Generaliseren is ook niet echt een kenmerk van intelligente mensen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef babipangang het volgende:
kijk eens! hij snapt het tenminste, wildersstemmers zijn gewoon dom, op het begin nog niet, maar mensen die nu nog op hem stemmen na al zijn gare ideeen etc, die zijn wel dom
Met wie zou hij moeten regeren? Alsof er een kans bestaat dat hij een meerderheids coalitie weet te vormen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef Stali het volgende:
Laat Wilders straks maar regeren dan zijn we rap van het dagelijkse gezeik af.
Het hoeft niet alles op te lossen, maar wel het grootste gedeelte van al die kutzooi die hier in Nederland gebeurd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Svyatagor het volgende:
Hij heeft ergens wel gelijk; het is nogal kortzichtig om te denken dat alle problemen van dit land opgelost zijn als je alle moslims eruit tieft, vooropgesteld dat dat al zou kunnen.
Sorry, maar ik kan nou ook niet echt bewondering opbrengen voor mensen die achter Wilders aanlopen.quote:Een minachting van het volk
Die vraag had "de goddelijke presentator" hem moeten stellen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Hyperdude het volgende:
Waar komen die domme stemmers eigenlijk vandaan?
Of was het wel goed toen ze nog PvdA stemden?
Welke kutzooi? Echt sommige lieden doen net alsof we hier in de gazastrook leven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Het hoeft niet alles op te lossen, maar wel het grootste gedeelte van al die kutzooi die hier in Nederland gebeurd.
Ik zie liever een minimale IQ/EQ test voor de kandidaten, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef Elkafila het volgende:
Tsa.. Van Rossum heeft hier toch wel een klein beetje gelijk...
Wilders stemmers zijn ramdebielen.
Echter hebben ramdebielen in een democratie ook stemrecht.
Daarom ben ik eigenlijk tegen democratie. Iedereen moet een EQ/IQ test doen voordat men kan stemmen.
Nee jouw wijsheid daar vul je boeken mee. Ik wed nog geen postzegel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef OldJeller het volgende:
Of ze zijn dom.
Of ze hebben gewoon weinig wereld/mensenkennis.
Of ze zijn nog te jong/dom om alles te begrijpen en voelen zich daarom aangesproken door de platvloerse uitspraken waarmee Wilders zich bedient.
Of al het bovenstaande.
En het zal hem inderdaad geen windeieren leggen. Ze zullen juist vastberadener zijn dan ooit. Net zoals moslims die nog steviger aan hun religie vastklampen na de vele kritiek en negatieve geluiden erop/erover.
Dus weg met de democratie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie liever een minimale IQ/EQ test voor de kandidaten, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |