ok in dat geval geef ik je topic een kansquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:25 schreef tomezzzzz het volgende:
.....
* TS vind het zo belangrijk dit met jullie te delen dat hij hier een account voor heeft aangemaakt
Het kwam gewoon door de pics he!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok in dat geval geef ik je topic een kans
Idd, als ze dat nou wel hadden was er tenminste nog een reden geweest om er naar te kijken.....quote:
Ik vind het belachelijk dat modellen zo dun moeten zijn, maar mag ik lekker mijn eigen smaak hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef tomezzzzz het volgende:
[..]
Idd, als ze dat nou wel hadden was er tenminste nog een reden geweest om er naar te kijken.....
Die drie gratenkastjes zijn wat mij betreft hét bewijs dat we in de westers wereld een behoorlijk verstoord schoonheidsideaal hebben
Zijn dit zoekplaatjes? Zoek de tieten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het kwam gewoon door de pics he!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appeltietjes, jwzquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zijn dit zoekplaatjes? Zoek de tieten?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Pakspul het volgende:
Ik zou ze allemaal doen, behalve die neger. Ben bang dat ze afgeeft
duh! en broodmager en tieten... dat kan biologisch gesproken gewoon niet man... gebruik je verstand: alle kleine beetjes helpen.quote:
ben je bang dat je failt en dat ze dan afgeeft op je doe-kunde?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Pakspul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |