Maarten van Rossumquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Communistenkogel het volgende:
maarten van rossum![]()
geert wilders
Johan Derksenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maarten van Rossum
Geert Wilders![]()
Geert Wilders-fans
Ik heb het even voor je omgedraaid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Communistenkogel het volgende:
maarten van rossum
geert wilders
lulquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:58 schreef bakatje het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je omgedraaid.
Als je je opwindt over citaten, citeer dan goed, ajb. Kneus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef thloreg het volgende:
" Het zijn +/- 1 miljoen aanhangers die je als achterlijk kunt bestempelen en je als een virus kunt zien " aldus PVDA lijstduwer Maarten van Rossum die tijdens het programma De Wereld Draait Door optrad en waar caberetier Theo Maasen ook nog een duitje in het zakje doet met " Er zijn meer overeenkomsten tussen Wilders zijn gedachtengoed en Adolf Hitler dan Femke Halsema's gedachtengoed en Adolf Hitler "
pff, je bent gewoon jaloers op zn volle haardosquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Appelknaller het volgende:
Wilders is inderdaad erger dan griep, Wilders is KANKER!!!!![]()
Dat er snel een chemokuur overheen geflikkerd wordt
Nee, ik heb ook een volle haardosquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef Communistenkogel het volgende:
[..]
pff, je bent gewoon jaloers op zn volle haardos. jij bent zeker kaal?
Gelukkig schopt pruikestein nergens tegenaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
Maarten van Rossem schopt overal tegenaan, die hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
van rossum is al eeuwen dood man - die vent op tv van van RossEm....quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Ensaf het volgende:
Als Wilders z'n haar niet zou blonderen zou het er zo uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Pas nou op, als hij straks führer van Nederland is (quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik sta overigens open voor bedreigingen.
Sieb ijl!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gelukkig schopt pruikestein nergens tegenaan
V.
Ja, natuurlijk, vanwege 'de problemen die oplosbaar zijn' stemmen mensen op Wilders.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:52 schreef kwib het volgende:
Als 1 miljoen mensen op Wilders stemmen zou ik niet Wilders zo lopen afzeiken maar eens gaan kijken WAAROM hij zoveel stemmen krijgt. Blijkbaar speelt er iets in de samenleving wat een bepaalde politieke hoek nog niet wil zien.
Ik zie Wilders geen oplossingen aandragen voor de problemen die hij noemt. Maar dat er problemen zijn lijkt mij duidelijk![]()
Van Rossemvoor dit soort uitspraken en denigerend gedrag
Ze denken tenminste...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef BorusBulldog het volgende:
Laat toch wel weer zien hoe zij denken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |