abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74583112
Maarten van Rossum PvdA lijstduwer in Utrecht loopt ouderwets leeg bij DWDD.
Als een echte volleerde PvdAèr zegt hij dat mensen die op Wilders zouden gaan stemmen niet goed bij hun hoofd zijn.
Wederom een PvdAèr die het betweterioge niet van zich af kan schudden.
Van de generatie "wij weten hoe het moet en stem daarom op ons"
Zo van "het gepeupel is dom maar wij weten wat goed voor u is"
Dat de PvdA blij is met zo,n lijstduwer doet denken : ZE LEREN HET NOOIT
Ongelooflijk hoe ze deze oude politiek blijven aanhouden
Een minachting van het volk
Zo wordt de kloof nooit gedicht.
En wie is de winnaar van zijn optreden bij DWDD

WILDERS
pi_74583225
kijk eens! hij snapt het tenminste, wildersstemmers zijn gewoon dom, op het begin nog niet, maar mensen die nu nog op hem stemmen na al zijn gare ideeen etc, die zijn wel dom
pi_74583236
Geniaal weer. Dit zal Wilders geen windeieren leggen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74583287
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef babipangang het volgende:
kijk eens! hij snapt het tenminste, wildersstemmers zijn gewoon dom, op het begin nog niet, maar mensen die nu nog op hem stemmen na al zijn gare ideeen etc, die zijn wel dom
Generaliseren is ook niet echt een kenmerk van intelligente mensen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74583329
Laat Wilders straks maar regeren dan zijn we rap van het dagelijkse gezeik af.
pi_74583339
"wij weten hoe het moet en stem daarom op ons"

Dus precies wat wilders denkt? Je moet snappen dat alle politici het zelfde zijn..
pi_74583349
Ach ja wordt er sowieso moe van. Een kabinet dat zich bezig houd met gevangen die verlof willen. Wilders die racist is. Blablabla. Als men nou eens gewoon zegt dat die vent op politiek vlak eigenlijk niet veel uitwerkt behalve zijn agenda om Nederlands cultuur boven water te houden, kom je veel verder. Hij heeft wel eens rare opmerkingen maar deze zullen ook allemaal echt niet door hem letterlijk bedoel worden maar als overdreven voorbeeld.

Maarja, het blijft een wonder dat het PvdA aanhang vergaart, want die mensen zijn pas echt dom... Beter iemand met incompleet beeld dan iemand zonder beeld...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_74583352
Of ze zijn dom.
Of ze hebben gewoon weinig wereld/mensenkennis.
Of ze zijn nog te jong/dom om alles te begrijpen en voelen zich daarom aangesproken door de platvloerse uitspraken waarmee Wilders zich bedient.
Of al het bovenstaande.

En het zal hem inderdaad geen windeieren leggen. Ze zullen juist vastberadener zijn dan ooit. Net zoals moslims die nog steviger aan hun religie vastklampen na de vele kritiek en negatieve geluiden erop/erover.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:07:28 #9
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_74583383
Hij heeft ergens wel gelijk; het is nogal kortzichtig om te denken dat alle problemen van dit land opgelost zijn als je alle moslims eruit tieft, vooropgesteld dat dat al zou kunnen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:10:08 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_74583481
Waar komen die domme stemmers eigenlijk vandaan?
Of was het wel goed toen ze nog PvdA stemden?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:10:29 #11
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_74583496
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef Stali het volgende:
Laat Wilders straks maar regeren dan zijn we rap van het dagelijkse gezeik af.
Met wie zou hij moeten regeren? Alsof er een kans bestaat dat hij een meerderheids coalitie weet te vormen.
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:12:35 #12
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74583567
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Svyatagor het volgende:
Hij heeft ergens wel gelijk; het is nogal kortzichtig om te denken dat alle problemen van dit land opgelost zijn als je alle moslims eruit tieft, vooropgesteld dat dat al zou kunnen.
Het hoeft niet alles op te lossen, maar wel het grootste gedeelte van al die kutzooi die hier in Nederland gebeurd.
pi_74583593
Domme mensen zijn in de meerderheid, sukkel. En jammer genoeg voor je leven we in een democratie. Dus ik zal maar snel rekening met ze gaan houden.

Hoezo dom.
pi_74583631
Als trotse Wilders stemmer (zolang we deze façade van democratie en dit systeem hoog houden) vanwege het aansluiten bij mijn eigen getrokken conclusies na veel onderzoek, kan ik niet anders zeggen dan lees voor de grap eens wat verder dan de krant. Kijk eens wat verder dan het NOS journaal en wat enkele arrogante blinden je voorschrijven.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:15:08 #15
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74583645
quote:
Een minachting van het volk
Sorry, maar ik kan nou ook niet echt bewondering opbrengen voor mensen die achter Wilders aanlopen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:16:06 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_74583671
Lekker boeiend allemaal weer. Iedereen die wat roept krijgt een nieuwsbericht.

En ondertussen heeft nog niemand een oplossing voor de problemen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:16:22 #17
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_74583679
Tsa.. Van Rossum heeft hier toch wel een klein beetje gelijk...

Wilders stemmers zijn ramdebielen.

Echter hebben ramdebielen in een democratie ook stemrecht.

Daarom ben ik eigenlijk tegen democratie. Iedereen moet een EQ/IQ test doen voordat men kan stemmen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:17:09 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74583699
Hij heeft 100% gelijk.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:17:23 #19
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74583711
Dom vind ik een groot woord.
Ik zou inzetten op, naïef, bang, irrationeel. Mensen voelen zich onveilig, achtergesteld en ongehoord, ondervertegenwoordigd.

Ik had van Rossum altijd hoog zitten, dit vind ik een beetje onder zijn niveau. Heb het niet gekeken en hij zal het vast en zeker gemotiveerd hebben, niet zoals uit dit topic blijkt, maar dan nog. Ik word een beetje moe van al dat moddergooien, benamen, ridiculiseren en generaliseren. Juist mensen als van Rossum zouden een ander geluid moeten laten horen.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_74583714
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Hyperdude het volgende:
Waar komen die domme stemmers eigenlijk vandaan?
Of was het wel goed toen ze nog PvdA stemden?
Die vraag had "de goddelijke presentator" hem moeten stellen.
pi_74583722
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Het hoeft niet alles op te lossen, maar wel het grootste gedeelte van al die kutzooi die hier in Nederland gebeurd.
Welke kutzooi? Echt sommige lieden doen net alsof we hier in de gazastrook leven.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:17:44 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74583725
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef Elkafila het volgende:
Tsa.. Van Rossum heeft hier toch wel een klein beetje gelijk...

Wilders stemmers zijn ramdebielen.

Echter hebben ramdebielen in een democratie ook stemrecht.

Daarom ben ik eigenlijk tegen democratie. Iedereen moet een EQ/IQ test doen voordat men kan stemmen.
Ik zie liever een minimale IQ/EQ test voor de kandidaten, eerlijk gezegd.
pi_74583736
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef OldJeller het volgende:
Of ze zijn dom.
Of ze hebben gewoon weinig wereld/mensenkennis.
Of ze zijn nog te jong/dom om alles te begrijpen en voelen zich daarom aangesproken door de platvloerse uitspraken waarmee Wilders zich bedient.
Of al het bovenstaande.

En het zal hem inderdaad geen windeieren leggen. Ze zullen juist vastberadener zijn dan ooit. Net zoals moslims die nog steviger aan hun religie vastklampen na de vele kritiek en negatieve geluiden erop/erover.
Nee jouw wijsheid daar vul je boeken mee. Ik wed nog geen postzegel.
Leer eens beter hoe alles in de wereld samenhangt en controleer op basis daarvan of je eigen kennis wel op de juiste manier is verworven en of het standhoudt als je het toetst aan de realiteit.
Daarna mag je roepen dat iemand anders weinig wereld/mensenkennis heeft.

Tis vrij logisch maar wel toepasselijk: je weet niet wat je allemaal nog niet weet. Het plaatje is veeeeeeeeel groter dan je denkt.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:19:25 #24
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_74583780
Wat is er mis met Moslims?
Je moeder is een hamster
pi_74583782
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zie liever een minimale IQ/EQ test voor de kandidaten, eerlijk gezegd.
Dus weg met de democratie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')