweld"Die zijn wel vrij kansloos om te geven.
Hebben ze die ook tegen diabetes?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Of van die armbandjes tegen kanker.
So sad
Nee maar wel voor users met type-kanker. Wellicht interessant voor jou.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze die ook tegen diabetes?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:
Jij hebt diabetes?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar wel voor users met type-kanker. Wellicht interessant voor jou.
Wat is type-kanker? En waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar wel voor users met type-kanker. Wellicht interessant voor jou.
Mijn theorie:quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is type-kanker? En waar heb je het over?
Ik sport&eet gezond. Daarnaast schranz ik inderdaad ook heel wat weg ja. Maar dat compenseer ik door te roken en sportenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar als php op deze manier doorgaat kan het voor hem niet lang meer duren.
Fout.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn theorie:
Met type-kanker bedoelt hij users die veel moeilijke woorden gebruiken en deze woorden soms ook in de verkeerde context gebruiken of verkeerd spellen. Hiermee doelt hij een beetje op zichzelf en omdat wij hem hier altijd op aanvallen, denkt hij dat wij (jij in dit geval) wel geīnteresseerd bent in een armbandje tegen dit soort type-kanker
Oh, nee oke.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Daarnaast schranz ik inderdaad ook heel wat weg ja. Maar dat compenseer ik door te roken
Sorry Ade. We zijn trouwens allemaal al SC vriendjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
Heren dit is een topic over bedelarmbandjes, als jullie vriendjes willen worden open je een topic ergens anders of ga je met elkaar PM-en.
Vriendjes worden met phpmystylequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
Heren dit is een topic over bedelarmbandjes, als jullie vriendjes willen worden open je een topic ergens anders of ga je met elkaar PM-en.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Ronald McDonald:quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
Er is trouwens een Diabetes bedel
[ afbeelding ]
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/goededoelbedels/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |