Ik nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Rookert het volgende:
Heeft iedereen hier tentamens ofzo?
Oja, ik wel
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn OP, wat doe je?
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.
Ik ga trainen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.
Ik ook, maar weet niet wat ik nog moeten lerenquote:
Digitale ijsjes zijn niet te eten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je je tentamens haalt krijg je een ijsje, lol.
Hoezo? Gewoon omdat ik lief ben.
Wie heeft het over digitaal? hihi'quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Digitale ijsjes zijn niet te eten.
ICT was computerrijbewijs toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen tentamen ICT. Dat valt dus wel mee, maar drie dagen d'rna tentamen wiskunde
. Dan methodology, OB of IiB... Leuk drie boeken van 600 pagina's per stuk uit je hoofd lezen....
Hhahah terecht. Food makes happyquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Rookert het volgende:
Tentamens![]()
IJs...ik zat laatst naast een ongelooflijk dik wijf in een 2-zitter in de trein, het was 5 graden en zij zit een bak calorieën leeg te schrapen![]()
Morgen tentamen staats-en bestuursrecht
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
ICT was computerrijbewijs toch?
Ik zit met 500 pagina's per vak en 10 weken stof denk ik op soort zelfde niveau
Alleen als ik het eet, swirls is namelijk wel lekker (in de zomer!)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhahah terecht. Food makes happy
Wat lach je me nou uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie heeft het over digitaal? hihi'
Heb altijd ruzie met Excel, deden we ook weinig mee op school, ICT/Informatiekunde hadden we niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.
Ben je Turk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ensaf het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Mag ik hier dan toch posten?
nee, want je paints zuigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ensaf het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Mag ik hier dan toch posten?
Ik ging badmintonnen met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef Rookert het volgende:
Hoe was trainen? Wat voor trainen eigenlijk, gewoon sportschool pompen of ook met een sportief doel erachter?
Mag hoor! Maar op dinsdag wordt training gegeven. Vandaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zou ik eerder sporten noemen.
Dat doe ik niet op dinsdagquote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Benchpressen.
Hmm, het vervelende van een ICT-examen is dat je achter een computer moet zitten om het te kunnen oefenen. Nu raak ik toch weer steeds afgeleid, maar mischien komt dat ook omdat het toch wel redelijk simpel is.
Hmm, voel ik me nu aangesproken of niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Salaaaaaaam broeders en zusters
Hahah.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, voel ik me nu aangesproken of niet?![]()
2,5 uur tentamen maken met 600 mensen in een zaal is ook niet erg persoonlijk trouwens..
Fucking veel vragen over staatsrecht, terwijl je dat bij oefententamens niet hadquote:Op woensdag 11 november 2009 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah.
Hoe ging je tentamen?
Vast goed he..nurdie!
Hmm oke, is je vast wel gelukt joh!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fucking veel vragen over staatsrecht, terwijl je dat bij oefententamens niet hadVerschil tussen amendement en motie en rechtsgevolgen van beide..ik heb het woord motie sinds week 1 niet meer gelezen geloof ik
![]()
Maar een 6 zit er wel in, beetje strooien met artikelen en jurisprudentie he![]()
Jij al resultaten terug..?
Denk het ook, maar goed, beetje verplicht klagen hequote:Op woensdag 11 november 2009 17:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hmm, okee, is je vast wel gelukt joh!
Oh, nee, nog lang niet, pas over twee á drie weken volgens mij (gelukkig).
Uh ik probeer het iig. Maar vannochtend eerste uur inleiding strafrecht gemist omdat de metro kapot wasquote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk het ook, maar goed, beetje verplicht klagen he![]()
Lekker uitstellen en nu niksenOf wacht, je ging goed opletten toch? Doe je het ook?
Ah klote is dat, doe je je best, wordt je genaaid door het OVquote:Op woensdag 11 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ik probeer het iig. Maar vannochtend eerste uur inleiding strafrecht gemist omdat de metro kapot was![]()
En toen toen ja..toen wist ik zeker dat t n rotdag was
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote is dat, doe je je best, wordt je genaaid door het OVHeb vandaag voor de zekerheid maar 2 treinen eerder genomen en was ene halfuur te vroeg. Beter ook, want de buschauffeur besloot een verkeerde afslag te nemen, waardoor ie door steeds eenrichtingsverkeer een rondje van 10 minuten moest rijden om weer terug te komen bij het station.. Gelukkig was de bus ab-so-luut niet bomvol met studenten die een tentamen moesten doen:')
Nog steeds een rotdag?
Had hem vandaag en het leek dus exact op m'n eindexamenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste universitaire tentamen. Leuk...
Ik ga het halen van mn tentamen dus écht niet af laten hangen van de NS enzo, kijk alleen die topics over de NS in KLB alquote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..![]()
Beetje! jij? haha
Jij vertrekt om 7:10??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja slim van je ! Ik nam meestal de bus om 7:10 maar daar heb ik écht geen zin in..ik nam hem vandaag om 7:25. Had ik makkelijk kunnen redden als er niks aan t handje was..![]()
Beetje! jij? haha
Jaa je moet niet zeurenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij vertrekt om 7:10??
Oeh, dan heb ik mazzel dat ik pas om 8:39 de tram hoef te nemen als ik om 9:00 moet beginnen.
Ik moest, toen ik nog op de middelbare zat, elke dag om 5:45 opstaan om de bus van 6:40 te halen. Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa je moet niet zeuren![]()
Elke fokking dag om 6 uur opstaan
Zo dan voel je je kut ! Maaaaar ik weet niet..nu is het erger om vroeg op te staan dan toen. Vind ik? haghaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest, toen ik nog op de middelbare zat, elke dag om 5:45 opstaan om de bus van 6:40 te halen. Dat waren nog eens tijden.
Op maandag ofzo zit je toch tot 7 uur!? HAHAHHA. Daar zeurt ze iig altijd over. Ja volgens mij was t maandag? Van 9 tot 7? of ben ik gek?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig ben ik er nu dan ook vanaf, ik sta nu gemiddeld pas om 9 uur op.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op maandag ofzo zit je toch tot 7 uur!? HAHAHHA. Daar zeurt ze iig altijd over. Ja volgens mij was t maandag? Van 9 tot 7? of ben ik gek?
Ah weet alleen dat ze dat IT gebeuren zwaar klote vond?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook maar eens in de twee weken, gelukkig. En als je zoals ik altijd binnen een uurtje klaar was met de IT workshop dan kon je tussendoor nog even een paar uurtjes naar huis. Maar vanaf volgend trimester heb ik wel een dag dat je écht van 9 tot half zeven op de uni moet zijn
.
Mwah, voor mij was het gewoon puur herhaling van wat ik op de middelbare school heb gedaan, daarom zit ik nu ook uitgebreid avond te eten in plaats van IT te studeren. Het is ook nog eens maar 2 ECTS waard, dus ik ga er echt geen moeite insteken. Het is vooral microsoft office (word, powerpoint, excel, access, frontpage) gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah weet alleen dat ze dat IT gebeuren zwaar klote vond?![]()
Is dat moeilijk? Is echt niks voor mij ahhaik kan niks met de computer.
En als er iets kapot is bel ik half huilend mn broer op..
Doe maar stoer enzeuuuu hihi'quote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, voor mij was het gewoon puur herhaling van wat ik op de middelbare school heb gedaan, daarom zit ik nu ook uitgebreid avond te eten in plaats van IT te studeren. Het is ook nog eens maar 2 ECTS waard, dus ik ga er echt geen moeite insteken. Het is vooral microsoft office (word, powerpoint, excel, access, frontpage) gebruiken.
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe maar stoer enzeuuuu hihi'
Wat ben je aan het eten?
2 slavinken? Gast, dat is superveelquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemen. Álle maar dan ook alle vrouwen uit mijn IT-klas raakten elke keer weer helemaal in paniek als ze iets niet snapten, in plaats van het zelf rustig te proberen, stookten ze elkaar alleen maar op
.
Ik at rijst, erwten, wortels en twee slavinken. De eerste keer dat ik slavink heb gemaakt, en met succes, al zeg ik het zelf.
Oh typisch vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van stoer doen, maar meer een kwestie van er je tijd voor nemen. Álle maar dan ook alle vrouwen uit mijn IT-klas raakten elke keer weer helemaal in paniek als ze iets niet snapten, in plaats van het zelf rustig te proberen, stookten ze elkaar alleen maar op
.
Ik at rijst, erwten, wortels en twee slavinken. De eerste keer dat ik slavink heb gemaakt, en met succes, al zeg ik het zelf.
Via de intercom zingen is niet zo lucratief qua snoep neequote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh... shit, het is St. Maarten.
Hier komt eigenlijk nooit iemand aan de deur, maar mischien is dat omdat ik in een flat woon.
Mwah, ik kan het zo uit mijn raam naar ze toe gooien, maar ze durven hier niet aan te bellen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Via de intercom zingen is niet zo lucratief qua snoep nee![]()
En er is nog over
In wat voor achterbuurt woon je?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het zo uit mijn raam naar ze toe gooien, maar ze durven hier niet aan te bellen volgens mij.
Dat vergeef ik je.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh typisch vrouwen![]()
Zo ben ik zelf ook hoor daar niet van..
Centrum van R'damquote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
In wat voor achterbuurt woon je?
Ah lekker...vrienden van mij hebben etage aan Nieuwe Binnenweg, geld zat, heerlijk om te chillen (en profiterenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je.
[..]
Centrum van R'dam.
Mwah, dat noem ik eerder Westquote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah lekker...vrienden van mij hebben etage aan Nieuwe Binnenweg, geld zat, heerlijk om te chillen (en profiteren)
Waar zit Rotterdam CS dan? Ik loop in 10 minuten van CS naar die plek, vind ik aardig centraal. 10 minuten lopen naar Coolsingel enzo. Verder ben ik niet thuis in Rotterdam en hoef ik het ook niet zo, vind het maar een kutstadquote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, dat noem ik eerder West. Ik zit dichterbij het centrum dan dat in ieder geval
. Stadsdriehoek, reprezent.
Je bent zelf kutquote:Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar zit Rotterdam CS dan? Ik loop in 10 minuten van CS naar die plek, vind ik aardig centraal. 10 minuten lopen naar Coolsingel enzo. Verder ben ik niet thuis in Rotterdam en hoef ik het ook niet zo, vind het maar een kutstad
Ja, sorry, ik heb er gewoon niks meequote:
Prrrraat jij ook met zo'n fantastische errrrrrrrr?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb er gewoon niks meeBouwput, chagrijnige types, werkstad en weinig sfeer...
Maar dat is mijn mening, ga Leiden nu maar bashen
De Leidse 'r' of de ballen 'r'? Leidenaren zijn zulke sjonnies, niet normaal gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prrrraat jij ook met zo'n fantastische errrrrrrrr?
Tuurlijk heb je van die kneuzen, vandaag was er ook 1 die serieus in een pak met aktentas rondliep nadat zn tentamen had gemaakt, echt waarom gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
De ballen 'r'. Ik bedoel, ik heb zelf ook wel een beetje een kak 'r', maar er zijn zelfs mensen die rrrrraarrrrr zeggen. Dat is toch wel te debiel voor woorden, ana het einde vna een woord, oke.
Gelukkig kijkt de rest van de zaal ook erg meewarig mee danquote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Of mensen die in pak, inclusief gegeld, vettig matje naar college komen.
Da's het leuke, die hebben ze meestal nietquote:
Hela lekker snoepjequote:Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Salaaaaaaam broeders en zusters
Als je van romcom's houdt moet je 500 days of summer eens downloaden. Zeer goeie film, terwijl ik romcom's meestal helemaal niet zo leuk vind.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iedereen heeft een vreemde 'r' als je er op let
Ik krijg er ook altijd commentaar op![]()
Trouwens the holiday is bezig![]()
chickfilm hehhe.
Was je nou een tutje of niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Iedereen heeft een vreemde 'r' als je er op let
Ik krijg er ook altijd commentaar op![]()
Trouwens the holiday is bezig![]()
chickfilm hehhe.
Ja heb ook gehoord dat die goed is.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je van romcom's houdt moet je 500 days of summer eens downloaden. Zeer goeie film, terwijl ik romcom's meestal helemaal niet zo leuk vind.
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was je nou een tutje of niet?![]()
Cameron Diaz: mwah, wel typisch voorbeeld van "blondes have more fun"
Kate Winslet: Brits, humor (in het echt), aan het uitzakken![]()
Dat was de vleeskeuring
Jude Law: gay
Jack Black: baasGa The Pick of Destiny kijken
Is dat die IBA studente? Dan herken ik haar mischien wel een keer.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.
Jack Black![]()
![]()
![]()
Kate Winslet aan het uitzakken? lol.
Nee nee deze doet verpleegkundequote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat die IBA studente? Dan herken ik haar mischien wel een keer.
Cameron Diaz heeft gewoon een "I'm having FUNquote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft echt iets van Cameron Diaz weg..die mond ofzo? Ik weet nog niet precies wat het is hehe.
Jack Black![]()
![]()
![]()
Kate Winslet aan het uitzakken? lol.
Ah gossie..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zo schattig..dat stukje dat ze in die tent liggen en dat hij dan naar haar hand grijpt ..zozo aaaaaa![]()
![]()
Vrouwen en romcomsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah gossie..
Someone is in need for some love here
Hahhaah echtniet!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah gossie..
Someone is in need for some love here
Ach, je mag best je koesjiekoesjie-momentjes hebben hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahhaah echtniet!
t is gewoon schattig![]()
Oh jongens. Never mind !
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, je mag best je koesjiekoesjie-momentjes hebben hoor![]()
Als je mannen dat hoort zeggen, wat denk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |