Ik nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Rookert het volgende:
Heeft iedereen hier tentamens ofzo?
Oja, ik wel
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn OP, wat doe je?
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.
Ik ga trainen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.
Ik ook, maar weet niet wat ik nog moeten lerenquote:
Digitale ijsjes zijn niet te eten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je je tentamens haalt krijg je een ijsje, lol.
Hoezo? Gewoon omdat ik lief ben.
Wie heeft het over digitaal? hihi'quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Digitale ijsjes zijn niet te eten.
ICT was computerrijbewijs toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen tentamen ICT. Dat valt dus wel mee, maar drie dagen d'rna tentamen wiskunde
. Dan methodology, OB of IiB... Leuk drie boeken van 600 pagina's per stuk uit je hoofd lezen....
Hhahah terecht. Food makes happyquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Rookert het volgende:
Tentamens![]()
IJs...ik zat laatst naast een ongelooflijk dik wijf in een 2-zitter in de trein, het was 5 graden en zij zit een bak calorieën leeg te schrapen![]()
Morgen tentamen staats-en bestuursrecht
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
ICT was computerrijbewijs toch?
Ik zit met 500 pagina's per vak en 10 weken stof denk ik op soort zelfde niveau
Alleen als ik het eet, swirls is namelijk wel lekker (in de zomer!)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhahah terecht. Food makes happy
Wat lach je me nou uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie heeft het over digitaal? hihi'
Heb altijd ruzie met Excel, deden we ook weinig mee op school, ICT/Informatiekunde hadden we niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.
Ben je Turk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ensaf het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Mag ik hier dan toch posten?
nee, want je paints zuigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ensaf het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Ik ging badmintonnen met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef Rookert het volgende:
Hoe was trainen? Wat voor trainen eigenlijk, gewoon sportschool pompen of ook met een sportief doel erachter?
Mag hoor! Maar op dinsdag wordt training gegeven. Vandaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zou ik eerder sporten noemen.
Dat doe ik niet op dinsdagquote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Benchpressen.
Hmm, het vervelende van een ICT-examen is dat je achter een computer moet zitten om het te kunnen oefenen. Nu raak ik toch weer steeds afgeleid, maar mischien komt dat ook omdat het toch wel redelijk simpel is.
Hmm, voel ik me nu aangesproken of niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Salaaaaaaam broeders en zusters
Hahah.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, voel ik me nu aangesproken of niet?![]()
2,5 uur tentamen maken met 600 mensen in een zaal is ook niet erg persoonlijk trouwens..
Fucking veel vragen over staatsrecht, terwijl je dat bij oefententamens niet hadquote:Op woensdag 11 november 2009 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah.
Hoe ging je tentamen?
Vast goed he..nurdie!
Hmm oke, is je vast wel gelukt joh!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fucking veel vragen over staatsrecht, terwijl je dat bij oefententamens niet hadVerschil tussen amendement en motie en rechtsgevolgen van beide..ik heb het woord motie sinds week 1 niet meer gelezen geloof ik
![]()
Maar een 6 zit er wel in, beetje strooien met artikelen en jurisprudentie he![]()
Jij al resultaten terug..?
Denk het ook, maar goed, beetje verplicht klagen hequote:Op woensdag 11 november 2009 17:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hmm, okee, is je vast wel gelukt joh!
Oh, nee, nog lang niet, pas over twee á drie weken volgens mij (gelukkig).
Uh ik probeer het iig. Maar vannochtend eerste uur inleiding strafrecht gemist omdat de metro kapot wasquote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk het ook, maar goed, beetje verplicht klagen he![]()
Lekker uitstellen en nu niksenOf wacht, je ging goed opletten toch? Doe je het ook?
Ah klote is dat, doe je je best, wordt je genaaid door het OVquote:Op woensdag 11 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ik probeer het iig. Maar vannochtend eerste uur inleiding strafrecht gemist omdat de metro kapot was![]()
En toen toen ja..toen wist ik zeker dat t n rotdag was
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote is dat, doe je je best, wordt je genaaid door het OVHeb vandaag voor de zekerheid maar 2 treinen eerder genomen en was ene halfuur te vroeg. Beter ook, want de buschauffeur besloot een verkeerde afslag te nemen, waardoor ie door steeds eenrichtingsverkeer een rondje van 10 minuten moest rijden om weer terug te komen bij het station.. Gelukkig was de bus ab-so-luut niet bomvol met studenten die een tentamen moesten doen:')
Nog steeds een rotdag?
Had hem vandaag en het leek dus exact op m'n eindexamenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste universitaire tentamen. Leuk...
Ik ga het halen van mn tentamen dus écht niet af laten hangen van de NS enzo, kijk alleen die topics over de NS in KLB alquote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..![]()
Beetje! jij? haha
Jij vertrekt om 7:10??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..![]()
Beetje! jij? haha
Jaa je moet niet zeurenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij vertrekt om 7:10??
Oeh, dan heb ik mazzel dat ik pas om 8:39 de tram hoef te nemen als ik om 9:00 moet beginnen.
Ik moest, toen ik nog op de middelbare zat, elke dag om 5:45 opstaan om de bus van 6:40 te halen. Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa je moet niet zeuren![]()
Elke fokking dag om 6 uur opstaan
Zo dan voel je je kut ! Maaaaar ik weet niet..nu is het erger om vroeg op te staan dan toen. Vind ik? haghaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest, toen ik nog op de middelbare zat, elke dag om 5:45 opstaan om de bus van 6:40 te halen. Dat waren nog eens tijden.
Op maandag ofzo zit je toch tot 7 uur!? HAHAHHA. Daar zeurt ze iig altijd over. Ja volgens mij was t maandag? Van 9 tot 7? of ben ik gek?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig ben ik er nu dan ook vanaf, ik sta nu gemiddeld pas om 9 uur op.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op maandag ofzo zit je toch tot 7 uur!? HAHAHHA. Daar zeurt ze iig altijd over. Ja volgens mij was t maandag? Van 9 tot 7? of ben ik gek?
Ah weet alleen dat ze dat IT gebeuren zwaar klote vond?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook maar eens in de twee weken, gelukkig. En als je zoals ik altijd binnen een uurtje klaar was met de IT workshop dan kon je tussendoor nog even een paar uurtjes naar huis. Maar vanaf volgend trimester heb ik wel een dag dat je écht van 9 tot half zeven op de uni moet zijn
.
Mwah, voor mij was het gewoon puur herhaling van wat ik op de middelbare school heb gedaan, daarom zit ik nu ook uitgebreid avond te eten in plaats van IT te studeren. Het is ook nog eens maar 2 ECTS waard, dus ik ga er echt geen moeite insteken. Het is vooral microsoft office (word, powerpoint, excel, access, frontpage) gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah weet alleen dat ze dat IT gebeuren zwaar klote vond?![]()
Is dat moeilijk? Is echt niks voor mij ahhaik kan niks met de computer.
En als er iets kapot is bel ik half huilend mn broer op..
Doe maar stoer enzeuuuu hihi'quote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, voor mij was het gewoon puur herhaling van wat ik op de middelbare school heb gedaan, daarom zit ik nu ook uitgebreid avond te eten in plaats van IT te studeren. Het is ook nog eens maar 2 ECTS waard, dus ik ga er echt geen moeite insteken. Het is vooral microsoft office (word, powerpoint, excel, access, frontpage) gebruiken.
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe maar stoer enzeuuuu hihi'
Wat ben je aan het eten?
2 slavinken? Gast, dat is superveelquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemen. Álle maar dan ook alle vrouwen uit mijn IT-klas raakten elke keer weer helemaal in paniek als ze iets niet snapten, in plaats van het zelf rustig te proberen, stookten ze elkaar alleen maar op
.
Ik at rijst, erwten, wortels en twee slavinken. De eerste keer dat ik slavink heb gemaakt, en met succes, al zeg ik het zelf.
Oh typisch vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemen. Álle maar dan ook alle vrouwen uit mijn IT-klas raakten elke keer weer helemaal in paniek als ze iets niet snapten, in plaats van het zelf rustig te proberen, stookten ze elkaar alleen maar op
.
Ik at rijst, erwten, wortels en twee slavinken. De eerste keer dat ik slavink heb gemaakt, en met succes, al zeg ik het zelf.
Via de intercom zingen is niet zo lucratief qua snoep neequote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh... shit, het is St. Maarten.
Hier komt eigenlijk nooit iemand aan de deur, maar mischien is dat omdat ik in een flat woon.
Mwah, ik kan het zo uit mijn raam naar ze toe gooien, maar ze durven hier niet aan te bellen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Via de intercom zingen is niet zo lucratief qua snoep nee![]()
En er is nog over
In wat voor achterbuurt woon je?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het zo uit mijn raam naar ze toe gooien, maar ze durven hier niet aan te bellen volgens mij.
Dat vergeef ik je.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh typisch vrouwen![]()
Zo ben ik zelf ook hoor daar niet van..
Centrum van R'damquote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
In wat voor achterbuurt woon je?
Ah lekker...vrienden van mij hebben etage aan Nieuwe Binnenweg, geld zat, heerlijk om te chillen (en profiterenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je.
[..]
Centrum van R'dam.
Mwah, dat noem ik eerder Westquote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah lekker...vrienden van mij hebben etage aan Nieuwe Binnenweg, geld zat, heerlijk om te chillen (en profiteren)
Waar zit Rotterdam CS dan? Ik loop in 10 minuten van CS naar die plek, vind ik aardig centraal. 10 minuten lopen naar Coolsingel enzo. Verder ben ik niet thuis in Rotterdam en hoef ik het ook niet zo, vind het maar een kutstadquote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, dat noem ik eerder West. Ik zit dichterbij het centrum dan dat in ieder geval
. Stadsdriehoek, reprezent.
Je bent zelf kutquote:Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar zit Rotterdam CS dan? Ik loop in 10 minuten van CS naar die plek, vind ik aardig centraal. 10 minuten lopen naar Coolsingel enzo. Verder ben ik niet thuis in Rotterdam en hoef ik het ook niet zo, vind het maar een kutstad
Ja, sorry, ik heb er gewoon niks meequote:
Prrrraat jij ook met zo'n fantastische errrrrrrrr?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb er gewoon niks meeBouwput, chagrijnige types, werkstad en weinig sfeer...
Maar dat is mijn mening, ga Leiden nu maar bashen
De Leidse 'r' of de ballen 'r'? Leidenaren zijn zulke sjonnies, niet normaal gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prrrraat jij ook met zo'n fantastische errrrrrrrr?
Tuurlijk heb je van die kneuzen, vandaag was er ook 1 die serieus in een pak met aktentas rondliep nadat zn tentamen had gemaakt, echt waarom gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
De ballen 'r'. Ik bedoel, ik heb zelf ook wel een beetje een kak 'r', maar er zijn zelfs mensen die rrrrraarrrrr zeggen. Dat is toch wel te debiel voor woorden, ana het einde vna een woord, oke.
Gelukkig kijkt de rest van de zaal ook erg meewarig mee danquote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Of mensen die in pak, inclusief gegeld, vettig matje naar college komen.
Da's het leuke, die hebben ze meestal nietquote:
Hela lekker snoepjequote:Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Salaaaaaaam broeders en zusters
Als je van romcom's houdt moet je 500 days of summer eens downloaden. Zeer goeie film, terwijl ik romcom's meestal helemaal niet zo leuk vind.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iedereen heeft een vreemde 'r' als je er op let
Ik krijg er ook altijd commentaar op![]()
Trouwens the holiday is bezig![]()
chickfilm hehhe.
Was je nou een tutje of niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iedereen heeft een vreemde 'r' als je er op let
Ik krijg er ook altijd commentaar op![]()
Trouwens the holiday is bezig![]()
chickfilm hehhe.
Ja heb ook gehoord dat die goed is.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je van romcom's houdt moet je 500 days of summer eens downloaden. Zeer goeie film, terwijl ik romcom's meestal helemaal niet zo leuk vind.
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was je nou een tutje of niet?![]()
Cameron Diaz: mwah, wel typisch voorbeeld van "blondes have more fun"
Kate Winslet: Brits, humor (in het echt), aan het uitzakken![]()
Dat was de vleeskeuring
Jude Law: gay
Jack Black: baasGa The Pick of Destiny kijken
Is dat die IBA studente? Dan herken ik haar mischien wel een keer.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.
Jack Black![]()
![]()
![]()
Kate Winslet aan het uitzakken? lol.
Nee nee deze doet verpleegkundequote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat die IBA studente? Dan herken ik haar mischien wel een keer.
Cameron Diaz heeft gewoon een "I'm having FUNquote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.
Jack Black![]()
![]()
![]()
Kate Winslet aan het uitzakken? lol.
Ah gossie..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zo schattig..dat stukje dat ze in die tent liggen en dat hij dan naar haar hand grijpt ..zozo aaaaaa![]()
![]()
Vrouwen en romcomsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah gossie..
Someone is in need for some love here
Hahhaah echtniet!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah gossie..
Someone is in need for some love here
Ach, je mag best je koesjiekoesjie-momentjes hebben hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahhaah echtniet!
t is gewoon schattig![]()
Oh jongens. Never mind !
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, je mag best je koesjiekoesjie-momentjes hebben hoor![]()
Als je mannen dat hoort zeggen, wat denk jij dan?
Ja, ook, speelt ie ook een sukkelig figuur eigenlijk. Bridget Jones is best lachen hoor, leuke/goede romkoms zijn zeldzaam, zeker tussen de tientallen pulpfilms die elk jaar worden uitgespuwd.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
In Bridget Jones' diary was hij dat toch niet? of vergis ik me nu?
no homo, trouwens.
Romkoms zijn niet zielig..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou deze film is nu even echt zielig hoor:(
Ik ga proberen niet te huilen en slapen
Goodnight heren( heren..as if)
hiehie'
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou deze film is nu even echt zielig hoor:(
Ik ga proberen niet te huilen en slapen
Goodnight heren( heren..as if)
hiehie'
Nee. Ik verdiep me nooit in films voor ik ze ga kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat wist je al wel van tevoren, toch?
Nee!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ensaf het volgende:
Ben geen Marokkaan.
He, vol is vol hequote:Op donderdag 12 november 2009 00:36 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ben zelf trouwens ook geen Marokkaan.
hoe heb je hem nu eigenlijk al kunnen zien? Op Imdb heeft hij nog niet eens 5 votes.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Ik verdiep me nooit in films voor ik ze ga kijken.
In de bioscoop hèquote:Op donderdag 12 november 2009 10:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoe heb je hem nu eigenlijk al kunnen zien? Op Imdb heeft hij nog niet eens 5 votes.
Oh, ik wist niet eens dat hij net gisteren uit was gekomenquote:
John Cusack is goed in 1408, ook best leuke film trouwens, al ben ik normaal neit zo van de horrorthriller.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat hij net gisteren uit was gekomen. Apart dat hij al uit is en nog geen eens 5 stemmen heeft gehad dan.
Maar John Cusack is altjid weldus mischien ga ik hem ook maar eens kijken.
Weer 2 punten binnen danquote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Simpel. Vanavond worden de antwoorden op blackboard gezet, dus dan weet ik het
.
Dan heb je de laatste uren echt geen fuck gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weer 2 punten binnen danIk moet nog 200 slides en een werkboek doen
Ach, ik moet straks na mijn wiskunde tentamen binnen drie dagen ook even 700 pagina's aan theorie + een paar honderd slides doornemen. En dat drie keerquote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste uren echt geen fuck gedaan.
Jawel juist, dacht alleen dat het gemiddeld 50 slides per college waren, maar nu zijn het er 75quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste uren echt geen fuck gedaan.
Encyclopedie van de rechtswetenschapquote:
Ik was nog even aan het F5'en om te kijken hoe je post er uiteindelijk uit zou komen te zienquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een hoop mensen opeens zeg.
Sjaakz zeker blij dat hij van ons af is![]()
.
Ben ik het woordje "is" vergeten?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het F5'en om te kijken hoe je post er uiteindelijk uit zou komen te zien
Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik hem niet snap.
Op de basisschool wilde ik altijd naar de middelbare, op de middelbare naar de uni, en nu op de uni...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Todesschwalben het volgende:
Gelukkig heb ik bovenstaande vakken allemaal al gehad. Ben blij dat die studie er al een tijdje op zit.
Nee, ik weet niet wie je met "ons" bedoelt, en volgens mij ben ik nog lang niet van je af.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik het woordje "is" vergeten?
Ben jij al bijna klaar trouwens?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Todesschwalben het volgende:
Gelukkig heb ik bovenstaande vakken allemaal al gehad. Ben blij dat die studie er al een tijdje op zit.
De niet-Marokkanenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wie je met "ons" bedoelt, en volgens mij ben ik nog lang niet van je af.
"ons" in "wikwakka en Rookert"quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wie je met "ons" bedoelt, en volgens mij ben ik nog lang niet van je af.
Slechte gastheer = slechte Marokkaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef Sjaakz het volgende:
Nu voel ik me een slechte gastheer. Jullie voelen je hier niet welkom
Weten wij ook eens hoe een Marokkaan zich kan voelenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef Sjaakz het volgende:
Nu voel ik me een slechte gastheer. Jullie voelen je hier niet welkom
Ja doe er nog even een schepje bovenop joh lul!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Slechte gastheer = slechte Marokkaan.
Troost je, het valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja doe er nog even een schepje bovenop joh lul!
Sjaakmat.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie was jij nou eigenlijk vóór sjaakz, of is dat geheim?
En dáárvoor? Die user is maar een paar weken eerder geregistreerdquote:
Ik was toch niet helemaal tevreden met Sjaakmat.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dáárvoor? Die user is maar een paar weken eerder geregistreerd. Vanwaar de naamsverandering? Of was dat mekklijker voor de ms.?
En je loopt niet eens binnen om te mental coachenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikkiewakkie hoe ging je tentamen?
Moest 's middags ook in het M gebouw zijn en toen zag ik dat jullie bezig waren..nanannaa
Nope, T-gebouw computerzalenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikkiewakkie hoe ging je tentamen?
Moest 's middags ook in het M gebouw zijn en toen zag ik dat jullie bezig waren..nanannaa
Ah oke! Het t-gebouw is echt mooi..in vergelijking met de andere gebouwen heheeh. Ja ik let daar opquote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope, T-gebouw computerzalen.
Tentamen heb ik zeker wel gehaald, denk ik, ik vond het toch wel redelijk simpel.
Ik ben geen goede coachquote:Op donderdag 12 november 2009 20:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
En je loopt niet eens binnen om te mental coachenValt me dan weer tegen hoor
Nu je het zegt, je zou eerst bij jezelf moeten beginnen daarvoorquote:
Ja M is ook wel mooi. Maar ik vind L het fijnst hehe lekker vertrouwdquote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
T-gebouw is inderdaad het mooiste gebouw, maar volgens mij ook het nieuwste. M is ook wel redelijk.
L is leluuuuuuk. Ik kom er alleen omdat ze er dat restaurant hebben en af en toe voor een capuccinoquote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja M is ook wel mooi. Maar ik vind L het fijnst hehe lekker vertrouwd
Hehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je zou eerst bij jezelf moeten beginnen daarvoor![]()
Maar je hebt natuurlijk hard gestudeerd vandaag
Noem mijn gebouw niet lelijk. Je bent zelf lelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
L is leluuuuuuk. Ik kom er alleen omdat ze er dat restaurant hebben en af en toe voor een capuccino
Dat is een blockbuster popcorn rampenfilmquote:Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mijn gebouw niet lelijk. Je bent zelf lelijk![]()
Wtf is dat 2012 gebeuren? Haha ik kijk nu naar zo een programma op nederland 2 over zo een vrouw ..blabablabal
Ja dat had ik zelf ook al door. Ben gewoon te lui om na te denken..kan op dit moment geen goede zinnen meer formuleren. Oké deze zijn dan natuurlijk weer net wel gelukt..hiehie'quote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is een blockbuster popcorn rampenfilmEn het 2e gedeelte van je zin is nogal... warrig
![]()
Ik leer nu beter voor een tentamen dan in een gemiddelde toetsweek bij elkaar op de middelbare school
Volgens mij trek je nu je hersenpan open en giet je je gedachten in willekeurige volgorde op het scherm; zo zie ik het tenminste voor mequote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al door. Ben gewoon te lui om na te denken..kan op dit moment geen goede zinnen meer formuleren. Oké deze zijn dan natuurlijk weer net wel gelukt..hiehie'
Ga The Matrix kijken, dat helpt vastquote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al door. Ben gewoon te lui om na te denken..kan op dit moment geen goede zinnen meer formuleren. Oké deze zijn dan natuurlijk weer net wel gelukt..hiehie'
Kon je in HD de kogels nog beter tellen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga The Matrix kijken, dat helpt vast.
Deel 2 is nog best leuk, meer actie/minder verhaal, hele vette achtervolging op snelweg enzo, maar deel 3 gaat echt te "furr". Deel 1 blijft het bestequote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Mwah, het is blijft toch wel een film ui 1998 of zo, dus de CGI zag er niet zo fantastisch uit. Maar deel twee en drie zullen wel beter zijn.
Powernerdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
37/40 goed voor mijn tentamen trouwens.
Mwah, ik zie nu net op FB dat een meisje 40/40 hadquote:
Tuurlijk had ze makkelijker tentamen, een meisje, stel je voorquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik zie nu net op FB dat een meisje 40/40 had. Maar mischien had zij een makkelijker tentamen, geen idee.
Je moet af een een stereotype bevestigenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, je bent een man of je bent het niet he?
Ik vond de actiesscenes vooral vet, verhaal borduurde beetje voort op 1, die het brijlantst wasquote:
Handig ja ! Jeetje wiskunde..daar wil ik echt noooit meer iets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, als ik echt gemotiveerd was zat ik nu wel wiskunde te aken.
Maar oefententamens schijnen voor wiskunde gigantisch veel te helpen, omdat ze vaak gewoon dezelfde tentamens hergebruiken met wat veranderde getallen. Dus ik ga er wel een paar maken denk ik.
Ik had liever wat meer wiskunde juist, ik houd wel van de logica. Boeken uit je hoofd leren is niet aam mij besteedquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Handig ja ! Jeetje wiskunde..daar wil ik echt noooit meer iets mee te maken hebben![]()
En dat hoeft gelukkig ook niet
Ik was er tot de vierde wel goed in..vanaf daar serieus nooit sommetjes gemaakt tot 1 dag voor de toets en dan alle makkelijke dingetjes onthouden waarmee je nog een 5 kon halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer wiskunde juist, ik houd wel van de logica. Boeken uit je hoofd leren is niet aam mij besteed.
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik was er tot de vierde wel goed in..vanaf daar serieus nooit sommetjes gemaakt tot 1 dag voor de toets en dan alle makkelijke dingetjes onthouden waarmee je nog een 5 kon halen. Meestal zat er ook en bonusvraag bij waarvoor je geen stof hoefde te beheersen maar gewoon even moest puzzelen en dat heeft mij vaak gered haha.
Maar echt..wat heb ik veel gehuild om dat rotvak
Huilen? Dat doe ik niet in het openbaar hoor..alleen thuis bij mama op de bankquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen. Bij mijn eindexamen wiskunde barstten een stuk of 4-5 meiden in huilen uit omdat het examen zo moeilijk was. Tsja, ik vond het ook redelijk pittig, maar om nou te gaan huilen?
2quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Lamon. het volgende:
Hoeveel Marokkaanse mensen posten hier nu eigenlijk in dit topic? Er zullen toch wel veel meer Marokkanen op FOK! zijn?
Op woensdag!? Bofkontttttquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:21 schreef Rookert het volgende:
Pff, tentamen was wel iets moeilijker dan oefententamen, zelfde grapje hadden ze woensdag ook alNaja, zal het toch wel gehaald hebben anders is het nu iig weekend
![]()
En maandag nieuw rooster,heb dan op woensdag al weekend, walgelijk gewoon
Haha ja een nerd die geen goede cijfers haalt zonder motivatie enzo..dat noemen wij ''een sukkel''quote:
Dan ga je naakt naar het centrum.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet naar t centrum..en heb echt geen zin![]()
Ben ook niet van plan me om te kledenben ik nu een sloeber?
Nee? In mn pyama..maar mn pyama is niet echt een pyama. Dus eigenlijk is t niet zo erg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:44 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dan ga je naakt naar het centrum.
Het centrum? Centrum Rotterdam? Daar val je toch niet op als je er in je pyjama loopt met al die vage mensen die daar rondlopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet naar t centrum..en heb echt geen zin![]()
Ben ook niet van plan me om te kledenben ik nu een sloeber?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee? In mn pyama..maar mn pyama is niet echt een pyama. Dus eigenlijk is t niet zo erg.
Een dronken mongoolquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef drunkidiot het volgende:
mijn fiets is vannacht gestolen.
wie van jullie was het?
De enige correcte reactie op dat soort vragen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
IK WEL ROFLMFAOWHEHEHELOLLOLOLOLROFLROFLROFLOLLWHEHAHAH
Maar zal hij de ironie begrijpen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De enige correcte reactie op dat soort vragen.
Grota kans van niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar zal hij de ironie begrijpen?
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar zal hij de ironie begrijpen?
Ik ben een Nederlander! Een Nederlander met een strafblad, snap je hem nu! Whehe.quote:
Zullen we een fittie maken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:37 schreef Todesschwalben het volgende:
woads doet een huilie smilie.
Nu zijn we gekwetst.
Hoezo, ik wil toch meedoen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Lukt niet, die Hollanders zijn te lui.
We kunnen ook tegen elkaar fittiën!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:47 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ja meedoen, maar dat willen ze allemaal. Bij een fittie heb je ook een tegenstander nodig.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef Todesschwalben het volgende:
Ben je dik?
Ow, dan hoef ik je niet meer.
Omdat je onrecht werd aangedaan. Is goed dat voor jezelf opkomen. Zo leert todesschwalben zijn plaats.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh ben slank![]()
Waarom gai k hier serieus op in?
Respect hoor hehe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Maandag wiskundetentamen. Ik zou wel iets willen doen, maar ja, 3/4 van de mensen die ik ken zitten de hele dag te studeren.
Ik heb in 4 uur welgeteld één heel hoofdstuk voorbereidquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Respect hoor hehe.
Ik kan niet langer dan een uur leren ofzo..en dan natuurlijk om de 10 minuten op de klok kijken hoelang ik al bezig ben enzo
Geloof me het kan veel erger..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb in 4 uur welgeteld één heel hoofdstuk voorbereid. Ik ga hard falen.
Whehe, erg herkenbaar. Ik ga straks denk ik maar gewoon ee oefententamen doen en er an morgen nog twee en dan houd ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geloof me het kan veel erger..![]()
Weet je wat ik ook altijd doe? De dingen die ik niet leuk vind gewoon overslaanmet de gedachte '''ja dat doe ik wel op het einde'' maarmaar..dan heb ik op een gegeven moment alles overgeslagen
![]()
Oja !quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef Todesschwalben het volgende:
Straks ditwashetnieuws.
Niet vergeten he.
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja !
Wordt mn zaterdagavond toch nog leuk![]()
lol.
Goed van jequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, erg herkenbaar. Ik ga straks denk ik maar gewoon ee oefententamen doen en er an morgen nog twee en dan houd ik het voor gezien.
Ja dat moet wel. Want wij zijn de enige 2 mensen die dat programma geweldig vindenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt.
Tsja, helaas komt het er waarschijnlijk op neer dat ik morgen één oefententamen maak en er daarna mee kap.quote:
Ahjoh jij bent vast slim. Dat tentamen wordt vast een eitjequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, helaas komt het er waarschijnlijk op neer dat ik morgen één oefententamen maak en er daarna mee kap.
De enige 2 Marokkanen. En we zijn ook de enige 2 Marokkanen die accentloos Nederlands spreken. En we zijn de enige 2 Marokkanen die op de Universiteit hebben gezeten. Dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want wij zijn de enige 2 mensen die dat programma geweldig vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Hoelaat eigenlijk?
Volgende keer beter =D of nietquote:
Heb nog nooit iets van jou gehoord hoor. Bewijs?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:12 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De enige 2 Marokkanen. En we zijn ook de enige 2 Marokkanen die accentloos Nederlands spreken. En we zijn de enige 2 Marokkanen die op de Universiteit hebben gezeten. Dus.
Oja, 21:35.
volgens mij mogen wij, mits meer dan 40 ECTS, alle vakken die we maar willen tot 2 keer toe herkansen ('s zomers of volgend jaar). Maar ik wil het liever nu allemaal in een keer halenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgende keer beter =D of niethaha.
Hoeveel herkansingen heb jij eigenlijk? Of is het voor iedereen zo dat je er 2 mag herkansen aan het einde van het jaar?
Op het HBO mag je alles herkansen!?
40 van de hoeveel? 60?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij mogen wij, mits meer dan 40 ECTS, alle vakken die we maar willen tot 2 keer toe herkansen ('s zomers of volgend jaar). Maar ik wil het liever nu allemaal in een keer halen.
Nee niet eng. Nu wordt het snoezig..go on hahaha.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:17 schreef Todesschwalben het volgende:
O, en we zijn de enige 2 Marokkanen die geen Arabisch kunnen spreken.
En we zijn allebei Berbers. Moet ik nog verder gaan? Of is het nu eng aan het worden?
Nee, de helft van mijn familie is getrouwd met een Arabische Marokkaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Bestaat zo een grote kloof tussen Berbers en andere Marokkanen?
Ik kan zelf het verschil waarschijnlijk niet zien, of zijn Berbers over het algemeen wat donkerder en Afrikaanser?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, de helft van mijn familie is getrouwd met een Arabische Marokkaan.
Nee, je ziet geen verschil.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan zelf het verschil waarschijnlijk niet zien, of zijn Berbers over het algemeen wat donkerder en Afrikaanser?
Dus alleen de taal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:23 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, je ziet geen verschil.
Allemaal met dezelfde?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, de helft van mijn familie is getrouwd met een Arabische Marokkaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
''Dit was het nieuws'' was wederom hilarisch![]()
En nu is Das Leben der Anderen bezig
Even een tip voor het geval dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nu is Das Leben der Anderen bezig
Heb em al een keer gezien. Vind hem niet saai..juist heel goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even een tip voor het geval dat.
Als je bij het eerste uur denkt, dit is saai, geef het dan niet op, want de tweede helft maakt alles meer dan goed.
Het einde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb em al een keer gezien. Vind hem niet saai..juist heel goed
Wie zijn de verlegen kleutertjes dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef Sjaakz het volgende:
Wie lokt er steeds stiekem van die verlegen kleutertjes mee naar dit topic?
Wiskunde A of B?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb ik net 4 uur lang films gekeken in plaats vna wiskunde te doen. Als ik morgen mijzelf nergens toe kan zetten is dat mijn eerste vak op de uni dat ik niet heb gehaald...
Ik heb het hier over de universiteit, he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wiskunde A of B?
In het eerste geval kan ik je misschien helpen, in geval 2 zeker niet.
Dan blijft het nog steeds wiskunde A of B qua problematiek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de universiteit, he?
Hoever is Das Leben Der Anderen nu?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Faaaaaak.
't is zaterdagavond..houd op over wiskunde!
Gok ik eens hoevaal ik vanavond nog gestudeerd heb?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Faaaaaak.
't is zaterdagavond..houd op over wiskunde!
Dat is mijn plan nu ook, ben ik tenminste een beetje uitgerust.quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Je kan ook lekker gaan slapen en morgen kijken wat je doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |