Maarten van Rossumquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Communistenkogel het volgende:
maarten van rossum![]()
geert wilders
Johan Derksenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maarten van Rossum
Geert Wilders![]()
Geert Wilders-fans
Ik heb het even voor je omgedraaid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Communistenkogel het volgende:
maarten van rossum
geert wilders
lulquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:58 schreef bakatje het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je omgedraaid.
Als je je opwindt over citaten, citeer dan goed, ajb. Kneus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef thloreg het volgende:
" Het zijn +/- 1 miljoen aanhangers die je als achterlijk kunt bestempelen en je als een virus kunt zien " aldus PVDA lijstduwer Maarten van Rossum die tijdens het programma De Wereld Draait Door optrad en waar caberetier Theo Maasen ook nog een duitje in het zakje doet met " Er zijn meer overeenkomsten tussen Wilders zijn gedachtengoed en Adolf Hitler dan Femke Halsema's gedachtengoed en Adolf Hitler "
pff, je bent gewoon jaloers op zn volle haardosquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Appelknaller het volgende:
Wilders is inderdaad erger dan griep, Wilders is KANKER!!!!![]()
Dat er snel een chemokuur overheen geflikkerd wordt
Nee, ik heb ook een volle haardosquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef Communistenkogel het volgende:
[..]
pff, je bent gewoon jaloers op zn volle haardos. jij bent zeker kaal?
Gelukkig schopt pruikestein nergens tegenaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
Maarten van Rossem schopt overal tegenaan, die hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
van rossum is al eeuwen dood man - die vent op tv van van RossEm....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |