quote:
Cool, win je nu 1000 euro?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb sneeuwwitje!
Klopt het dat jouw zus heel klein is? Want op een van die foto's lijkt ze echt 1.50 ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef gers het volgende:
GODMILJAAR MORGEN KOMEN HIER WIJVEN ETEN
180 ofzo is toch niet kleinquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt het dat jouw zus heel klein is? Want op een van die foto's lijkt ze echt 1.50 ofzo.
Reusachtig.quote:
Mexicoquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Knallende hoofdpijn out of fucking nowhere.
Op haar hyves profiel foto lijkt ze echt gigantisch klein, maar dan zullen die tegels en haar kleren wel heel erg groot zijnquote:
Dan heb je een koutje gevat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Knallende hoofdpijn out of fucking nowhere.
Neen, ik voel me voor de rest nog koning.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je een koutje gevat.
Keizer, admiraal.... enzovoort...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, ik voel me voor de rest nog koning.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keizer, admiraal.... enzovoort...
Euhm, nee? Dan zouden er veel meer prinsen moeten staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Moet jij Sneeuwwitje voorstellen, Bt?
Wellus, de stiefmoeder die zegt tegen de jager dat hij Sneeuwwitje moet dood maken, maar hij kan het nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de jager![]()
! En een wasbeer ofzo.
Ik kan me geeneens een jager herinneren bij sneeuwwitje.
HAHAHAquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de jager![]()
! En een wasbeer ofzo.
Ik kan me geeneens een jager herinneren bij sneeuwwitje.
Oh, die gast. Wist niet dat dat een jager was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellus, de stiefmoeder die zegt tegen de jager dat hij Sneeuwwitje moet dood maken, maar hij kan het niet
toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, nee? Dan zouden er veel meer prinsen moeten staan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHALakitu wij zijn voorbestemd
!
Ik was een tijdje terug bij de AH aan het betalen, vraagt het kassasletje of ik een sneeuwwitje figuurtje wildus ik zeg, hell yeah! Dus ik helemaal blij met dat ding, had 'm in m'n boodschappentas gegooid, haal thuis dat papiertje eraf.. En ik dacht echt, wtf moet dit voorstellen dan
dus ik het opzoeken op het bijbehorende papiertje 'de jager' wát, welke jager!? Ik was zo teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef Lakitu het volgende:
Mooiste studentes in Groningen
[ afbeelding ]
Ik ga zoooo meedoen!quote:Op de website is inmiddels de verkiezing Studente van het jaar geopend, waarvoor zich al 125 kandidates hebben aangemeld.
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningenquote:
Ja maar stel dat mensen erachter komen dat ik meedoequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningen![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Je kunt haar makkelijk beaten.
Nee joh, echt mooie/leuke vrouwen doen niet mee. Die hoeven niet aan zoiets triest mee te doen om zichzelf mooi te voelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningen![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Je kunt haar makkelijk beaten.
Zet eens Ned. 3 aanquote:
Ik zie er heul veel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zet eens Ned. 3 aan. En dan moet je even naar 1 van de 2 pubers kijken
.
Of draaf ik nou door?
*kuch* WD *kuch*quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, echt mooie/leuke vrouwen doen niet mee. Die hoeven niet aan zoiets triest mee te doen om zichzelf mooi te voelen.
De lekkerste studente van groningen zijn is niet zo heel gênant, toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar stel dat mensen erachter komen dat ik meedoedat is gênant.
blanke breakdancertjesquote:
Wij hebben een keer iemand opgegeven voor puberruil, maar die fag weigerde mee te werken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zet eens Ned. 3 aan. En dan moet je even naar 1 van de 2 pubers kijken
.
Of draaf ik nou door?
Wel als je het niet wordtquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De lekkerste studente van groningen zijn is niet zo heel gênant, toch?
Dacht al dat je die bedoeldequote:
Ik vind 'm lelijk.quote:
Hij lijkt een beetje zwakzinnig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
Die piercing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat niet gebeuren, aangezien heel Fok z'n stem dan uitbrengt. Moet je mee kunnen winnen.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
Die piercing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is waarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, aangezien heel Fok z'n stem dan uitbrengt. Moet je mee kunnen winnen.
Om 18:08 alquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt he.![]()
![]()
Ik reageer weer op je posts, trouwens. Je straf is afgelopen
Ik had 'm toch maar verlengd, vond de straf niet zwaar genoeg.quote:
Waar gaat het dan om?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat er niet om dat hij knap is.
Hij is waarschijnlijk wel socialer dan menig Fok!ker hier.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat er niet om dat hij knap is.
Hij is waarschijnlijk wel socialer dan menig Fok!ker hier.
Hij is lekker zichzelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje zwakzinnig.
quote:
Doh.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef Lakitu het volgende:
Mooiste studentes in Groningen
[ afbeelding ]
Op wie dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hij lijkt op iemand.
Iedereen gaat 'm meteen keihard bashen, arm kind.
Je kent de jongen die ik bedoel ook niet, dus never mindquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op wie dan?![]()
Wel btw op iemand die ik ken, maar de kans is klein dat je die gast bedoelt.
Oh, ok. Dacht dat je iemand van Fok bedoelde.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kent de jongen die ik bedoel ook niet, dus never mind.
quote:
Ik ken ook mensen buiten Fok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je iemand van Fok bedoelde.![]()
Ja, maar je vermeldt het hier.quote:
Ik vermeld het tegen BT.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je vermeldt het hier.
Oh, en zij kent hem wel?quote:
Jajong of zo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toevallig wel, ja.
Okay, ander onderwerp.
Dat was een neger.quote:
Heeft ook zo'n piercing.quote:
Was is 't onderwerp daar vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ook zo'n piercing.![]()
Oeh, Jong lijkt me wel leuk!
Een joekel? Was te een joekel, was t een grote?quote:
Een gast die een priester wil worden volgens mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was is 't onderwerp daar vandaag?
Ja zo'n zwarte. Het is niet meer normaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een joekel? Was te een joekel, was t een grote?
Ik ga 100% voor m'n geloof.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was is 't onderwerp daar vandaag?
Ik heb de poltie gebeld, het was een hele grote zwart joekelquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja zo'n zwarte. Het is niet meer normaal
die van verderop die heeft eentje die langskomt elke week
zo'n dikke die heel veel eet. Ik word er eng van.
En je was hoe oud?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil even geweldig nieuws melden: ik krijg steeds meer stoppeltjes. M'n baard is binnen handbereik
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil die dude nou priester worden?
Hou je bek.quote:
Cute!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil even geweldig nieuws melden: ik krijg steeds meer stoppeltjes. M'n baard is binnen handbereik
Ik vroeg het alleen maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je bek.Er zijn mensen van mijn leeftijd met minder baardgroei, ik heb nog geluk
Ja he. Ik wil zo'n Brody Jenner/Justin Timberlake-baardje nemen.quote:
Ik heb alleen maar blonde baardgroeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja he. Ik wil zo'n Brody Jenner/Justin Timberlake-baardje nemen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar blonde baardgroei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan op dezelfde monitor tegelijk tv en pc kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen jullie tegelijk internetten en tv kijken? Ik moet steeds met m'n stoel schuiven
Je kamer beter opstellen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen jullie tegelijk internetten en tv kijken? Ik moet steeds met m'n stoel schuiven
Daarom scheer ik mij ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Dat ziet er echt zoo niet uit, he![]()
Internetten, tv kijken, koken, wassen EN douchen tegelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Internetten, tv kijken, koken, wassen EN douchen tegelijk.
Ik ken echt niemand idd waarbij een blond baardje goed staatquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mij ook
Hopelijk wordt het wel donkerder aangezien mijn haar donkerblond is en mijn snor zwart
Iemand die ik ken loopt altijd met zo'n soort blond baardje rond![]()
Het lijkt goddomme wel een viking
![]()
!
!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Internetten, tv kijken, koken, wassen EN douchen tegelijk.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan op dezelfde monitor tegelijk tv en pc kijken
Ik geloof wel dat dat kan. Maar ik geloof niet dat het goed voor eens mens isquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet een priester celibatair zijn? Lijkt me een beetje achterhaald en bovendien ondoenlijk.
Tsja, dan moet hij maar protestant worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet een priester celibatair zijn? Lijkt me een beetje achterhaald en bovendien ondoenlijk.
Mijn samsung scherm heeft een PiP functie wat voor picture in picture staan.quote:
Naja, in Amerika pakken ze gewoon kleine jongetjes dus ze hebben het niet allemaal zo nauw zitten met hun celibaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dat kan. Maar ik geloof niet dat het goed voor eens mens is.
Wow, ik wist niet dat dat konquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn samsung scherm heeft een PiP functie wat voor picture in picture staan.
Dan heb je dus bijvoorbeeld over het volledige scherm gewoon je computer staan, net zoals bij een normale monitor, en dan heb je in 1 van de 4 hoeken een klein schermpje eroverheen geprojecteerd met het televisiebeeld.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon een samsung monitor met zowel VGA/DVI PC input, TV kabel input en HD-component input.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat dat konEn dan via een HDMI-kabeltje naar je tv ofzo?
Net zoiets als geen seks voor het huwelijk. Verliefdheid bestaat juist om mensen zo veel mogelijk te laten seksen en als je echt gaat trouwen is dat vaak toch al wel flink afgenomen en heb je de mooiste tijd daarvoor gemist.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dat kan. Maar ik geloof niet dat het goed voor eens mens is.
Dat laat ik niet gebeuren!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef Chai het volgende:
Topickill.
* Chai verlaat fok en heeft een SC met succes vernietigd.
Inderdaad. Zelfs na 10 keer gezien te hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef afcajos het volgende:
Wat is Independence day toch een spannende film![]()
![]()
![]()
Ik vond er echt geen kut aan maar dat zal wel komen omdat het sci-fi isquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef afcajos het volgende:
Wat is Independence day toch een spannende film![]()
![]()
![]()
Die film heb ik in groep 8 100x gezien ofzo. Ik keek die elke dag in de middagpauzequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen kut aan maar dat zal wel komen omdat het sci-fi is
Waitwut, ik dacht dat dexter een vent was?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
Dexter begint weer op nederland 3.
Kusje eropquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
GODVERDOMME ik stoot m'n hoofd, AUWtweede keer al vandaag.
Barend & van Dorpquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
P & W zijn samen echt saai.
Saai x 2 ...
Ik kan hem er niet uittrekkenquote:
Sonja Barendquote:
Is hij ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, ik dacht dat dexter een vent was?
Nasty.quote:
Klopt.quote:
Ja verdomme dan kan ik toch niet een of andere bashpost neerzettenquote:Op 10-11-2009 23:51 schreef singlemetkids
[..]
hoi
ik heb 4 katten van mezelf en momenteel weer gastgezin voor 1 gedumpt kitten. Kitten op foto was ook opvang.
Niet met een halfpakje per dag, daarnaast rook ik filter sigarets, dus dat scheelt ook.quote:
Nee inderdaad. Heb ik ook weleens met m'n zusjes. Heb ik zin om te bitchen, gaan ze heel aardig doen. Ja hallo, dan kan ik niet meer gemeen doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe ik zag zo'n fotoboek van een vrouw op fok die 'singlemetkids' heette. Dus, gevat als ik ben, stel ik de vraag: "hoeveel katten heb je?"
Krijg ik als antwoord:
[..]
Ja verdomme dan kan ik toch niet een of andere bashpost neerzetten?
Daar had ik absoluut geen last van, mijn zusje is dan ook een kreng.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb ik ook weleens met m'n zusjes. Heb ik zin om te bitchen, gaan ze heel aardig doen. Ja hallo, dan kan ik niet meer gemeen doen.
Ooh daar heb ik geen problemen meequote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb ik ook weleens met m'n zusjes. Heb ik zin om te bitchen, gaan ze heel aardig doen. Ja hallo, dan kan ik niet meer gemeen doen.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar had ik absoluut geen last van, mijn zusje is dan ook een kreng.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh daar heb ik geen problemen meeals ik echt chagrijnig ben gaat het zo:
Zij: 'Ilsekijk naar m'n geweldige biologie proefwerk waar ik een 10 voor had
![]()
!'
Ik: 'Het boeit me geen reet, hou je bek.'Naar he. Het spijt me later ook wel.
Ik heb dat altijd met meisjes als ze iets doen waardoor ik boos ben. En dan ga ik boos tegen ze doen en dan gaan ze zo huilen enzo. En dan moet ik het weer goedmakenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Waarom moest ik lachen?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh daar heb ik geen problemen meeals ik echt chagrijnig ben gaat het zo:
Zij: 'Ilsekijk naar m'n geweldige biologie proefwerk waar ik een 10 voor had
![]()
!'
Ik: 'Het boeit me geen reet, hou je bek.'Naar he. Het spijt me later ook wel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachen?!
Tuurlijk spijt het je, jij bent een goed iemand.
Jouw moeder is echt veel te lief voor deze wereld.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Gelukkig is mijn mama er nog met 'Laat Ilse maar even met rust..'
Of m'n vader met: 'Praat maar niet tegen d'r, ze is vast ongesteld.'
Mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw moeder is echt veel te lief voor deze wereld.Godsallejezus zeg.
![]()
Als ik te lang boos doe dan zegt ze er wel wat van hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw moeder is echt veel te lief voor deze wereld.Godsallejezus zeg.
![]()
Wat daaaaan?quote:
En terecht, stom kind.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik te lang boos doe dan zegt ze er wel wat van hoor..
Ben jij dronken? :Gquote:
nee ma paar biertjes gehad maar had niet gegeten in dequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
nee ma paar biertjes gehad maar had niet gegeten in de
In de?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
QFTquote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hopen dat het gewoon aan zijn toetsenbord ligt.quote:
Nee hoor, na dat laatste bericht is hij gewoon in slaap geflikkerd op zijn toetsenbordquote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopen dat het gewoon aan zijn toetsenbord ligt.
Ben jij een beetje romantisch?quote:
Ik schrokquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
PHP is nog meer een casanova dan hem.
Hijquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het nou dan hem of dan hij btw.
Hij, ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hijquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die van vorig jaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Gupje het volgende:
Had ik jullie wel eens verteld dat The Crookers - Essential mix baas was!
Zo uit mijn hoofd vond ik die wel chill jaquote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja, vond hem weer...
Maar blijft wel kick ass
Zet snel op dan!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd vond ik die wel chill jaLang niet meer gehoord.
Ja heb ik stiekem ook net gedaanquote:
Dank u wel. Ik heb zo Nederlandsch op school.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank u wel. Ik heb zo Nederlandsch op school.
quote:Alleen maar hier
Alleen maar hier
Heb ik de rust gevonden
Die ik altijd ergens anders zocht
Hier kan mij niets gebeuren
Hier ken ik het
Laag Holland
Het is van mij
Zing jij
Maar mooi van Zeeland
En van Drenthe
Dan zing ik mijn Laag Holland er graag bij
Als je op de bodem van Noord-Holland staat
En de zon over de velden gaat
Meer hoef ik niet
Meer is het ook niet
Het is goed
Het is niet veel
Hoogstens het paradijs
Zelfs als het gevangen is in sneeuw en ijs
Vanaf hier is het van mij
Vanonder deze boom
En zo is het goed
Hier kan mij niets gebeuren
Hier ken ik het
Laag Holland
Het is van mij
Is de leraar weer beter? Voor het eerst in 5 jaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank u wel. Ik heb zo Nederlandsch op school.
Ja, dat heb ik ook. Alhoewel ik wel vaak binnen 10 minuten in slaap val.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik wel grappig vind, ik post hier ook vaak nadat ik terug ben van uitgaan/een joint roken.. En ik typ altijd gewoon normaal! Net als dronken smsen, ben ik ook een genie in.
Typen gaat bij mij dan ook primaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik wel grappig vind, ik post hier ook vaak nadat ik terug ben van uitgaan/een joint roken.. En ik typ altijd gewoon normaal! Net als dronken smsen, ben ik ook een genie in.
Omdat je je best niet deed?quote:
Dan ben ik kankerslimquote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij dom is. "Omdat ik m'n best niet deed" is het domste excuus dat er is.
Ik heb ook op mn vwo geen kanker uitgevoerd en ik weet m'n gemiddelde niet maar wel alles voldoende.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan ben ik kankerslim
Heb mn hele gymnasiumperiode geen fuck uitgevoerd en toch met een 6.4 gemiddeld afgesloten![]()
Als ik dronken terugkom post ik hier uberhaupt nietquote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Dat wel jaquote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Alhoewel ik wel vaak binnen 10 minuten in slaap val.
Hahaha ja dat ken ik welquote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Typen gaat bij mij dan ook prima
Maar stoned en sms versturen is echt een ramp, want dan raak ik tijdens een woord afgeleid en typ ik waar ik op dat moment naar kijk, gaat soms echt een rare kant op dan!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Allure_ het volgende:
Omg, hoogste punt van alle 2e jaars gehaald voor een tentamen. Probs voor mezelf.
Probs?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Allure_ het volgende:
Omg, hoogste punt van alle 2e jaars gehaald voor een tentamen. Probs voor mezelf.
Ik haalde voor al mijn toetsen, behalve bij WisB en Duits, alleen maar voldoendes.quote:
Ik moest mn gemiddelde opgeven voor mn huidige studiequote:Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook op mn vwo geen kanker uitgevoerd en ik weet m'n gemiddelde niet maar wel alles voldoende.
Je best nietdoen is wel degelijk een excuus bij sommigen aangezien niet iedereen met amper te leren het vwo kan halen. Echter kik ben gewoon lui en heb last van een soort ADDquote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij dom is. "Omdat ik m'n best niet deed" is het domste excuus dat er is.
Godverdomme zeg, ik vind zelfs mijn eigen post saai en slecht gestructureerd. Ga er maar niet op in.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik had twee 6.4'en, 1 6.3 dus ik had drie 6'en. De rest was allemaal 7. Ik had geenéén 8, wel drie 7.4.
Geen fuck uitvoeren is voor bazen, mits je het haalt. Als je het dan niet haalt ben je een kankersukkel.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je best nietdoen is wel degelijk een excuus bij sommigen aangezien niet iedereen met amper te leren het vwo kan halen. Echter kik ben gewoon lui en heb last van een soort ADD
* Hoogstaande is baasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen fuck uitvoeren is voor bazen, mits je het haalt. Als je het dan niet haalt ben je een kankersukkel.
3x een 5.5 op je cijferlijst JWZ.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen fuck uitvoeren is voor bazen, mits je het haalt. Als je het dan niet haalt ben je een kankersukkel.
Geslaagd = geslaagd.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
3x een 5.5 op je cijferlijst JWZ.
Daar had ik de maximale score voor. Beauty & Brains.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen weet dat de échte graadmeter voor je intelligentie de CITO-toets is.
Huilies die hem slecht maken en dan zeggen dat de toets slecht is.
544. Ik was de beste van alle boys.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen weet dat de échte graadmeter voor je intelligentie de CITO-toets is.
Huilies die hem slecht maken en dan zeggen dat de toets slecht is.
Ik heb hem ready to play, maar ik moet voor school samenwerken via Google Docs.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga zo fm10 halen menIk zit te twijfelen met welk team ik begin. Aston Villa, Sunderland, Fiorentina, Juventus , Sevilla of Ajax ?
Willem II.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga zo fm10 halen menIk zit te twijfelen met welk team ik begin. Aston Villa, Sunderland, Fiorentina, Juventus , Sevilla of Ajax ?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem ready to play, maar ik moet voor school samenwerken via Google Docs.
Nee een middenmotor met wat ca$h gerne.quote:
Jammer dat je een economische studie bent gaan doen waarna je in het bedrijfsleven terechtkomt waar niemand je serieus neemt en iedereen over je heen loopt omdat je een zachte G hebt.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
550, 7 fout. Beste van de school, jongens én meisjes.
Middenmoters vragen en dan Juventus, Ajax, Fiorentina en Sevilla opnoemen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee een middenmotor met wat ca$h gerne.
Fiorentina en Sevilla zijn middenmotors? Of challengen ze tegenwoordig voor de titel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Middenmoters vragen en dan Juventus, Ajax, Fiorentina en Sevilla opnoemen.
Oh ja, want Nederland is het enige land in de wereld waar je terecht kunt als je een internationale economische studie doet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je een economische studie bent gaan doen waarna je in het bedrijfsleven terechtkomt waar niemand je serieus neemt en iedereen over je heen loopt omdat je een zachte G hebt.
Ik kreeg bericht dat een rijke Amerikaan Willem II wilde overnemen, dus ik dacht:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sporting is echt een zwerfer club btw. Ik krijg per jaar 3 mil van het bestuur voor uitgaven terwijl ik koulo goed presteer!
550 en beste van de school . Er was nog iemand met 550 maar die had meer foutenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
544. Ik was de beste van alle boys.
Om eerlijk te zijn hebben we geen Nederlands op school, alles wat ik weet qua grammatica en spelling heb ik zelf geleerd. Ojah en van de FOK!kertjes niet te vergetenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is de leraar weer beter? Voor het eerst in 5 jaar.
Subtoppers G. Een Italiaanse middenmotor zou een Palermo of een Atalanta zijn. In Spanje dan teams als Getafe en Osasuna.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Fiorentina en Sevilla zijn middenmotors? Of challengen ze tegenwoordig voor de titel?
Getafequote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Subtoppers G. Een Italiaanse middenmotor zou een Palermo of een Atalanta zijn. In Spanje dan teams als Getafe en Osasuna.
Ik heb elk team gehad in OSM vroegerquote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Getafe. Die had ik vroeger op OSM.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Subtoppers G. Een Italiaanse middenmotor zou een Palermo of een Atalanta zijn. In Spanje dan teams als Getafe en Osasuna.
Ik kreeg altijd de kankerteams omdat ik weigerde te betalen voor datquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb elk team gehad in OSM vroeger.
OSM op school!
Wij hadden altijd een rijke vriend die zo'n hele league kocht en wij dan lekker joinenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de kankerteams omdat ik weigerde te betalen voor dat.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een rijke vriend die zo'n hele league kocht en wij dan lekker joinen
Ik zag het gek. What are the oddsquote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef Otis2.0 het volgende:
In het FM-topic op Fok zit zo'n gast waarvan zn FC Groningen is overgenomen door een Italiaanse zakenman die er de beste club van de wereld van wil maken en daar heel veel geld voor uittrekt.
Me too, altijd dat ene Engelse team wat overal vrij was, hoe heette dat ook alweer.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de kankerteams omdat ik weigerde te betalen voor dat.
Ik kwam er altijd vanaf met Fulham of Empoli ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Me too, altijd dat ene Engelse team wat overal vrij was, hoe heette dat ook alweer.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
Okay,vanaf nu mag ik hier niet meer posten.
Pas op met oversteken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga naar de stad fm halenWISH ME LUCK (K) (L)
Haha, nu heb je toch gepostquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik echt serieus moet gaan leren. Dus, tot vrijdag mag ik hier niet posten.
Je wordt waarschijnlijk platgedrukt door CoD fanboys.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga naar de stad fm halenWISH ME LUCK (K) (L)
Ik ben nog niet eens aangekleedquote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nu heb je toch gepost. Maar sowieso zou ik niet op je kamer leren, het is veel beter om in de bibliotheek in quarantaine te gaan (zonder pc!). Niet dat ik dat doe, maar het zou wel beter voor me zijn
.
Ik ook niet, ik zit in m'n ochtendjas aan een of ander kutproject via Google Docs te werken wat voor geen meter opschiet. Maar het probleem aan thuis is dat er bij mij de hele tijd huisgenoten langskomen om wat samen te doen, dat er eten is, XBOX, laptop en een bedquote:Op woensdag 11 november 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aangekleed. En ik ga niet fietsen als het niet hoeft. Bovendien is het nu eens heerlijk rustig thuis
.
Dus als ik hier post wil je dan zeggen dat ik moet oprotten? Vanaf nu
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
TerugZo geil als boter ben ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |