SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dát vergeet ik iedere keer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Je gordel omdoen is ook één van de makkelijke dingen.
Ik steel jouw auto nog wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Die gast heeft gewoon de auto gestolen.
Uiteraard, jij hebt ook in een zandbak gewoond en woont nu in Rotterdam. Jij weet niet beterquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik steel jouw auto nog wel eens.
Neem het me niet kwalijk, swa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard, jij hebt ook in een zandbak gewoond en woont nu in Rotterdam. Jij weet niet beter.
Kom maar langs!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik steel jouw auto nog wel eens.
Inderdaad, als ik het doe dan doe ik het goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij. Alsof iemand jouw auto wil.
Het verschil tussen mocro's en Omanite's he.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik het doe dan doe ik het goed.
Ik heb nog nooit een omanite gezien en ik speelde vroeger toch echt pokemon op m'n GB.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen mocro's en Omanite's he.
(HAHA IK ZEI OMANITE OMDAT JE IN OMAN WOONDE MAAR OMANITE IS EEN POKEMON!!)
Racist.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
Ik klikte alleen omdat er Marokkaan stond.
Daar moest je voor kiezen. Tussen Kabuto en Omanite.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een omanite gezien en ik speelde vroeger toch echt pokemon op m'n GB.
Welke baggerpokemon was dit dan? Red/Blue/Green voor het winnen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar moest je voor kiezen. Tussen Kabuto en Omanite.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke baggerpokemon was dit dan? Red/Blue/Green voor het winnen!
Die zat in één van die twee fossielen waartussen je moest kiezen in die grot.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een omanite gezien en ik speelde vroeger toch echt pokemon op m'n GB.
Het ergste is dat deze echt te lezen was op Telegraaf.nlquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!!! LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR BALEKEN BENDE EN WOUTERTJE BOS DIE MANNEN KRIJGEN WACHTGELD EN LATEN DE BURGERS BETALEN!!!!! VOOR HUN DOMME FOUTEN!!!! STEM ALLEMAAL GEERT EN DE VERKIEZINGEN KOMEN SNELLER DAN ZE DACHTEN WEG MET DIT CORRUPTIE KABINET!!!! MIJN ZOON WACHT AL TWEE WEKEN OP ZIJN UITKERING EN BALKENEDNE EN WOUTERTJE BOS GEVEN MILJARDEN AAN DE BANKEN HET IS EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111MENSEN OPEN JE OGEN!!!! WE WoRDEN INGEDOMMELD MAAR IK ZAL DAAR NIET IN MEEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
Echt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het ergste is dat deze echt te lezen was op Telegraaf.nl
Remlicht controle vond ik nog makkelijker en leuker. Dan staat zo'n instructeur lekker in de mot-regen. En dan niet op de rem trappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Je gordel omdoen is ook één van de makkelijke dingen.
Oh wat ergquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!!! LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR BALEKEN BENDE EN WOUTERTJE BOS DIE MANNEN KRIJGEN WACHTGELD EN LATEN DE BURGERS BETALEN!!!!! VOOR HUN DOMME FOUTEN!!!! STEM ALLEMAAL GEERT EN DE VERKIEZINGEN KOMEN SNELLER DAN ZE DACHTEN WEG MET DIT CORRUPTIE KABINET!!!! MIJN ZOON WACHT AL TWEE WEKEN OP ZIJN UITKERING EN BALKENEDNE EN WOUTERTJE BOS GEVEN MILJARDEN AAN DE BANKEN HET IS EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111MENSEN OPEN JE OGEN!!!! WE WoRDEN INGEDOMMELD MAAR IK ZAL DAAR NIET IN MEEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Remlicht controle vond ik nog makkelijker en leuker. Dan staat zo'n instructeur lekker in de mot-regen. En dan niet op de rem trappen.
Ja, ik druk echt hoor. Ja, de middelste ja
Hihi..
Serieus? Ik dacht dat een FOK!ker dit had bedachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het ergste is dat deze echt te lezen was op Telegraaf.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |