quote:
Cool, win je nu 1000 euro?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb sneeuwwitje!
Klopt het dat jouw zus heel klein is? Want op een van die foto's lijkt ze echt 1.50 ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef gers het volgende:
GODMILJAAR MORGEN KOMEN HIER WIJVEN ETEN
180 ofzo is toch niet kleinquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt het dat jouw zus heel klein is? Want op een van die foto's lijkt ze echt 1.50 ofzo.
Reusachtig.quote:
Mexicoquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Knallende hoofdpijn out of fucking nowhere.
Op haar hyves profiel foto lijkt ze echt gigantisch klein, maar dan zullen die tegels en haar kleren wel heel erg groot zijnquote:
Dan heb je een koutje gevat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Knallende hoofdpijn out of fucking nowhere.
Neen, ik voel me voor de rest nog koning.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je een koutje gevat.
Keizer, admiraal.... enzovoort...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, ik voel me voor de rest nog koning.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keizer, admiraal.... enzovoort...
Euhm, nee? Dan zouden er veel meer prinsen moeten staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Moet jij Sneeuwwitje voorstellen, Bt?
Wellus, de stiefmoeder die zegt tegen de jager dat hij Sneeuwwitje moet dood maken, maar hij kan het nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de jager![]()
! En een wasbeer ofzo.
Ik kan me geeneens een jager herinneren bij sneeuwwitje.
HAHAHAquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de jager![]()
! En een wasbeer ofzo.
Ik kan me geeneens een jager herinneren bij sneeuwwitje.
Oh, die gast. Wist niet dat dat een jager was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellus, de stiefmoeder die zegt tegen de jager dat hij Sneeuwwitje moet dood maken, maar hij kan het niet
toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, nee? Dan zouden er veel meer prinsen moeten staan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHALakitu wij zijn voorbestemd
!
Ik was een tijdje terug bij de AH aan het betalen, vraagt het kassasletje of ik een sneeuwwitje figuurtje wildus ik zeg, hell yeah! Dus ik helemaal blij met dat ding, had 'm in m'n boodschappentas gegooid, haal thuis dat papiertje eraf.. En ik dacht echt, wtf moet dit voorstellen dan
dus ik het opzoeken op het bijbehorende papiertje 'de jager' wát, welke jager!? Ik was zo teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef Lakitu het volgende:
Mooiste studentes in Groningen
[ afbeelding ]
Ik ga zoooo meedoen!quote:Op de website is inmiddels de verkiezing Studente van het jaar geopend, waarvoor zich al 125 kandidates hebben aangemeld.
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningenquote:
Ja maar stel dat mensen erachter komen dat ik meedoequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningen![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Je kunt haar makkelijk beaten.
Nee joh, echt mooie/leuke vrouwen doen niet mee. Die hoeven niet aan zoiets triest mee te doen om zichzelf mooi te voelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doenn. Die chick die nu op de eerste plaats staat bij groningen![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Je kunt haar makkelijk beaten.
Zet eens Ned. 3 aanquote:
Ik zie er heul veel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zet eens Ned. 3 aan. En dan moet je even naar 1 van de 2 pubers kijken
.
Of draaf ik nou door?
*kuch* WD *kuch*quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, echt mooie/leuke vrouwen doen niet mee. Die hoeven niet aan zoiets triest mee te doen om zichzelf mooi te voelen.
De lekkerste studente van groningen zijn is niet zo heel gênant, toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar stel dat mensen erachter komen dat ik meedoedat is gênant.
blanke breakdancertjesquote:
Wij hebben een keer iemand opgegeven voor puberruil, maar die fag weigerde mee te werken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zet eens Ned. 3 aan. En dan moet je even naar 1 van de 2 pubers kijken
.
Of draaf ik nou door?
Wel als je het niet wordtquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De lekkerste studente van groningen zijn is niet zo heel gênant, toch?
Dacht al dat je die bedoeldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |