Drosera capensis overleeft praktisch allesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Maar daar rechts, das nog wel te redden he...
[ afbeelding ]
Vooraan en links zitten ook nog wel wat gezonde tentakeltjes...
[ afbeelding ]
Zal ik maar gewoon alles wegknippen wat verbrand is?
Ik had de mijne nog verder afgetuigd en die komt weer helemaal terugquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar kijk, dit zie ik nu als ik op mijn plek zit op mn vensterbank staan:
[ afbeelding ]
Joyfull
Bij de supermarkt hebben ze flessen van Rio. Dat is demiwater voor strijkijzers enz. Prima voor je plantjes!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Henk staat inmiddels maar gewoon buiten bij gebrek aan kalkvrij water.
Niet gelukt bij mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:57 schreef star_gazer het volgende:
TIP! (bron). Als je je vliegenvanger niet laat bloeien (kost heel veel energie!), knip dan de steel van de bloem zo dicht mogelijk bij de basis af en plant de steel in een nieuwe bakje. De kans is groot dat je dan een tweede plant krijgt
Hij ziet er wel heel goed uit verder toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef marcel-o het volgende:
k heb net 3 uitgebloeide bloemen stengels afgeknipt.
er zijn nu ook 4 happers weer open met lijkjes er in![]()
ze worden alleen niet rood
[ afbeelding ]
WAUW!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij ziet er wel heel goed uit verder toch?
Hier was de week verwaarlozing en de snoeibeurt die daarop volgde uiteindelijk super voor Inspector Gadget!
Kijk es , een week later ziet ie er alweer zo uit:
[ afbeelding ]
Een dubbele bloem zelfs!
[ afbeelding ]
En mooie roze tentakeltjes![]()
[ afbeelding ]
En het uitzicht vanaf mn bureau is ook al een boel beter![]()
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ie zelfs gewoon kraanwater krijgt bij gebrek aan beter![]()
zaadjes proberen te krijgen dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga m niet afknippen en proberen te stekken want ik heb geen potgrond dr voor , dus ik ga m laten bloeien
Ik heb geen flauw idee of dat kanquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, kan dat dan?
Als ie uitgebloeid is wil ik de bloemen wel opsturen hoor
Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr geloof ik een euro of 2 voor betaald es, ik ga snel weer eens kijken , soms hebben ze hele rijen dr van staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |